| | | Detalii | | | | ADMINISTRARE DE PERSONAL - CONTRACTELE INDIVIDUALE DE MUNCĂ
- Redactarea contractelor de munca;
- Recomandări privind clauzele contractuale;
- Intocmirea actelor aditionale privind modificarile survenite in executarea contractului individual de munca;
- Decizii de suspendare a contractului individual de munca;
- Decizii de datasare a salariatilor societatii;
- Decizii de incetare a contractului de munca. • DOSARELE DE PERSONAL
- Intocmirea dosarului de angajare
- Redactarea si înregistrarea actelor privind modificarea sau încetarea contractului de muncs (acte aditionale, decizii, notificari);
- Actualizarea informaţiilor personale;
- Incadrarea în condiţii de muncă (normale, deosebite sau speciale);
- Completarea şi actualizarea informaţiilor privitoare la persoanele aflate in intretinere;
- Completarea informaţiilor privind funcţia de baza;
- Completarea informaţiilor privind realizarea de alte venituri;
- Completarea informaţiilor privind zilele de concediu efectuate (concediu de odihnă, medical, concediu fara plata, concediu de ingrijire a copilului, etc.);
- Intocmirea adeverintelor privind vechimea in munca, adeverinte somaj, adeverinte medic de familie, spital, etc.
- Auditul dosarelor de personal.
| | | | | | |