Avand o capacitate de 150-180 de locuri, puteti petrece alaturi de noi cele mai importante momente din viata dumneavoastra: nunta, botez, aniversarea zilei de nastere sau orice alt eveniment. Echipa noastra de profesionisti va va sprijini pe tot parcursul evenimentului, in asa fel incat acesta sa devina unic . - Pentru organizarea unui eveniment (nunta, botez) se va incheia un contract, in care se vor stabili de comun acord detaliile si clauzele.
- Clientul poate aduce alte produse alimentare ce nu sunt prevazute in meniu fara ca acest lucru sa necesite un cost in plus (dulciuri, tortul, fructe, alune, piscoturi etc.)
- Pentru bauturile aduse de client se percepe o taxa de dop de 2 euro/pers .
- Nu se impune o suma sau un procent pentru serviciile personalului (bucatari, ospatari), acesta ramand la latitudinea clientului in functie de servirea prestata de acestia.
- Pentru amenajarea/decorarea salonului se pot recomanda, dar nu impune, firme specializate de aranjamente/amenajari nunti sau DJ/formatie muzica.
- Avansul este de 30% din suma stabilita in contract . Confirmarea unei rezervari se face doar prin achitarea avansului.
- La mesele sub 100 de persoane (daca se doreste exclusivitate pe salon) se percepe o taxa de chirie a salonului de 2000 RON.
- La cererea clientului se poate stabili si negocia un meniu personalizat .
|