Etapa premergatoare: - Pregatire acte necesare pentru infiintarea societatii:
- Copie B.I./C.I./Pasaport – Asociat(i)
- Copie B.I./C.I./Pasaport – Administrator(i)
- Copie contract de vanzare-cumparare al apartamentului/casei unde va avea sediul social societatea (cu datele de identificare ale proprietarilor)
- Alegere 3 variante pentru denumirea viitoarei societatii
- Verifica AICI disponibilitatea denumirii alese folosind userul: guest si parola: guest
- Stabilire obiect de activitate pentru viitoarea societate(principal si secundar)
Procedura de pregatire a dosarului: - Obtinere rezervare de denumire de la Registrul Comertului (maxim 24 h)
- Redactare Act Constitutiv
- Prezentare Act Constitutiv si imputernicire aferenta pentru deschiderea contului de capital social la banca, daca este cazul
- Redactare contract de comodat, daca este cazul
- Redactare Adeverinta Asociatiei de Proprietari, daca este cazul
- Redactare Acordul vecinilor, daca este cazul
- Redactare Declaratie de Asociat sau Asociat Unic
- Redactare Declaratie de Administrator
- Redactare Specimen de semnatura pentru Administrator
- Imputernicire pentru reprezentare la Registrul Comertului
Prezentarea dosarului la Registrul Comertului: - Odata ce a fost completat cu toate documentele necesare, dosarul se trimite spre verificare unui Referent al Registrului Comertului. Ulterior acestei verificari se platesc taxele de Registru si dosarul se inregistreaza si se programeaza pentru termenul de judecata.
- Programarea pentru termenul de judecata este de 1 zi lucratoare.
Infatisarea la termenul de judecata: - Angajatul LOGISTICAL SUPPORT SERVICES, in baza unei imputerniciri din partea asociatului/asociatilor, se va presenta la termenul de judecata pentru sustinerea dosarului.
Eliberarea lucrarii: - Odata ce judecatorul delegat a admis dosarul, termenul de eliberare a lucrarii este de 1 zi lucratoare.
|