Absolut - Consultanta Firme, Infiintare firma Bucuresti Afisari: 408
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 250
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. I.C. Bratianu, nr. 39, bl. P6, sc. 2, et.2, ap.21, sector 3. Interfon 21, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0722349360 ; 0761045086 ; 0755577900
-------------------------
Web: Internet
  email: absolutconsultanta@yahoo.com; contact@infiintarefirmaromania.ro
  site: www.infiintarefirmaromania.ro

 
Înfiintare persoana fizica PFA  
Detalii  

Acte înfiinţare P.F.A. sau I.F. sau I.I. 

 

 A. Acte necesare la prima întâlnire1. CARTEA DE IDENTITATE A TITULARULUI (MEMBRILOR)Trebuie prezentate cartile de identitate ale titularului sau membrilor in cazul I.F.Precizări:- cărţile de indentitate să fie valabile- persoanele implicate pot avea domiciliul oriunde în Romania sau Europa- dacă sunt cetăţeni străini se vor prezenta paşapoartele şi dacă aceştia au obţinut permis de sedere temporară în România este necesară şi prezenta-rea acestui document- dacă nu pot fi prezenţi la semnarea documentelor puteţi veni cu copii ale actelor acestora şi vă vom pregăti documentele pe care trebuie să le semneze la notar sau consulat/ambasadă.- pentru cetăţenii care se prezintă cu paşaport este necesară menţionarea domiciliului complet al acestora

 

2. ACTUL DE PROPRIETATE AL SEDIULUI ÎMPREUNĂ CU CĂRŢILE DE IDENTITATE ALE  PROPRIETARILORPrecizări:- se poate deţine spaţiul pentru sediu profesional fie în baza unui contract de închiriere fie în baza unui contract de comodat- contractul de închiriere se poate încheia la Administraţia financiară (dacă proprietarii sunt persoane fizice), caz în care trebuie să ne precizaţi adresa exactă fără a mai fi necesare actele de proprietate pentru sediu, sau se poate încheia prin semnarea sa de către cele două părţi dacă proprietar este o persoană juridică (adică o altă societate în general) caz în care trebuie să ne prezentaţi actul lor de proprietate şi o copie a certificatului de înregistrare al acestei societăţi.- contractul de închiriere în ambele variante de mai sus se încheie după ce noi vom face rezervarea numelui .- contractul de comodat se încheie la biroul nostru şi sunt necesare actele de proprietate- actul de proprietate poate fi un contract de vânzare-cumpărare, contract de construire, contract de donaţie, autorizaţie de construcţie însoţită de un proces verbal de recepţie semnat de primărie şi actul de proprietate al terenului- sediu profesional nu poate fi pe un teren, deci este necesar şi act de proprietate pentru o construcţie   . - dacă a decedat unul dintre proprietari este necesară deschidea succesiunii la un notar public şi obţinerea unui certificat de moştenitor de la acesta.- dacă un act de proprietate conţine doar o parte din construcţie în cotă indiviză, este necesar a aduce şi actele de proprietate ce conţin restul de cotă indiviză astfel încât cumulat să reprezinte 100% din imobil (deci întreaga clădire)- dacă contractul de vânzare-cumpărare este semnat doar de unul dintre soţi în timpul căsătoriei este necesar şi actul de identitate al celuilalt soţ..- Copie a incheierii de intabulare a actului de proprietate sau in cazul lipsei acesteia un certificat de atestare fiscala de la Directia de taxe si impozite locale unde platiti impozitul pentru aceasta casa

 

.3. COPII ALE ACTELOR CE DOVEDESC CALIFICAREA (diplome de studii, cartea de munca)Precizam ca in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr.44 din 2008 este necesara depunerea la Registrul Comertului a copiei legalizate a actului de proprietate al sediului profesional.B. Acte necesare ulterior1. Acord asociaţie de locatari şi vecini direcţi   (dacă este cazul)

 
Galerie foto (2)
[Image #1] [Image #2]
 
certificatul fiscal  |  intreprindere individuala  |  Act de donatie  |  Acte aditionale  |  Acte firma  |  Acte necesare intabulare   |  Actele de identitate ale proprietarilor   |  Activare tv   |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Apartamente la bloc  |  Apartamente noi  |  Atestare acte  |  Bugetul general consolidat  |  Capital social  |  Catering servicii  |  Certificat constatator registrul comertului  |  Certificat de atestare fiscala   |  Certificat de mostenitor  |  Certificat fiscal   |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni firme  |  Contract de donatie  |  Contracte comodat  |  Contractul de asigurare  |  Contractul de munca  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Copii acte   |  Copii legalizate  |  Declararea impozitelor si taxelor  |  Depunere documente registrul comertului  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Directia impozite si taxe locale  |  Dizolvare firma  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Durata societatii  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme infiintare  |  Identitate firma  |  Import export  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare firme  |  Infiintare fundatie  |  Infiintare societate  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Inregistrare emblema societate  |  Intabulare constructie  |  Lichidare firma  |  Lichidare societate  |  Lichidare voluntara  |  Majorare/reducere capital social  |  Munca temporara  |  Notar certificat mostenitor  |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Nu are sediul social  |  Obtinere rezervare denumire societate  |  Obtinerea certificatului atestare fiscala  |  Obtinerea permisului sedere temporara  |  Ordonanta de urgenta nr  |  Parti sociale   |  Patrimoniului societatii   |  Permis sedere temporara romani  |  Permis sedere temporara romania  |  Persoana juridica   |  Plata impozitului pe dividende  |  Prima casa  |  Prima intabulare  |  Protectia muncii  |  Radiere firma  |  Radiere puncte de lucru  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Radieri puncte lucru  |  Recodificare caen  |  Registrul comertului  |  Resurse umane   |  Rezervare denumire societate  |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Schimbare certificat inregistrare  |  Schimbare sediu social  |  Sediul social  |  Servicii catering  |  Servicii import export  |  Societati cu raspundere limitata  |  Taxe si impozite  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.