Daca aveti un website promovat corect, automat aveti o baza de clienti ce au achizitionat pe parcurs produsele companiei dumneavoastra. Ce facem cu acesta baza de date? Cum pot genera interes din partea acestor clienti existenti? Raspunsul este unul simplu. Folosind un newsletter prin care puteti sa promovati o idee sau un produs nou sau pur si simplu prin trimiterea unei felicitarii electronice de sarbatori. Un client care nu mai aude de dumneavoastra este posibil sa uite ca existati, iar acest lucru nu poate fi unul de bun augur. Acest instrument foarte folosit de marile magazine online poate sa va aduca un spor de vizibilitate dar si noi clienti folosind recomandarile din partea clientilor existenti. Un newsletter construit corect nu este lucru tocmai usor de facut pentru ca trebuie sa tinem cont de foarte multi factori pentru succes garantat. Designul acestui newsletter trebuie sa fie in concordanta cu website-ul dumneavoastra pentru a nu crea confuzie printre clientii existenti. Continutul de text si imagini trebuie analizat corect din punct de vedere al filtrelor aplicate de diversitatea foarte mare de clienti de email si mail servere existenti pe piata astfel incat mesajul dumneavoastra sa ajunga netrunchiat sau mai rau sa fiti adaugati in baza de date de utilizatori care trimit mesaje electronice de timp SPAM. Analiza insuficienta si construirea unui newsletter "dupa ureche" va pot aduce deservicii imense fiind necesare in anumite cazuri sa cheltuiti sume destul de mari pentru a reface infrastructura de comunicare si mai ales imaginea dobandita in cazul unui esec. Echipa noastra va pune la dispozitie experienta dobandita in timp pentru a va promova afacerea cu succes la costuri si calitate imbatabile. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.Multumim. |