Naranya Consult Afisari: 1412
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 556
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
str.Tg.Neamt , Nr.11, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0373301884; 0749774669; 0217266378
-------------------------
Web: Internet
  email:
  site: www.naranya.ro


 
Care sunt avantajele externalizării?  
Detalii

Evitaţi amenzile

Lucrând cu noi, lucraţi cu consultanţi ce au o experienţă de peste 10 ani în domeniul resurselor umane, contabilităţii şi aplicaţiilor software specifice. Vă puteţi considera protejat de sancţiunile contravenţionale în domeniile pe care ni le-aţi încredinţat.

Asiguraţi continuitatea serviciilor de personal

Lucrând cu noi sunteţi protejat de situaţia, foarte neplăcută, în care responsabilul (sau responsabilii) cu resursele umane părăseşte firma. Nu mai trebuie să găsiţi înlocuitor (-i) într-un interval de timp de maxim o lună, riscând plata cu întârziere sau cu erori a salariilor. Datorită externalizării serviciilor de resurse umane, întreaga răspundere pentru continuarea activităţii revine firmei prestatoare. Angajând o firmă, angajaţi de fapt o echipă.

Evitaţi birocraţia şi cozile

Vă eliberăm de grija a cel puţin patru declaraţii aferente salariilor (excluzând cele depuse la Administraţia financiară), “excursii” la ITM pentru înregistrarea contractelor, modificărilor, plecărilor, toate cu termene foarte “strânse” şi toate sancţionabile în caz de neîndeplinire.

Sunteţi ţinut la curent cu noutăţile

Clienţii noştri primesc lunar un buletin informativ ce conţine noutăţile legislative, cele mai relevante ştiri din domeniul resurselor umane, precum şi informaţii statistice relevante. În cazul noutăţilor pe care le apreciem ca urgente, vi le transmitem pe email imediat ce au apărut.

Vă concentraţi asupra activităţii de bază

Probabil că activitatea dumneavoastră nu are nici o legătură cu administrarea de personal, iar dumneavoastră nu sunteţi expert în resurse umane. Toate problemele suplimentare pe care le ridică înfiinţarea propriului departament de resurse umane (vezi aici) vă îndepărtează de la obiectul activităţii dumneavoastră. Iar dumneavoastră vă asumaţi riscuri suplimentare (sancţiuni contravenţionale, nemulţumirea salariaţilor) în cazul în care lucrurile nu merg cum trebuie. Timp alocat (a se citi “pierdut”) unui domeniu în care nu sunteţi expert.

Confidenţialitate deplină

Odată cu semnarea contractului de colaborare vom încheia şi un contract de confidenţialitate pentru protecţia reciprocă a informaţiilor confidenţiale. Colaborând cu noi, puteţi fi sigur că “scurgerea” de informaţii privind salariile, atât către interiorul cât şi către exteriorul firmei, sunt excluse.

Asigurarea siguranţei datelor

Informaţia electronică reprezentând baze de date, rapoarte, etc. este stocată şi salvată periodic pe suport extern. Copiile de siguranţă sunt criptate, pentru a elimina orice posibilitate de divulgare. Datorită faptului că gestionăm datele mai multor clienţi, responsabilitatea noastră şi implicit grija sunt mult mai mari. Probabil că nici unul din clienţii noştri nu ar aplica o politică de securitate a datelor mai bună decât a noastră.

 
Galerie foto (2)
[Image #1] [Image #2]
 
Adeverinte angajati  |  Adeverinte medicale  |  Administrare firme  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Angajarea in munca  |  Asigurari munca  |  Asigurari private  |  Asigurari sanatate  |  Cabinet medical  |  Casa de pensii   |  Clauza de confidentialitate  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta organizationala  |  Contabilitate, salarizare  |  Contractelor colective de munca  |  Contractelor de munca  |  Control personal  |  Curs introducere management  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Declaratii fiscale lunare  |  Declaratii pe proprie raspundere  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Domeniul resurselor umane  |  Fiselor de post   |  Furnizori pensii private  |  In calitate de angajator  |  Informatii clienti  |  Intocmire fise post  |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fisei fiscale   |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  Intocmirea registrului casa  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Management calitate  |  Management operational  |  Management programe  |  Management timp  |  Medicina muncii  |  Modificare a datelor  |  Modul basic  |  Modul de administrare  |  Munca cu forme legale  |  Pensii private  |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Plata impozitelor  |  Pontaj angajati  |  Programe contabilitate  |  Programe de formare   |  Programe salarizare  |  Programe speciale  |  Protectia datelor   |  Rapoarte de expertiza  |  Reducerea de personal  |  Regulamente interne  |  Relatia cu itm  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salariile angajatilor  |  Salariul de baza  |  Salarizare personal  |  Sanctionare a salariatilor  |  Servicii resurse umane  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii externalizare personal  |  Servicii externalizare salarizare  |  Servicii masa  |  Servicii salarizare  |  Servicii software  |  Soft salarii  |  Software baza  |  Software contabilitate  |  Software resurse umane  |  Software salarii   |  Software salarizare  |  Tichete cadou  |  Tichete cresa  |  Tichete masa  |  Vacante individuale  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.