Universitatea Lumina Afisari: 8993
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Universitati, facultati, academii Vizitatori: 3445
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Sos. Colentina, nr. 64b, Sector 2,, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0212403022; 0212403033
-------------------------
Web: Internet
  email: secretariat@lumina.org
  site: www.lumina.org

 
Programul administrarea afacerilor  
Detalii  

Programului de studii Administrarea Afacerilor combină teoria şi practica, urmărind să dezvolte gândirea economică a studenţilor şi formarea unor abilităţi şi competenţe necesare în exercitarea activităţii profesionale din domeniul ales. Conţinutul acestuia corespunde standardelor naţionale şi este în acord cu tendinţele educaţiei universitare pe plan mondialPlanul de învăţământ urmăreşte mai întâi ca studenţii să-şi însuşească conceptele, teoriile, principiile şi metodele fundamentale necesare pentru formarea capacităţii de a investiga şi explica fenomenele, procesele şi tendinţele societăţii actuale, atât la nivel macro-, cât şi microeconomic. Dintre beneficiile pe care le vor obţine studenţii prin studierea acestor discipline fundamentale se înscriu:

•    însuşirea modului de gândire economic şi a fondului de cunoştinţe economice de bază, aplicate la analiza proceselor şi regularităţilor ce se manifestă în desfăşurarea vieţii economice;

•    Aprofundarea modelelor matematice folosite de economişti şi dezvoltarea capacităţii de analiză cantitativă a fenomenelor economice;

•    Aprofundarea cunoştinţelor de informatică şi abordarea profesională a principalelor aplicaţii informatice;

•    Deprinderea limbajului juridic şi însuşirea principiilor de drept care guvernează mediul de afaceri.în anul doi şi trei de studiu, accentul se va pune pe discipline de specialitate, pentru formarea unor competenţe pe toate dimensiunile relevante ale administrării afacerilor. Prin aceasta, studenţii vor fi capabili să exercite cu succes activităţile de management, marketing, contabilitate, finanţe, informatică etc. Ilustrăm în acest sens:

•    în domeniul contabilităţii: organizarea şi conducerea evidenţei contabile generale, utilizarea informaţiilor contabile pentru fundamentarea deciziilor manageriale.

•    în domeniul financiar: utilizarea metodelor şi tehnicilor pentru asigurarea resurselor de capital şi alocarea lor eficienta, dezvoltarea unor abilităţi de evaluare a valorilor mobiliare (acţiuni, obligaţiuni),  realizarea diagnosticului economico-financiar al firmei pe baza unor criterii de performanţă.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Acreditare calitate  |  Afaceri de succes  |  Aplicatii contabilitate  |  Cariera profesionala   |  Centre cercetare  |  Centre de afaceri reprezentante  |  Cercetare piata  |  Climatizare laboratoare  |  Competente manageriale  |  Consiliere cariera  |  Consiliere profesionala  |  Contabilitate si management al afacerilor   |  Cunostinte de baza   |  Curs multimedia  |  Cursuri universitare  |  Domeniul juridic  |  Domeniul resurselor umane  |  Drept financiar   |  Evaluare a muncii  |  Facultati contabilitate  |  Facultati drept  |  Facultati finante  |  Facultati studii europene  |  Formare profesionala  |  Forme de lumina  |  Limbi straine  |  Management al afacerilor  |  Management financiar  |  Management programe  |  Mediul de afaceri  |  Ministerul muncii familiei protectiei sociale  |  Ministerului afacerilor externe   |  Perfectionare didactica  |  Plan afaceri  |  Plan marketing  |  Programe formare profesionala  |  Programe contabilitate  |  Programe de formare   |  Programe europene  |  Programe informatice  |  Programe speciale  |  Relatii media  |  Sistem informatii  |  Spa resort  |  Studii marketing  |  Studii mediu  |  Studii piata  |  Table interactive  |  Universitatea bucuresti  |  Videoproiectoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.