C&I Accounting Experts - Servicii de contabilitate si asistenta manageriala, Bucuresti Afisari: 176
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 100
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Dreptatii, Nr. 127-129, Demisol, Ap.1, Sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0753404033
-------------------------
Web: Internet
  email: office@expert-contabila.ro
  site: www.expert-contabila.ro
  facebook: ciaccountingexperts/

 
Raportari catre Management  
Detalii  

Venim in sprijinul activitatii dumneavoastra, prin punerea la dispozitie a unor serii de rapoarte financiare, care va pot arata, in orice moment, diverse aspecte semnificative ale afacerii dumneavoastra.

Lista rapoarte

Puteti alege din lista de rapoarte pe care v-o prezentam in continuare sau puteti sa ne furnizati propria raportare, pe care s-o intocmim cu regularitatea pe care ne-o solicitati:

  • Cash flow zilnic si lunar;
  • Bilant lunar;
  • Bilant comparativ;
  • Cont de profit si pierdere lunar;
  • Cont de profit si pierdere comparativ;
  • Trendul vanzarilor comparative, pe fiecare luna in parte;
  • Marja bruta a vanzarilor;
  • Situatia comparativa pe fiecare luna a ratei lichiditatii imediate;
  • Situatia comparativa pe fiecare luna a productivitatii muncii;
  • Situatia comparativa pe fiecare luna a capitalului circulant;
  • Centralizator adaos comercial pe produse si/sau pe clienti;
  • Situatia furnizorilor: pe zile de intarziere si pe facturi neincasate;
  • Situatia clientilor: pe zile de intarziere si pe facturi neachitate;
  • Topul celor mai vandute produse intr-un interval de timp;
  • Topul celor mai scumpe produse sau cu adaosul cel mai mare intr-un interval de timp;
  • Topul clientilor cu cele mai multe produse cumparate intr-un interval de timp;
  • Topul clientilor cu cele mai scumpe produse cumparate sau cu adaosul cel mai mare intr-un interval de timp;
  • Situatia vanzarilor pe judete;
  • Situatia penalitatilor facturilor emise;
  • Repartizare salariati pe activitati;
  • Piramida angajatilor in functie de varste si sex;
  • Dinamica fondului de salarii;
  • Evolutia diferitelor categorii de personal;
  • Dinamica personalului;
  • Alte situatii sau rapoarte specifice fiecarei societati.

Contactati-ne pentru a primi o oferta personalizata!

Suntem o echipa tanara si dinamica din Bucuresti, inglobata intr-o firma de contabilitate cu o experienta de peste 15 ani. Prin profesionalism, experienta, seriozitate si responsabilitate incercam sa fim partenerul dumneavoastra de incredere, cel care va sta la dispozitie si va acorda suport in tot ceea ce intreprindeti.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
energia qi  |  verificarea bilantului contabil   |  Active financiare  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati conexe  |  Activitati contabilitate  |  Activitati de certificare  |  Adeverinte medicale  |  Adeverinte pentru salariati  |  Analiza afacerii  |  Analiza cifrei afaceri  |  Analiza diagnostic   |  Analiza financiara  |  Analiza rentabilitatii  |  Analize financiar contabile  |  Angajamente de plata  |  Asistenta auto  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta manageriala  |  Asistenta permanenta  |  Asociatii proprietari  |  Asociatii si fundatii  |  Bilant anual  |  Bilant contabil anual   |  Bilant contabil semestrial  |  Bilant de mediu,  |  Bilant mediu  |  Bilant semestrial  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Cash management  |  Categorii de produse  |  Certificare bilant  |  Certificare bilant contabil  |  Certificare mediu  |  Concedii medicale  |  Concedii medicale si adeverinte medicale  |  Conform contractului  |  Consultanta calitate  |  Consultanta business  |  Consultanta cabinete medicale  |  Consultanta civila  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala comerciala   |  Consultanta impozite  |  Consultanta insolventa firme  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta si asistenta manageriala  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Cont curent  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea cheltuielilor  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea veniturilor  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Cunostinte de baza   |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Declararea nulitatii  |  Declararea nulitatii societatii  |  Detectiv stabilirea solvabilitatii  |  Diagnostic financiar  |  Dizolvare firma  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Domeniul resurselor umane  |  Durata societatii  |  Echipa tanara   |  Elemente legatura  |  Evidenta date personal  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta pontajului  |  Experti contabili  |  Externalizarea functiilor  |  Externalizarea serviciilor   |  Firma contabilitate  |  Firma specializata servicii   |  Firme infiintare  |  Formare profesionala  |  Gestiunea resurselor umane  |  In vederea modificarii   |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintari firme  |  Infiintari pfa  |  Infiintari srl  |  Informatii clienti  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea contractului colectiv de munca  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea adeverintelor de salariu  |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea registrului casa  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Legislatia in vigoare  |  Lichidare firma  |  Lichidare societate  |  Lichidari firme  |  Management resurse umane  |  Management al calitatii  |  Management calitate  |  Management timp  |  Mediul de afaceri  |  Modificari societati comerciale  |  Modul contabilitate  |  Natura juridica  |  Obligatiile salariale  |  Obligatiilor fiscale  |  Oficiului registrului comertului  |  Ordine plata  |  Organizare contabilitate  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea fluxului informational  |  Permanent mediu  |  Plata electronica  |  Principii active  |  Principii in evaluare  |  Procedee contabilitate  |  Radiere firma  |  Radierea societatii  |  Rapoarte financiare  |  Rapoarte inspectie fiscala  |  Raportari contabile  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii externalizare contabilitate  |  Servicii externalizare personal  |  Servicii externalizare salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii masa  |  Servicii medicale  |  Servicii notariale  |  Servicii salarizare  |  Situatia contului de profit  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatii financiare semestriale  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Suport fata masa  |  Taxe si impozite  |  Tichete masa  |  Tichete vacanta  |  Verificare contabilitate  |  Verificarea registrului casa  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.