Evitaţi amenzile Lucrând cu noi, lucraţi cu consultanţi ce au o experienţă de peste 10 ani în domeniul resurselor umane, contabilităţii şi aplicaţiilor software specifice. Vă puteţi considera protejat de sancţiunile contravenţionale în domeniile pe care ni le-aţi încredinţat. Asiguraţi continuitatea serviciilor de personal Lucrând cu noi sunteţi protejat de situaţia, foarte neplăcută, în care responsabilul (sau responsabilii) cu resursele umane părăseşte firma. Nu mai trebuie să găsiţi înlocuitor (-i) într-un interval de timp de maxim o lună, riscând plata cu întârziere sau cu erori a salariilor. Datorită externalizării serviciilor de resurse umane, întreaga răspundere pentru continuarea activităţii revine firmei prestatoare. Angajând o firmă, angajaţi de fapt o echipă. Evitaţi birocraţia şi cozile Vă eliberăm de grija a cel puţin patru declaraţii aferente salariilor (excluzând cele depuse la Administraţia financiară), “excursii” la ITM pentru înregistrarea contractelor, modificărilor, plecărilor, toate cu termene foarte “strânse” şi toate sancţionabile în caz de neîndeplinire. Sunteţi ţinut la curent cu noutăţile Clienţii noştri primesc lunar un buletin informativ ce conţine noutăţile legislative, cele mai relevante ştiri din domeniul resurselor umane, precum şi informaţii statistice relevante. În cazul noutăţilor pe care le apreciem ca urgente, vi le transmitem pe email imediat ce au apărut. Vă concentraţi asupra activităţii de bază Probabil că activitatea dumneavoastră nu are nici o legătură cu administrarea de personal, iar dumneavoastră nu sunteţi expert în resurse umane. Toate problemele suplimentare pe care le ridică înfiinţarea propriului departament de resurse umane (vezi aici) vă îndepărtează de la obiectul activităţii dumneavoastră. Iar dumneavoastră vă asumaţi riscuri suplimentare (sancţiuni contravenţionale, nemulţumirea salariaţilor) în cazul în care lucrurile nu merg cum trebuie. Timp alocat (a se citi “pierdut”) unui domeniu în care nu sunteţi expert. Confidenţialitate deplină Odată cu semnarea contractului de colaborare vom încheia şi un contract de confidenţialitate pentru protecţia reciprocă a informaţiilor confidenţiale. Colaborând cu noi, puteţi fi sigur că “scurgerea” de informaţii privind salariile, atât către interiorul cât şi către exteriorul firmei, sunt excluse. Asigurarea siguranţei datelor Informaţia electronică reprezentând baze de date, rapoarte, etc. este stocată şi salvată periodic pe suport extern. Copiile de siguranţă sunt criptate, pentru a elimina orice posibilitate de divulgare. Datorită faptului că gestionăm datele mai multor clienţi, responsabilitatea noastră şi implicit grija sunt mult mai mari. Probabil că nici unul din clienţii noştri nu ar aplica o politică de securitate a datelor mai bună decât a noastră. |