Administrarea de personal nu inseamna doar angajarea unui salariat si incheierea unui contract de munca, ci implica multe responsabilitati, drepturi si obligatii pentru ambele parti. Obliga la cunoasterea si aplicarea corecta si la timp a legislatiei in vigoare, respectarea ei incepand cu prevederile Codului Muncii, continuand cu asigurarile sociale de stat si de sanatate, securitatea si sanatatea in munca, s.a.m.d. Administrarea de personal cuprinde urmatoarele etape: - Intocmirea dosarului de angajare (copii după documentele personale ale angajatului, inclusiv redactarea scrisorii de informare a angajatului privind clauzele contractuale), obtinerea de la salariat a documentelor, actelor si declaratiilor necesare la dosar
- Intocmirea, incheierea si raportarea contractului de munca la ITM;
- Intocmirea dosarului de personal, obtinerea de la salariat a documentelor, actelor si declaratiilor;
- Intocmirea documentelor ce produc modificari ale contractului individual de munca, precum acte aditionale de modificare a functiei, salariului negociat, normei de lucru, decizii de suspendare a contractului individual de munca, decizii de incetarea a contractului individual de munca;
- Redactarea şi înregistrarea actelor privind modificarea sau încetarea contractului de muncă (inclusiv fişa de lichidare şi situaţia privind concediul de odihnă neefectuat); Intocmirea adeverintelor de vechime;
- Intocmirea si completarea adeverintelor solicitate de salariatii societatii;
- Intocmirea oricaror rapoarte de personal solicitate de client;
- Acordam suport legislativ pentru orice problema aparuta in domeniul relatiilor de munca;
- Acordam suport in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii.
|