Administrarea de personal cuprinde urmatoarele proceduri: - Intocmire, incheiere si vizare contracte individuale de munca
- Intocmire dosar de personal; obtinere de la salariat a documentelor, actelor si declaratiilor necesare la dosar
- Completare carnete de munca salariati (de catre o persoana autorizata in acest sens de Ministerul Muncii)
- Intocmire, semnare si vizare la Inspectoratul Teritorial de Munca in termenele legal stabilite a documentelor ce produc modificari ale contractului individual de munca, precum:
- acte aditionale de modificare a: functiei, salariului negociat sau normei de lucru
- decizii de suspendare a contractului individual de munca
- decizii de incetarea a contractului individual de munca
- Intocmire adeverinte de vechime pentru salariatii care nu au carnet de munca
- Intocmire si completare adeverinte solicitate de salariatii societatii
- Intocmire rapoarte de personal solicitate de client
- Acordare de consultanta in legatura cu punctele mentionate anterior
- Completare si transmitere Registrul salariatilor (in format electronic)
- Suport in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii
|