Marketminds - agentie marketing Bucuresti Afisari: 418
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 212
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Praga, nr. 1, ap. 3, sector 1,
-------------------------
Phone: Telefon
  0741185576
-------------------------
Web: Internet
  email: office@gmarketing.ro
  site: www.gmarketing.ro
  facebook: guerrillamarketing

 
Marketing digital  
Detalii  video  

Clienți potențiali noi. Aduși și dezvoltați prin tehnologie. Prezență online

Utilizăm o combinație puternică de tactici, care pornesc de la un conținut de calitate și trec prin social media, PR, email marketing, afiliere și networking. Funcționează pentru că cei care caută produse și servicii pornesc deseori de la a căuta pe web, uneori cu mult înainte de a cumpăra, dar au nevoie de confirmare, inclusiv în mediul offline. O amprentă online care se bazează pe conținut de calitate și interacțiune reală aduce încredere, iar încrederea este factorul cel mai important care influențează decizia de achiziție. Marketingul online face acest fenomen posibil. Dacă dorești să faci focus pe domeniul tău propriu de expertiză, MarketMinds poate prelua acest serviciu. Îți vom livra o mai bună vizibilitate online, trafic de calitate adus pe website-ul tău, conversii mai multe și un flux constant de clienți potențiali.

 

Pay-per-Click (PPC)

Atunci când nu ai suficiente resurse și timp pentru optimizarea organică a prezenței tale online pe toate cuvintele cheie care te interesează sau pur și simplu vrei să fii vizibil direct clienților tăi potențiali, campaniile Pay-per-Click sunt o soluție eficientă. Fie că e vorba despre Google AdWords, LinkedIn Ads sau Facebook Ads, echipa noastră îți oferă o asistență completă, începând cu strategia campaniei, studiul și alegerea corectă a cuvintelor cheie și până la analiză, măsurare și raportare. Rezultatele se vor vedea imediat.

 

Website development

Website-ul companiei este punctul central al prezenței digitale pentru compania ta, pivotul în jurul căruia se învârte orice campanie online. Rolul său este acela de a informa, a câștiga încrederea și, în final, de a vinde. Un website bine construit are un rol esențial în tot acest proces de conversie și retenție a clienților tăi. Gândește-te la website ca la o găleată – dacă nu are forma potrivită și are și găuri, oricâtă apă ai pune în ea, aceasta nu va putea fi păstrată. La fel și în online – oricâți clienți potențiali ai aduce pe website prin diverse metode, dacă el nu e bine construit, ei vor pleca mai departe, fără să te aleagă.

 

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video