C&I Accounting Experts - Servicii de contabilitate si asistenta manageriala, Bucuresti Afisari: 176
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 100
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Dreptatii, Nr. 127-129, Demisol, Ap.1, Sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0753404033
-------------------------
Web: Internet
  email: office@expert-contabila.ro
  site: www.expert-contabila.ro
  facebook: ciaccountingexperts/

 
Certificare Situatii Financiare  
Detalii  

Situatiile financiare, prin natura informatiei pe care o furnizeaza, atat prin intermediul bilantului, a contului de rezultate, a situatiei modificarii capitalului propriu, cat si prin notele explicative si situatia fluxurilor de numerar, se adreseaza unui segment larg de utilizatori, preocupati de diferite aspecte din activitatea si performantele obtinute de societate, acesti utilizatori facand parte din una din urmatoarele categorii:

  • Investitori – preocupati de riscul inerent al tranzactiilor si profitul adus de investitiile lor;
  • Angajati – interesati de stabilitatea si profitabilitatea intreprinderii;
  • Creditori financiari – interesati de lichiditatea si solvabilitatea intreprinderii pentru rambursarea creditelor si plata dobanzilor;
  • Furnizori si creditori comerciali – preocupati de capacitatea intreprinderii de a-si plati datoriile in termenele stabilite;
  • Clienti – preocupati de continuitatea activitatii intreprinderii cu care colaboreaza pe termen lung sau de care sunt dependenti;
  • Guvernul si institutiile sale – interesati de determinarea politicii fiscale si calculul unor indicatori statistici;
  • Publicul – interesat in aplicarea politicilor fiscale locale;

Prin obiectivul lor, situatiile financiare furnizeaza informatii referitoare la pozitia financiara, performanta si modificarile pozitiei financiare ale societatii, precum si referitoare la rezultatul administrarii intreprinderii si modul de gestionare a resurselor acesteia. Pozitia financiara a societatii furnizeaza informatii referitoare la capacitatea acesteia de a genera numerar sau echivalente ale numerarului, in vederea anticiparii nevoilor de creditare si a sanselor de a primi finantare, in timp ce informatiile privind modificarea pozitiei financiare sunt utilizate in evaluarea activitatii de exploatare, finantare si investitie in perioada de raportare.

Situatiile financiare se intocmesc pe baza elementelor contabilitatii de angajamente, conform careia efectele tranzactiilor si altor evenimente sunt recunoscute, cand acestea se produc si nu cand numerarul sau echivalentul sau este decontat.

Intocmirea situatiilor financiare presupune verificarea respectarii contabilitatii de angajamente, prin verificarea respectarii urmatoarelor principii contabile:

  • – Principiul continuitatii activitatii – In elaborarea situatiilor financiare se pleaca de la prezumptia ca o intreprindere isi va continua activitatea si in viitorul previzibil;
  • – Principiul permanentei metodelor – Metodele de evaluare si politicile contabile, in general, trebuie aplicate in mod consecvent de la un exercitiu financiar la altul;
  • – Principiul prudentei – Pentru deprecierile, riscurile si pierderile probabile care pot surveni in activitatea exercitiului curent sau anterior nu este admisa, pe de o parte, supraevaluarea elementelor de activ si a veniturilor, iar pe de alta parte, subevaluarea elementelor de pasiv si a cheltuielilor;
  • – Principiul independentei exercitiului – Trebuie sa se tina cont de veniturile si cheltuielile aferente exercitiului financiar, indiferent de data incasarii veniturilor sau data platii cheltuielilor;
  • – Principiul evaluarii separate a elementelor de activ si de datorii – Conform acestui principiu, componentele elementelor de active si de datorii trebuie evaluate separat;
  • – Principiul intangibilitatii – Bilantul de deschidere pentru fiecare exercitiu financiar trebuie sa corespunda cu bilantul de inchidere al exercitiului financiar precedent;
  • – Principiul necompensarii – Orice compensare intre elementele de activ si datorii sau intre elementele de venituri si cheltuieli este interzisa;
  • – Principiul prevalentei economicului asupra juridicului – Prezentarea valorilor din cadrul elementelor din bilant si contul de profit si pierdere se face tinand seama de fondul economic al tranzactiei sau al operatiunii raportate, si nu numai de forma juridica a acestora;
  • – Principiul pragului de semnificatie.

Informatiile oferite de situatiile financiare trebuie sa fie inteligibile, credibile, relevante si comparabile, tocmai de aceea persoanele care au dreptul de a le intocmi si certifica trebuie sa aiba fie calitatea de director economic, fie pe cea de expert – contabil.

Intocmim si certificam situatii financiare semestriale si anuale, prin intermediul detinerii calitatii de expert contabil, membru activ CECCAR.

Contactati-ne pentru a primi o oferta personalizata!

Suntem o echipa tanara si dinamica din Bucuresti, inglobata intr-o firma de contabilitate cu o experienta de peste 15 ani. Prin profesionalism, experienta, seriozitate si responsabilitate incercam sa fim partenerul dumneavoastra de incredere, cel care va sta la dispozitie si va acorda suport in tot ceea ce intreprindeti.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
energia qi  |  verificarea bilantului contabil   |  Active financiare  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati conexe  |  Activitati contabilitate  |  Activitati de certificare  |  Adeverinte medicale  |  Adeverinte pentru salariati  |  Analiza afacerii  |  Analiza cifrei afaceri  |  Analiza diagnostic   |  Analiza financiara  |  Analiza rentabilitatii  |  Analize financiar contabile  |  Angajamente de plata  |  Asistenta auto  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta manageriala  |  Asistenta permanenta  |  Asociatii proprietari  |  Asociatii si fundatii  |  Bilant anual  |  Bilant contabil anual   |  Bilant contabil semestrial  |  Bilant de mediu,  |  Bilant mediu  |  Bilant semestrial  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Cash management  |  Categorii de produse  |  Certificare bilant  |  Certificare bilant contabil  |  Certificare mediu  |  Concedii medicale  |  Concedii medicale si adeverinte medicale  |  Conform contractului  |  Consultanta calitate  |  Consultanta business  |  Consultanta cabinete medicale  |  Consultanta civila  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala comerciala   |  Consultanta impozite  |  Consultanta insolventa firme  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta si asistenta manageriala  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Cont curent  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea cheltuielilor  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea veniturilor  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Cunostinte de baza   |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Declararea nulitatii  |  Declararea nulitatii societatii  |  Detectiv stabilirea solvabilitatii  |  Diagnostic financiar  |  Dizolvare firma  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Domeniul resurselor umane  |  Durata societatii  |  Echipa tanara   |  Elemente legatura  |  Evidenta date personal  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta pontajului  |  Experti contabili  |  Externalizarea functiilor  |  Externalizarea serviciilor   |  Firma contabilitate  |  Firma specializata servicii   |  Firme infiintare  |  Formare profesionala  |  Gestiunea resurselor umane  |  In vederea modificarii   |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintari firme  |  Infiintari pfa  |  Infiintari srl  |  Informatii clienti  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea contractului colectiv de munca  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea adeverintelor de salariu  |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea registrului casa  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Legislatia in vigoare  |  Lichidare firma  |  Lichidare societate  |  Lichidari firme  |  Management resurse umane  |  Management al calitatii  |  Management calitate  |  Management timp  |  Mediul de afaceri  |  Modificari societati comerciale  |  Modul contabilitate  |  Natura juridica  |  Obligatiile salariale  |  Obligatiilor fiscale  |  Oficiului registrului comertului  |  Ordine plata  |  Organizare contabilitate  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea fluxului informational  |  Permanent mediu  |  Plata electronica  |  Principii active  |  Principii in evaluare  |  Procedee contabilitate  |  Radiere firma  |  Radierea societatii  |  Rapoarte financiare  |  Rapoarte inspectie fiscala  |  Raportari contabile  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii externalizare contabilitate  |  Servicii externalizare personal  |  Servicii externalizare salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii masa  |  Servicii medicale  |  Servicii notariale  |  Servicii salarizare  |  Situatia contului de profit  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatii financiare semestriale  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Suport fata masa  |  Taxe si impozite  |  Tichete masa  |  Tichete vacanta  |  Verificare contabilitate  |  Verificarea registrului casa  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.