Cum lucram? - Problemele pot fi anuntate prin telefon sau email si trebuie detaliate;- Trebuie comunicate numele persoanei / societatii, adresa si un numar de telefon de contact;- In cazul in care solutia poate fi comunicata telefonic sau prin email acest lucru se va realiza GRATUIT;- Daca este necesar, unul din specialistii nostri se va deplasa la sediul / domiciliul Dumneavoastra. Interventia la sediu / domiciliu include: - Constatarea: identificarea componentei defecte, in cazul in care este o defectiune hardware sau a produsului software care a generat problema;
- Reparatia: daca una sau mai multe componente hardware au fost diagnosticate ca defecte acestea vor fi inlocuite (de la beneficiar sau din stocul propriu) – daca problemele au fost generate de un produs software va fi realizata stabilizarea sistemului pe cat posibil fara reinstalarea sistemului de operare (operatie de durata si care necesita si backup-ul informatiilor existente). In cazul in care defectiunea a fost majora si a avut ca rezultat pierderea datelor se va incerca recuperarea acestora fara garantia ca operatia va reusi sau ca datele recuperate vor fi integral aceleasi cu cele dinaintea avariei;
- Testarea: sistemul va fi testat in noua configuratie hardware, daca s-au inlocuit componente, sau software dupa eliminarea erorilor si stabilizarea acestuia.
Costul unei astfel de interventii este de 15 € pentru prima ora si 10 € pentru celelalte. Preturile de mai sus nu includ TVA si sunt valabile DOAR pentru societati comerciale de pe raza municipiuliu Bucuresti. |