Green Point Services Bucuresti - Softuri gestiune contabila, service PC Afisari: 1368
Categorie: REPARATII, SERVICE, INTRETINERE >> Computere si tehnica de calcul Vizitatori: 539
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Magura Vulturului, nr. 89, bl.430, ap.12, sector 2, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0768491535; 0314227659
-------------------------
Web: Internet
  email: office@greenp.ro
  site: www.greenp.ro

 
Software Gestiune Comerciala  
Detalii  

Capturi de ecran Factura catre clientLista facturilor (catre client) neincasateNavigarea prin menu-uriNota interna de receptie - NIR

 

PACHETUL GE-CO (GEstiune COmerciala) Pachetul de GEstiune COmerciala GE-CO devine - de la un anumit volum al tranzactiilor - un instrument indispensabil pentru evidenta pe calculator a tuturor operatiilor de gestiune:APROVIZIONARE ( - intrari -)

  • gestionarea comenzilor catre furnizori;
  • inregistrarea / evidenta facturilor de la furnizori: marfuri, servicii, consumabile, etc;
  • intocmirea si evidenta notelor de intrare-receptie (NIR) - la marfuri interne (sau din import, cu preluarea datelor din DVI si calculul automat al pretului de intrare);
  • incarcarea automata a gestiunilor.

DESFACERE/FACTURARE (- iesiri -)

  • gestionarea comenzilor de la clienti;
  • redactarea documentelor cu regim special - inclusiv TVA - (facturi personalizate / pretiparite, avize de insotire a marfii) cu consultarea in timp real a stocurilor existente si posibilitatea inregistrarii imediate a incasarilor;
  • optiuni multiple de facturare adaptate politicii de vanzari a societatii;
  • optiuni multiple de aplicare si reflectare a discount-urilor;
  • descarcarea automata a gestiunilor.

EVIDENTA MATERIALELOR (GESTIUNEA STOCURILOR - situatia existenta)

  • stocuri curente sau la o anumita data, pe una sau mai multe (oricate) gestiuni;
  • miscarea materialelor / marfurilor / produselor finite pe gestiuni, intr-o perioada data;
  • posibilitatea configurarii metodei de descarcare a gestiunii : - PMP (pret mediu ponderat),- FIFO ("First In/First Out"), - LIFO ("Last In/First Out") ;
  • posibilitatea pastrarii preturilor atat in lei cat si in valuta (oricare);
  • elaborarea balantei materialelor (stocuri initiale, rulaje, stocuri finale) pe baza documentelor primare de miscare (NIR-uri, note de transfer, bonuri de consum, note de predare, etc.);
  • rapoarte cu cheltuielile materialelor pe comenzi (sau pe facturi cu calculul adaosului comercial).

EVIDENTA FINANCIARA

  • evidenta platilor si a incasarilor (de la clienti si catre furnizori), inclusiv avansuri;
  • urmarirea facturilor (achitate, restante, stornate, etc.) indiferent de modalitatea de plata;
  • balanta pentru casa sau pentru banci, precum si pentru clienti sau furnizori;
  • jurnal de casa (cu verificarea incadrarii soldului zilnic in plafonul legal);
  • jurnale TVA (cumparari si vanzari);
  • evidenta avansurilor spre decontare si a deconturilor;
  • redactarea notelor contabile (cumulative) pentru preluarea in contabilitate.
 

Este posibila acordarea sau restrictionarea drepturilor de acces ale utilizatorilor in anumite zone ale aplicatiei (tabele, rapoarte, functii de intretinere);Sunt asigurate proceduri de export / import date din alte programe compatibile;Este posibila stocarea datelor in alte formate uzuale pentru transferuri / prelucrari in alte aplicatii;Sunt diminuate riscurile pierderii accidentale ale datelor prin salvari periodice automate;Pretul pachetului de baza GECO este de 250 €; ulterior, pentru lucrul in retea, cate 75 € / post suplimentar (sau, pentru retele de peste 6 posturi, versiunea de retea cu numar nelimitat de posturi: 450 €). 

Variante de livrare GECO:REGCASA - varianta redusa de program capabila sa inregistreze doar elementele necesare redactarii si intretinerii unui "Jurnal de casa"    (60 €)

Optiuni suplimentare la pachetul de baza GECO:

RETETE - miscarea automata a unor produse ce contin alte articole (conform unei "retete"); utila in activitati de asamblare, productie, pachete de servicii    (+75 €)ECR - solutie "retail" (in unitatile de desfacere cu amanuntul - magazine- utilizeaza o casa de marcat conectata la calculator, pentru eliberare de bon fiscal)     (+75 €)REMOTE - solutie de acces la resursele programului GECO, a unui post de lucru indepartat (situat in alta locatie, diferita de cea unde se pastreaza datele); performantele vor fi dependente de calitatea legaturii intre locatii     (+100 €)

Preturile nu includ TVA si sunt valabile pentru utilizatorul final.

Pentru mai multe pachete de acelasi tip, achizitionate de acelasi utilizator, se acorda reduceri.

Pentru revanzatori se aplica preturile stabilite in contractele de distributie.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
inventar mijloace fixe  |  Activitati contabilitate  |  Activitatile conexe  |  Analiza pietei  |  Aplicatii contabilitate  |  Aplicatii facturare  |  Aplicatii gestiune  |  Aplicatii software realizare  |  Aprovizionare consumabile  |  Articole personalizate  |  Banci date  |  Bonuri comanda  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calitatea materialelor  |  Capital integral privat  |  Capital integral romanesc  |  Cartuse compatibile  |  Cartuse originale  |  Cereri imobiliare  |  Coduri de raportare  |  Computere reparatii  |  Configurare software  |  Consumabile compatibile  |  Consumabile originale  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate nir  |  Cumparari imobile  |  Depanare calculatoare  |  Depanare soft  |  Depanare software  |  Descarcare de gestiune  |  Desfacere prin retea de magazine   |  Devirusare soft  |  Diagnosticare calculatoare  |  Diagnosticare hardware  |  Distributie marfuri  |  Echipamente dotare  |  Echipamente diagnosticare  |  Echipamente protectie  |  Echipamente si dotari  |  Echipamente speciale  |  Elemente asamblare  |  Elemente legatura  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta stocurilor  |  Furnizori de servicii   |  Iesiri mijloace fixe  |  Import export  |  Inchirieri imobile  |  Informatii utile  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Instalarea gratuita  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea facturilor  |  Intrari mijloace fixe  |  Intrari mijloace fixe  |  Intretinere aplicatii  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Lista banci  |  Locuri de munca  |  Lucrari si servicii  |  Mijloace fixe  |  Note contabile  |  Note plata  |  Obligatiile salariale  |  Oferte imobiliare  |  Ordine plata  |  Permanent scurt  |  Plata intretinerii  |  Post productie  |  Pret final cu tva   |  Producator software  |  Produse casa  |  Produse finite  |  Produse intretinere  |  Produse post  |  Program contabilitate financiara  |  Programe banci  |  Programe contabilitate  |  Programe gestiune  |  Programe personalizate  |  Reconfigurare echipamente periferice  |  Reconfigurare software  |  Recuperare date  |  Retea retail   |  Sectorul privat  |  Service calculatoare  |  Service echipamente calcul  |  Service soft  |  Servicii personalizate  |  Servicii hardware  |  Servicii import export  |  Servicii personalizate  |  Servicii retail  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Soft gestiune  |  Soft salarii  |  Softuri salarii  |  Software antivirus   |  Software aplicatii  |  Software arhivare  |  Software baza  |  Software contabilitate  |  Software evidenta mijloacelor fixe  |  Software instalare  |  Software post productie  |  Software salarii   |  Solutii software  |  Transfer date  |  Tranzactii imobiliare  |  Unitati de invatamant  |  Vanzari imobile  |  Vanzari imobiliare  |  Vanzari terenuri  |  Zone de productie  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.