Absolut - Consultanta Firme, Infiintare firma Bucuresti Afisari: 408
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 250
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. I.C. Bratianu, nr. 39, bl. P6, sc. 2, et.2, ap.21, sector 3. Interfon 21, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0722349360 ; 0761045086 ; 0755577900
-------------------------
Web: Internet
  email: absolutconsultanta@yahoo.com; contact@infiintarefirmaromania.ro
  site: www.infiintarefirmaromania.ro

 
Infiintare intreprindere familiala  
Detalii  

A. Acte necesare la prima întâlnire pentru Infiintare intreprindere familiala

1. CARTEA DE IDENTITATE A TITULARULUI (MEMBRILOR)
Trebuie prezentate cartile de identitate ale titularului sau membrilor in cazul I.F.
Precizari:
cartile de indentitate sa fie valabile
persoanele implicate pot avea domiciliul oriunde în Romania sau Europa
daca sunt cetateni straini se vor prezenta pasapoartele si daca acestia au obtinut permis de sedere temporara în România este necesara si prezenta-rea acestui document
daca nu pot fi prezenti la semnarea documentelor puteti veni cu copii ale actelor acestora. Ulterior va vom pregati documentele pe care trebuie sa le semneze la notar sau consulat/ambasada.
pentru cetatenii care se prezinta cu pasaport este necesara mentionarea domiciliului complet al acestora

2. ACTUL DE PROPRIETATE AL SEDIULUI ÎMPREUNA CU CARTILE DE IDENTITATE ALE  PROPRIETARILOR
Precizari:
se poate detine spatiul pentru sediu profesional fie în baza unui contract de închiriere fie în baza unui contract de comodat
contractul de închiriere se poate încheia la Administratia financiara (daca proprietarii sunt persoane fizice), caz în care trebuie sa ne precizati adresa exacta fara a mai fi necesare actele de proprietate pentru sediu, sau se poate încheia prin semnarea sa de catre cele doua parti daca proprietar este o persoana juridica (adica o alta societate în general) caz în care trebuie sa ne prezentati actul lor de proprietate si o copie a certificatului de înregistrare al acestei societati.
contractul de închiriere în ambele variante de mai sus se încheie dupa ce noi vom face rezervarea numelui.
contractul de comodat se încheie la biroul nostru si sunt necesare actele de proprietate
actul de proprietate poate fi un contract de vânzare-cumparare, contract de construire, contract de donatie, autorizatie de constructie însotita de un proces verbal de receptie semnat de primarie si actul de proprietate al terenului
sediu profesional nu poate fi pe un teren, deci este necesar si act de proprietate pentru o constructie
daca a decedat unul dintre proprietari este necesara deschidea succesiunii la un notar public si obtinerea unui certificat de mostenitor de la acesta.
daca un act de proprietate contine doar o parte din constructie în cota indiviza, este necesar a aduce si actele de proprietate ce contin restul de cota indiviza astfel încât cumulat sa reprezinte 100% din imobil (deci întreaga cladire)
daca contractul de vânzare-cumparare este semnat doar de unul dintre soti în timpul casatoriei este necesar si actul de identitate al celuilalt sot.
Copie a incheierii de intabulare a actului de proprietate sau in cazul lipsei acesteia un certificat de atestare fiscala de la Directia de taxe si impozite locale unde platiti impozitul pentru aceasta casa.

3. COPII ALE ACTELOR CE DOVEDESC CALIFICAREA (diplome de studii, cartea de munca)
Precizam ca in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr.44 din 2008 este necesara depunerea la Registrul Comertului a copiei legalizate a actului de proprietate al sediului profesional.

B. Acte necesare ulterior

1. Acord asociatie de locatari si vecini directi (daca este cazul)

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
certificatul fiscal  |  intreprindere individuala  |  Act de donatie  |  Acte aditionale  |  Acte firma  |  Acte necesare intabulare   |  Actele de identitate ale proprietarilor   |  Activare tv   |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Apartamente la bloc  |  Apartamente noi  |  Atestare acte  |  Bugetul general consolidat  |  Capital social  |  Catering servicii  |  Certificat constatator registrul comertului  |  Certificat de atestare fiscala   |  Certificat de mostenitor  |  Certificat fiscal   |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni firme  |  Contract de donatie  |  Contracte comodat  |  Contractul de asigurare  |  Contractul de munca  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Copii acte   |  Copii legalizate  |  Declararea impozitelor si taxelor  |  Depunere documente registrul comertului  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Directia impozite si taxe locale  |  Dizolvare firma  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Durata societatii  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme infiintare  |  Identitate firma  |  Import export  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare firme  |  Infiintare fundatie  |  Infiintare societate  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Inregistrare emblema societate  |  Intabulare constructie  |  Lichidare firma  |  Lichidare societate  |  Lichidare voluntara  |  Majorare/reducere capital social  |  Munca temporara  |  Notar certificat mostenitor  |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Nu are sediul social  |  Obtinere rezervare denumire societate  |  Obtinerea certificatului atestare fiscala  |  Obtinerea permisului sedere temporara  |  Ordonanta de urgenta nr  |  Parti sociale   |  Patrimoniului societatii   |  Permis sedere temporara romani  |  Permis sedere temporara romania  |  Persoana juridica   |  Plata impozitului pe dividende  |  Prima casa  |  Prima intabulare  |  Protectia muncii  |  Radiere firma  |  Radiere puncte de lucru  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Radieri puncte lucru  |  Recodificare caen  |  Registrul comertului  |  Resurse umane   |  Rezervare denumire societate  |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Schimbare certificat inregistrare  |  Schimbare sediu social  |  Sediul social  |  Servicii catering  |  Servicii import export  |  Societati cu raspundere limitata  |  Taxe si impozite  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.