Havreliuc Carmen - Expert contabil, Bucuresti Afisari: 732
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 348
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Apusului, Nr. 34, Bl. M6, Sc. A, Ap.1, Parter, Sector 6,
-------------------------
Phone: Telefon
  0723528104
-------------------------
Web: Internet
  email: office@contacompleta.ro
  site: www.contacompleta.ro

 
Alte servicii de audit  
Detalii  

AUDIT CONTA HAVRELIUC SRL va ofera urmatoarele servcii :

Audit intern

Auditul intern este activitatea de examinare obiectiva a ansamblului activitatilor unei societati in scopul furnizarii unei evaluari independente a managementului riscului, controlului si proceselor de conducere a acesteia.

Acesta poate fi exercitat de catre persoane din interiorul societatii in cauza, dar se poate si externaliza catre o societate/persoana specializata si recunocuta de catre CAFR.

Obiectivele auditului intern sunt:

• de a verifica daca activitatea organizatiei este in conformitate cu politicile, programele si managementul acestuia, conform prevederilor legale;

• de a evalua cat de adecvate sunt controalele financiare si nefinanciare dispuse de conducerea entitatii economice, si daca acestea sunt aplicate si in ce masura, in scopul cresterii eficientei activitatii organizatiei;

• de a evalua cat de adecvate sunt informatiile financiare si nefinanciare furnizate conducerii entitatii economice, pentru cunoasterea realitatilor din organizatia respectiva;

• de a proteja elementele patrimoniale bilantiere si extrabilantiere ale organizatiei si de a identifica metodele de prevenire a fraudelor si a pierderilor de orice fel.

Audit statutar

Auditul statutar sau auditul legal presupune examinarea efectuata de un profesionist contabil competent si independent asupra situatiilor financiare ale unei entitati in vederea exprimarii unei opinii motivate asupra imaginii fidele, clare si complete a pozitiei si situatiei financiare precum si a performantelor obtinute de aceasta.

Audit fiscal

Auditul fiscal este necesar pentru:

• evaluarea reglementarilor prestabilite in vederea atingerii unui obiectiv dat ;

• evaluarea  comparativa dintre situaţia reală şi reglementarile prestabilite.

Conform ISO, auditul este „o examinare metodică realizată în vederea determinării dacă activităţile şi rezultatele relativ la subiectul examinat satisfac dispoziţiile prestabilite şi dacă aceste dispoziţii sunt puse în operă într-un mod eficace şi apt în vederea atingerii obiectivelor”.

Misiuni conexe

O misiune pe baza procedurilor convenite poate presupune ca auditorul să efectueze anumite proceduri cu privire la elementele individuale ale datelor financiare (de exemplu, datoriile comerciale, conturile de creanţe, cumpărările de la părţi afiliate şi vânzări şi profituri ale unui segment al unei entităţi), la o componentă a situaţiilor financiare (de exemplu, un bilanţ), sau chiar la un set complet de situaţii financiare.

Obiectivul unei misiuni pe baza procedurile convenite îl constituie efectuarea de către auditor a procedurilor ce ţin de natura unui audit la care auditorul, entitatea şi oricare terţe părţi îndreptăţite au convenit, precum şi raportarea de către auditor asupra constatărilor efective.

Datorită faptului că auditorul furnizează un raport asupra constatărilor efective ale procedurilor convenite, nu este exprimată nici o asigurare. În locul acesteia, utilizatorii raportului evaluează pentru ei înşişi procedurile şi constatările raportate de către auditor şi conturează propriile lor concluzii care decurg din audit.

Raportul este adresat în mod strict acelor părţi care au convenit asupra procedurilor ce trebuie efectuate, având în vedere că alte părţi pot interpreta greşit rezultatele, deoarece nu cunosc motivele pentru efectuarea procedurilor.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
auditor intern   |  infiintari puncte de lucru   |  inventar mijloace fixe  |  Acte firma  |  Activitate principala  |  Activitatea societatii   |  Activitati contabilitate  |  Analiza costurilor productie  |  Analiza financiara  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Audit societati  |  Auditor intern  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Calculul amortizarii  |  Calculul costurilor de productie  |  Capital social  |  Certificare bilant  |  Certificare bilant contabil  |  Certificat constatator registrul comertului  |  Certificate constatatoare  |  Certificate constatatoare registrul comertului  |  Cesiuni firme  |  Consolidarea balantelor de verificare  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta fonduri europene  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate nir  |  Contabilitate primara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea cheltuielilor  |  Contabilitatea imobilizarilor  |  Contabilitatea notelor intrare receptie  |  Contabilitatea productiei  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea veniturilor  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Control si audit intern  |  Controlul intern  |  Copii acte   |  Costurilor de productie  |  Creante comerciale  |  Credite factoring  |  Curtea conturi audit  |  Declaratii impozite si taxe   |  Depunere documente registrul comertului  |  Depunerea statelor de plata  |  Destinata productiei  |  Destinatii interne   |  Dispozitii incasare  |  Dispozitii plata  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Eliminarea riscurilor   |  Erori materiale  |  Evaluari patrimoniale  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evitarea lichidarii  |  Experti contabili  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme certificare  |  Firme infiintare  |  Fiselor de post   |  Foi varsamant  |  Fonduri nerambursabile  |  Furnizori de servicii   |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Infiintare firme  |  Infiintari firme  |  Infiintari persoane fizice autorizate  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Infiintari srl  |  Inregistrare puncte de lucru   |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Intocmire bilant  |  Intocmire bilant contabil  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea organigramei societatii   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea adeverintelor de salariu  |  Intocmirea decontului tva  |  Intocmirea deconturilor cheltuieli  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea registrului casa  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Leasing financiar  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lucrari si servicii  |  Majorare/reducere capital social  |  Managementul riscului  |  Mijloace fixe  |  Mijloace juridice specifice  |  Misiuni economice  |  Modificari societati comerciale  |  Modul contabilitate  |  Mutari firme  |  Obiectivul unui audit  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea de credite sau leasing   |  Oficiul registrului comertului  |  Opinii juridice   |  Ordine plata  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Plan afaceri  |  Proiecte europene  |  Radieri puncte lucru  |  Rapoarte financiare  |  Raportari contabile  |  Recomandari   |  Registru de casa  |  Registrul comertului  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Schimbare certificat inregistrare  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii conexe  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii leasing  |  Servicii medicale  |  Servicii medicale complete  |  Servicii salarizare  |  Servicii suplimentare  |  Serviciul roman informatii  |  Situatii financiare  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societati infiintari  |  Specificul activitatii desfasurate  |  Taxe si impozite  |  Verificare contabilitate  |  Verificare curtea de conturi  |  Verificare informatii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.