- verificarea solvabilitatii ori seriozitatii unor persoane fizice sau juridice, potentiale partenere într-o afacere; - asigurarile împotriva intentiilor si operatiunilor de înstrainare a unor bunuri pentru diminuarea patrimoniumului si neonorarea obligatiilor contractuale asumate, când partenerii de afaceri ajung în stare de faliment; - loialitatea si corectitudinea angajatilor firmei, sub raportul: - îndeplinirii sarcinilor profesionale specifice;
- modului în care respecta secretul profesional;
- modului în care actioneaza pentru promovarea imaginii firmei;
- verificarea veridicitatii datelor din CV ale personalului care solicita angajarea intr-o firma; - masura în care angajatii sunt compatibili cu cerintele posturilor pe care le ocupa sau urmeaza sa le ocupe; - intentiile neloiale ale concurentei; - depistarea si localizarea clientilor rau platnici sau care se sustrag de la îndeplinirea obligatiilor contractuale precum si stabilirea metodelor de recuperare a debitelor; - cautarea si strângerea informatiilor in vederea prevenirii producerii unui prejudiciu si/sau depistarea si surprinderea sustragerilor de materiale sau a unor actiuni distructive; - administrarea elementelor de proba în vederea repararii unui prejudiciu; - identificarea filierelor de sustragere constanta a unor marfuri si materiale din depozitele firmelor; - investigatii privind fraudele în domeniul asigurarilor ; - investigatii privind concurenta. - identificarea de noi oportunitati de afaceri (clienti,furnizori, etc). |