Primoris - consultanta infiintare firma, consultanta financiara Bucuresti Afisari: 1105
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 634
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Matei Voievod, Nr 35, Sector 2,
-------------------------
Phone: Telefon
  0730504010; 0745980616
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@consultia.ro
  site: www.infiintarifirme.ro

 
Protectia Muncii  
Detalii  

– sanatate si securitate in munca si situatii de urgenta

→ Intocmirea documentatiei cerute de Legea Securitatii si Sanatatii in Munca nr 319/ 2006

→ Elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/intreprinderii, precum si ale locurilor de munca/ posturilor de lucru;

→ Stabilirea atributiilor si raspunderilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca, ce revin lucratorilor, corespunzator functiilor exercitate, care se consemneaza in fisa postului, cu aprobarea angajatorului;

→ Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verificarea cunoasterii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite;

→ Elaborarea programului de instruire-testare;

→ Intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent ( unde este cazul);

→ Stabilirea si intocmirea evidentei zonelor cu risc ridicat si specific prevazute de lege;

→ Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 971/2006 privind cerintele minime pentru semnalizarea de securitate si/sau sanatate la locul de munca;

→ Intocmirea listelor cu meseriile si a profesiile prevazute de legislatia specifica, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor (unde este cazul);

→ Intocmirea listelor cu posturile de lucru al carui personal necesita examene medicale suplimentare (unde este cazul);

→ Intocmirea listei cu posturilor de lucru care, la recomandarea medicului de medicina muncii, necesita testarea aptitudinilor si/sau control psihologic periodic (unde este cazul);

→ Identificarea echipamentelor individuale de protectie necesare pentru posturile de lucru din intreprindere si intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 1.048/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea de catre lucratori a echipamentelor individuale de protectie la locul de munca;→ Identificarea echipamentelor individuale de protectie necesare si intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 1.048/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea de catre lucratori a echipamentelor individuale de protectie la locul de munca;

→ Informarea angajatorului, in scris, asupra deficientelor constatate in timpul controalelor efectuate la locul de munca si propunerea de masuri de prevenire si protectie;

→ Elaborarea deciziilor interne de organizare a activitatii de securitate si sanatate in munca impuse de lege;

→ Evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala;

→ Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca, (executant, sarcina de munca, mijloace de munca, echipamente de munca si mediul de munca pe locuri de munca/posturi de lucru ) si stabilirea masurilor tehnice, organizatorice si sanitare specifice;

→ Elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protectie

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
asistenta sociala   |  infiintari puncte de lucru   |  litigii comerciale   |  osim   |  Accident de munca  |  Achizitii de societati   |  Acte aditionale  |  Actiuni in instanta  |  Actiuni justitie  |  Activitatea de dezinsectie si deratizare  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Angajarea in munca  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta la negocieri de contracte  |  Asistenta legala  |  Asistenta litigii comerciale  |  Asistenta logistica  |  Asistenta negocieri  |  Autorizatii functionare  |  Autorizatii transport  |  Calcul salarii contabilitate  |  Certificate inmatriculare  |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni firme  |  Completarea hotararii guvernului   |  Consultanta afaceri  |  Consultanta cadastru  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta legislatia muncii  |  Contabila si de afaceri  |  Contractelor de munca  |  Control personal  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea statelor de plata  |  Deratizare  |  Dezinsectie, deratizare  |  Divizari societati comerciale  |  Dizolvare firma  |  Echipament protectie  |  Echipamente dotare  |  Echipamente lucru  |  Echipamente medicale  |  Echipamente protectia muncii  |  Echipamente protectie  |  Echipamente ridicat  |  Elaborarea documentatiei  |  Evaluarea posturilor  |  Firme infiintare  |  Fiselor de post   |  Fuziuni si achizitii   |  Fuziuni societati comerciale  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Identificarea pericolelor   |  Imbolnavire profesionala  |  Incetarea contractelor de munca  |  Infiintare firme  |  Infiintare puncte lucru  |  Infiintare societati comerciale, sucursale, filiale   |  Infiintare sucursale filiale  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Infiintari firme  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Inregistrare contracte munca  |  Intocmire fise post  |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor post  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare firma  |  Litigii comerciale  |  Locul de munca  |  Locuri de munca  |  Medicina de intreprindere  |  Medicina intreprindere  |  Medicina muncii  |  Mijloace de semnalizare  |  Mijloace semnalizare  |  Modificari societati comerciale  |  Negocierea contractelor comerciale   |  Negocieri contracte  |  Obtinere autorizatii transport  |  Oficiul registrului comertului  |  Ordine plata  |  Parti sociale   |  Pontaj angajati  |  Prevenire pericol iminent  |  Proprietate intelectuala  |  Protectia muncii  |  Protectie situatii urgenta  |  Radiere firma  |  Recodificare caen  |  Redactarea de acte aditionale  |  Relatia cu itm  |  Reprezentare instanta  |  Reprezentarea in justitie  |  Resurse umane   |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Securitate si protectie  |  Servicii asistenta sociala  |  Servicii cadastru  |  Servicii conexe  |  Servicii de lichidare  |  Societati infiintari  |  Suspendarea activitatii   |  Testare personal  |  Transport sanitar  |  Utilizarea listelor  |  Verificarea angajatilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.