MiniCRM: Soft CRM pentru echipe si procese de lucru eficiente Management eficient al activitatilor cu clientii. Alternativa la haosul din Excel. Solutie Software CRM (Customer Relationship Management) Performanta Mai multi clienti, mai multe vânzari, cresterea cifrei de afaceri, costuri operationale reduse. Automatizare Se pot automatiza generarea si trimiterea de oferte si facturi, comunicarea cu clientii, alocarea sarcinilor în cadrul echipei de lucru s.a. Productivitate Un sistem CRM înseamna mai putine sarcini rutiniere; mai mult timp pentru activitatile importante. Organizare Date organizate pe carduri de oportunitate per client, sarcini si notificari automate pentru angajati. Nu uiti de nicio oportunitate, niciun follow-up, niciun apel programat si nicio sarcina. Control Managerul sau o persoana desemnata poate sa vada în orice moment în ce stadiu se afla o sarcina, cine este responsabil, care este deadline-ul etc. Evaluare Generare automata de rapoarte, astfel încât sa masori eficienta activitatilor din companie. Colaborare Oricine poate vedea întregul istoric al unui client (existent sau potential) în sistemul CRM, astfel încât mai multi colegi pot lucra usor pe aceeasi sarcina sau îsi pot tine unul altuia locul. Comunicare Comunici mai eficient cu clientii. Ai optiunea de a le trimite email-uri si SMS-uri individuale sau în masa din sistemul CRM. Trimiterea unora dintre mesaje poate fi automatizata. |