C&I Accounting Experts - Servicii de contabilitate si asistenta manageriala, Bucuresti Afisari: 176
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 100
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Dreptatii, Nr. 127-129, Demisol, Ap.1, Sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0753404033
-------------------------
Web: Internet
  email: office@expert-contabila.ro
  site: www.expert-contabila.ro
  facebook: ciaccountingexperts/

 
Cenzorat  
Detalii  

Avand o experienta de peste 10 ani in domeniul asociatiilor de proprietari si o echipa formata din experti contabili membri activi ai CECCAR, ce detin cunostinte solide in domeniul financiar contabil, fiscal si al resurselor umane, societatea noastra va pune la dispozitie servicii de cenzorat pentru asociatii de proprietari ce constau in:

  • Verificarea gestiunii financiar-contabile prin:
    • Verificarea documentelor ce stau la baza inregistrarii in contabilitate;
    • Verificarea modului de distribuire al acestora in lista de plata, a concordantei cu legislatia in vigoare si cu hotararile adoptate de Asociatia de Proprietari, in baza centralizatorului lunar intocmit de administratorul asociatiei de proprietari;
    • Verificarea modului de efectuare a inregistrarilor in contabilitatea in partida simpla;
    • Verificarea destinatiei sumelor incasate si a platilor efectuate;
    • Verificarea modului de constituire a fondurilor, a modului de incasare si a destinatiei acestora;
    • Verificarea penalizarilor instituite in lista de plata si a modului de calcul al acestora;
    • Verificarea inregistrarii tuturor documentelor de incasare si de plata in registrul de casa, precum si a reflectarii corecte a soldului acestuia;
    • Verificarea registrului de banca si a reflectarii in contabilitate a tuturor operatiunilor bancare;
    • Verificarea modului de calcul al statelor de plata si a concordantei acestora cu prevederile legale si fiscale in vigoare;
    • Verificarea echilibrului financiar al asociatiei, reflectat prin situatia elementelor de activ si de pasiv;
    • Verificarea situatiei veniturilor si cheltuielilor intocmita de administratorul asociatiei;
  • Urmarirea aplicarii prevederilor legale de catre organele de conducere ale asociatiei de proprietari;
  • Intocmirea unui raport asupra activitatii asociatiei, ori de cate ori este necesar, daca se constata nereguli in gestiunea financiara a asociatiei ori daca este necesar sa fie luate anumite masuri urgente de catre aceasta;
  • Intocmirea raportului de verificare a gestiunii asociatiei anual, in forma scrisa, cu privire la activitatea anului precedent, in vederea prezentarii in Adunarea Generala;
  • Asistenta de specialitate pentru coordonarea activitatilor financiare ale asociatiei;
  • Asistenta de specialitate in domeniul financiar-contabil, transmiterea de informari periodice in legatura cu modificarile care apar in legislatia specifica asociatiilor de proprietari;
  • Asistenta de specialitate in domeniul fiscal, transmiterea de informari periodice in legatura cu modificarile fiscale care influenteaza activitatea Asociatiilor de Proprietari;
  • Asistenta de specialitate in domeniul resurselor umane.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
energia qi  |  verificarea bilantului contabil   |  Active financiare  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati conexe  |  Activitati contabilitate  |  Activitati de certificare  |  Adeverinte medicale  |  Adeverinte pentru salariati  |  Analiza afacerii  |  Analiza cifrei afaceri  |  Analiza diagnostic   |  Analiza financiara  |  Analiza rentabilitatii  |  Analize financiar contabile  |  Angajamente de plata  |  Asistenta auto  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta manageriala  |  Asistenta permanenta  |  Asociatii proprietari  |  Asociatii si fundatii  |  Bilant anual  |  Bilant contabil anual   |  Bilant contabil semestrial  |  Bilant de mediu,  |  Bilant mediu  |  Bilant semestrial  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Cash management  |  Categorii de produse  |  Certificare bilant  |  Certificare bilant contabil  |  Certificare mediu  |  Concedii medicale  |  Concedii medicale si adeverinte medicale  |  Conform contractului  |  Consultanta calitate  |  Consultanta business  |  Consultanta cabinete medicale  |  Consultanta civila  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala comerciala   |  Consultanta impozite  |  Consultanta insolventa firme  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta si asistenta manageriala  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Cont curent  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea cheltuielilor  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea veniturilor  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Cunostinte de baza   |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Declararea nulitatii  |  Declararea nulitatii societatii  |  Detectiv stabilirea solvabilitatii  |  Diagnostic financiar  |  Dizolvare firma  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Domeniul resurselor umane  |  Durata societatii  |  Echipa tanara   |  Elemente legatura  |  Evidenta date personal  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta pontajului  |  Experti contabili  |  Externalizarea functiilor  |  Externalizarea serviciilor   |  Firma contabilitate  |  Firma specializata servicii   |  Firme infiintare  |  Formare profesionala  |  Gestiunea resurselor umane  |  In vederea modificarii   |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintari firme  |  Infiintari pfa  |  Infiintari srl  |  Informatii clienti  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea contractului colectiv de munca  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea adeverintelor de salariu  |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea registrului casa  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Legislatia in vigoare  |  Lichidare firma  |  Lichidare societate  |  Lichidari firme  |  Management resurse umane  |  Management al calitatii  |  Management calitate  |  Management timp  |  Mediul de afaceri  |  Modificari societati comerciale  |  Modul contabilitate  |  Natura juridica  |  Obligatiile salariale  |  Obligatiilor fiscale  |  Oficiului registrului comertului  |  Ordine plata  |  Organizare contabilitate  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea fluxului informational  |  Permanent mediu  |  Plata electronica  |  Principii active  |  Principii in evaluare  |  Procedee contabilitate  |  Radiere firma  |  Radierea societatii  |  Rapoarte financiare  |  Rapoarte inspectie fiscala  |  Raportari contabile  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii externalizare contabilitate  |  Servicii externalizare personal  |  Servicii externalizare salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii masa  |  Servicii medicale  |  Servicii notariale  |  Servicii salarizare  |  Situatia contului de profit  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatii financiare semestriale  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Suport fata masa  |  Taxe si impozite  |  Tichete masa  |  Tichete vacanta  |  Verificare contabilitate  |  Verificarea registrului casa  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.