Nadora Intermed, Bucuresti - Managementul fortei de munca Afisari: 104
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 40
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Politehnicii, Nr.6, Bl.6, Sc.1, Ap.10, Sector 6sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0721487130
-------------------------
Web: Internet
  email: resumane.hr@gmail.com; contact@resurse-umane-hr.ro
  site: www.resurse-umane-hr.ro

 
Administrare de personal  
Detalii  video  

Administrarea de personal nu inseamna doar angajarea unui salariat si incheierea unui contract de munca, ci implica multe responsabilitati, drepturi si obligatii pentru ambele parti. Obliga la cunoasterea si aplicarea corecta si la timp a legislatiei in vigoare, respectarea ei incepand cu prevederile Codului Muncii, continuand cu asigurarile sociale de stat si de sanatate, securitatea si sanatatea in munca, s.a.m.d.

 

 

    Administrarea de personal cuprinde urmatoarele etape:
  • Intocmirea dosarului de angajare (copii după documentele personale ale angajatului, inclusiv redactarea scrisorii de informare a angajatului privind clauzele contractuale), obtinerea de la salariat a documentelor, actelor si declaratiilor necesare la dosar
  • Intocmirea, incheierea si raportarea contractului de munca la ITM;
  • Intocmirea dosarului de personal, obtinerea de la salariat a documentelor, actelor si declaratiilor;
  • Intocmirea documentelor ce produc modificari ale contractului individual de munca, precum acte aditionale de modificare a functiei, salariului negociat, normei de lucru, decizii de suspendare a contractului individual de munca, decizii de incetarea a contractului individual de munca;
  • Redactarea şi înregistrarea actelor privind modificarea sau încetarea contractului de muncă (inclusiv fişa de lichidare şi situaţia privind concediul de odihnă neefectuat); Intocmirea adeverintelor de vechime;
  • Intocmirea si completarea adeverintelor solicitate de salariatii societatii;
  • Intocmirea oricaror rapoarte de personal solicitate de client;
  • Acordam suport legislativ pentru orice problema aparuta in domeniul relatiilor de munca;
  • Acordam suport in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video
 
Acte aditionale  |  Acte aditionale modificare  |  Adeverinte medicale  |  Adeverinte pentru salariati  |  Administrare baza date  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Angajarea in munca  |  Asistenta controale fiscale   |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Completarea hotararii guvernului   |  Concedii medicale  |  Consultanta baza date  |  Consultanta civila  |  Consultanta imagine  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta probleme crestere  |  Contracte colective de munca  |  Contractele colective de munca  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor colective de munca  |  Contractelor de munca  |  Control cv angajati  |  Control personal  |  Copii acte   |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Domeniul resurselor umane  |  Dreptul contractelor  |  Echipament protectie  |  Evaluarea posturilor  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta fise de post  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Fise fiscale  |  Fiselor de post   |  Impozit global persoane fizice  |  Impozitul pe venit   |  Incetarea contractelor de munca  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea contractului colectiv de munca  |  Institutul national de statistica  |  Intocmire fise post  |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Locul de munca  |  Management resurse umane  |  Managementul documentelor  |  Materiale protectie  |  Medicina generala  |  Medicina muncii  |  Medicina vietii  |  Modalitati plata impozite persoane fizice  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificarea fiselor de post   |  Munca cu forme legale  |  Munca temporara  |  Negocierea conflictelor de munca  |  Negocierea contractelor colective de munca  |  Nivel de componenta  |  Ordine plata  |  Parti sociale   |  Personal serviciu  |  Pontaj angajati  |  Prevenire pericol iminent  |  Protectie persoane fizice  |  Redactare regulamente norme interne  |  Redactarea de acte aditionale  |  Regulamente interne  |  Reprezentare control  |  Reprezentare dreptul muncii  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salariul de baza  |  Salarizare personal  |  Securitate si protectie  |  Securitatea muncii  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de medicina muncii  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii medicale  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Servicii suplimentare  |  Unitate interna  |  Utilizarea listelor  |  Verificarea angajatilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.