Bybloserve Management - Infiintare Firma Urgent Bucuresti Afisari: 605
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 431
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bld. Decebal, nr.12 Bl. S7, Sc. 1, Et. 5, Ap. 15, Int. 15C Sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0725535555
-------------------------
Web: Internet
  email: office@infiintarefirmaurgent.ro
  site: www.infiintarefirmaurgent.ro

 
Gazduire sediu social  
Detalii  

In cazul in care intampinati dificultati in obtinerea acordului vecinilor si al asociatiei de proprietari pentru gazduirea sediului social intr-un apartament proprietate persoanala, va putem oferi gazduire de sediu social la cabinetul nostru de avocatura pe perioada determinate de 6 luni sau 1 an, cu posibilitate de prelungire.

 

Totodata serviciul de gazduire sediu social se adreseaza persoanelor care doresc infiintarea firmei in Bucuresti, dar care nu au o locatie proprie pentru gazduirea sediului social.

Va aducem la cunostinta faptul ca potrivit O.G. Nr. 36/2006 si a Legii Nr. 325/2006 “autoritatile locale subventioneaza pretul energiei termice furnizata prin sistemul de alimentare centralizata populatiei, respectiv pentru spatiile cu destinatie de locuinta, celorlalte categorii de utilizatori (societati comerciale, institutii publice, etc) fiindu-le aplicabil, pentru facturarea energiei termice, tariful nesubventionat.”

In consecinta, pentru apartamentele in care se desfasoara activitati comerciale, respectiv destinatia acestora nu mai este de locuinta ci sediu social, se impune incheierea de contracte de furnizare separate de asociatia de locatari/proprietari.

Asadar prin stabilirea sediul social intr-un apartament, se pierde subventia la caldura si apa calda, proprietarul apartamentului urmand a plati cu 100% mai mult decat un apartament in care nu s-a inregistrat un sediu social.

Acest lucru este raportat de catre administratorul Asociatiei de Proprietari catre R.A.D.E.T.

Prin serviciul de gazduire sediu social scapati de costuri suplimentare prin pierderea subventiei la apa calda si caldura.

Costurile pentru gazduire sediului social sunt urmatoarele:– 6 luni – 675 Lei– 1 an – 900 Lei

Costurile de gazduire sediu social includ preluarea corespondentei si redirectionarea acesteia catre dumneavoastra.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
certificatul fiscal  |  litigii comerciale   |  Acte firma  |  Acte necesare cadastru  |  Acte necesare intabulare   |  Acte notariale  |  Acte societati comerciale  |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Actul constitutiv al societatii  |  Adeverinta atestare vechime munca  |  Administrarea inregistrarilor  |  Analiza afacerii  |  Analiza de caz  |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Analize economico financiare  |  Analize financiar contabile  |  Angajarea in munca  |  Aporturi capital social  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta fiscala persoane fizice  |  Asistenta fiscala persoane juridice  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta legala  |  Asistenta litigii comerciale  |  Asociatii proprietari  |  Avocat drept comercial  |  Avocat societati comerciale  |  Birou notar specimen semnatura  |  Cadastru intabulare  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Calitatea de administrator  |  Capital social  |  Capitalul social al firmei  |  Carte funciara  |  Cenzor contabil  |  Certificat constatator registrul comertului  |  Certificat fiscal   |  Certificat fiscal administratia financiara  |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni datorii  |  Cesiuni firme  |  Concurenta comerciala  |  Consultanta calitate  |  Consultanta calcul taxe  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Consultanta juridica avocat  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta notariala  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Cont curent  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contracte pentru sediu  |  Contractelor de munca  |  Contractul de munca  |  Costuri ascunse  |  Declaratii venit  |  Depozitare marfa  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Dificultati comerciale   |  Dizolvare firma  |  Drept comercial  |  Drept de proprietate  |  Echipa specialisti  |  Echipa tanara   |  Experti contabili  |  Expertize contabile  |  Expertize contabile judiciare   |  Expertize fiscale  |  Expertize juridice  |  Extras de carte funciara   |  Fara taxe suplimentare  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme infiintare  |  Fise fiscale  |  Hotararea adunarii generale  |  Identitate firma  |  Identitate produs  |  Impozit global persoane fizice  |  Impozit global persoane juridice  |  Incheierea contractelor comerciale  |  Infiintare carte funciara  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Infiintari asociatii  |  Infiintari firme  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Infiintari srl  |  Informatii clienti  |  Informatii parteneri afaceri  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrare mentiuni  |  Inregistrarea de asociatii  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrarea lunara a statelor de plata  |  Intermedieri transporturi  |  Intocmire acte  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare firma  |  Lichidare societate  |  Litigii comerciale  |  Litigii de munca   |  Litigii munca  |  Lucrari si servicii  |  Management timp  |  Mediu de cultura  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Modul contabilitate  |  Modul salarii  |  Munca cu forme legale  |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Note contabile  |  Note plata  |  Nu are sediul social  |  Numarul de asociati  |  Obligatiilor fiscale  |  Oficiul registrului comertului  |  Onorariul firmei  |  Ordine plata  |  Parti sociale   |  Persoana juridica   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Piata de capital  |  Plata impozitelor  |  Plati taxe  |  Prelungire contracte de sediu  |  Radiere firma  |  Rapoarte inspectie fiscala  |  Raportari contabile  |  Recodificare caen  |  Redactare acte   |  Redactare acte notariale  |  Redactare societati comerciale  |  Redactarea actului constitutiv  |  Registrul comertului  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Regulamente interne  |  Relatiile de afaceri   |  Reprezentare in litigii   |  Reprezentare juridica  |  Reprezentare juridica litigii munca  |  Reprezentare litigii comerciale  |  Reprezentare notar public  |  Reprezentare registrul comertului  |  Rezervare denumire societate  |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Salarizare personal  |  Schimbare sediu social  |  Sediul social  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii salarizare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Societati cu raspundere limitata  |  Societati infiintari  |  Specimen semnatura  |  Stabilirea temporara a sediului   |  Stampile birou  |  Taxe si onorarii   |  Tranzactii comerciale  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.