Directia Generala de Asistenta Sociala a Municipiului Bucuresti Afisari: 11023
Categorie: SERVICII PUBLICE >> Ministere si institutii de interes public Vizitatori: 4735
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str.Constantin Mille, nr. 10, sector 1,
-------------------------
Phone: Telefon
  0213142315; 0213142316
-------------------------
Web: Internet
  email: registratura@dgas.ro
  site: www.dgas.ro

 
Comunicat de presa  
Detalii  

Direcţia Generală de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti (D.G.A.S.M.B.) anunţă lansarea proiectului „Servicii sociale eficiente în slujba cetăţeanului bucureştean”, proiect cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative 2007-2013, în valoare de 988.000 lei, fără TVA, implementat în perioada 30 iunie 2010 – 30 aprilie 2011.

 

Prin realizarea proiectului ne propunem îmbunătățirea structurii şi proceselor Direcţiei Generale de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti în vederea creșterii calităţii şi eficienţei serviciilor sociale furnizate cetăţenilor capitalei.

 

Pe parcursul proiectului se va realiza o cercetare sociologică care va cuprinde efectuarea unui sondaj de opinie aplicat unui număr de 7.000 de persoane, organizarea de focus - grupuri cu persoanele beneficiare de servicii sociale și grupuri de tip „Delphi”, cât şi efectuarea de interviuri în profunzime. Acest studiu sociologic va fi finalizat printr-un raport sociologic de analiză calitativă și cantitativă a nevoilor sociale reale ale cetățenilor.

 

Toate aceste documente vor contitui baza pentru realizarea optimizării structurii D.G.A.S.M.B., având ca punct de plecare formularea unui set de documente strategice: organigramă, regulament de organizare și funcționare, strategie de dezvoltare pe termen mediu și lung prin planificarea resurselor existente cât mai eficient.

 

La nivelul D.G.A.S.M.B. și a celor şase sectoare ale municipiului Bucureşti va fi implementat un sistem informatic integrat de gestionare a indicatorilor de performanţă, de identificare a beneficiarilor serviciilor sociale şi de analiză a bazelor de date rezultate din centralizarea informaţiilor obţinute din studiul sociologic în raport cu serviciile oferite în prezent.

 

Astfel, implementarea acestui sistem va asigura o distribuție echitabilă a serviciilor sociale oferite, în timp real și la costuri care să fie predictibile, atât pe termen scurt cât și lung. Sistemul informatic va genera rapoarte la zi ale situației existente, care să poată fi puse imediat la dispoziția publicului, prin postarea lor pe site-ul instituției, asigurându-se astfel un grad ridicat de transparență.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
asistenta sociala   |  Abuz maltratare copii  |  Acces informatii interes public  |  Achizitii publice  |  Act de donatie  |  Acte deces  |  Acte divort copii minori intelegere  |  Adeverinta medicala   |  Adeverinte medicale  |  Administratia finantelor  |  Administratia finantelor publice sector  |  Apartamente bucuresti  |  Asistenta actiuni divort  |  Asistenta bolnavi sida  |  Asistenta civila  |  Asistenta de zi pentru persoanele in varsta  |  Asistenta in implementare  |  Asistenta in implementarea proiectelor  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica repatriere  |  Asistenta medicala  |  Asistenta nastere  |  Asistenta psihologica  |  Asistenta sociala persoane dizabilitati  |  Asistenta sociala persoane singure  |  Asistenta sociala persoane varstnice  |  Asistenta sociala protectia copilului  |  Asistenti maternali  |  Asistenti maternali profesionisti  |  Asistenti sociali  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar buget  |  Autoritati tutelare persoane varstnice  |  Boli psihice  |  Cantine sociale bucuresti  |  Centru masaj sector 2   |  Centru masaj sector 3  |  Centru pentru persoane varstnice   |  Certificat calitate  |  Certificat casatorie  |  Certificat de nastere  |  Certificat deces  |  Certificate deces  |  Cod postal  |  Combaterea marginalizarii sociale  |  Complex rezidential  |  Comunicat de presa  |  Consiliere copii   |  Consiliere cumparare pc  |  Consiliere juridica copii  |  Consiliere persoane varstnice clubul seniorilor  |  Consiliere psihologica  |  Consiliere psihologica adulti  |  Consiliere psihologica copii  |  Consiliere psihologica copii sector  |  Contabilitate, salarizare  |  Contract de donatie  |  Contractul de vanzare cumparare  |  Copie talon  |  Copii acte   |  Copii evidenta dgaspc sector  |  Copii reintegrare familie  |  Declaratie tip   |  Deprinderi viata independenta copii  |  Dezvoltare site  |  Directia asistenta sociala protectia copilului sector  |  Directia de evidenta a populatiei bucuresti  |  Directia generala asistenta sociala protectia copilului  |  Directia protectia copilului sector  |  Domeniul juridic  |  Drepturile copii protectie  |  Drepturile copiilor dezvoltare  |  Drepturile persoanelor handicap  |  Electroterapie  |  Evaluare cognitiva  |  Evaluare complexa persoanelor adulte handicap  |  Evaluare personal  |  Evaluare psihologica  |  Evaluarea starii sociale populatie  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Examene coproparazitologice  |  Fizioterapie  |  Gazduire mail  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Grade celsius  |  Implementarea unui sistem  |  Informarea familiei  |  Ingrijire bolnavi servicii  |  Ingrijire casa  |  Ingrijire copii servicii  |  Ingrijire medicala  |  Ingrijire persoane  |  Ingrijire persoane varstnice  |  Ingrijire persoanelor varstnice  |  Ingrijire personala  |  Institutie medicala  |  Interventii situatii urgenta  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Kinetoterapie afectiunile aparatului locomotor  |  Luarea deciziilor  |  Masaj general  |  Masaj medical  |  Masaj recuperare  |  Medici familie sector 2  |  Medici familie sector 3  |  Ministere si institutii de interes public  |  Monitorizare trafic persoane  |  Nastere asistenta  |  Nastere certificate  |  Nu are sediul social  |  Paturi dormitor  |  Paturi masaj  |  Persoana juridica   |  Persoane in varsta ingrijire  |  Persoane varstnice  |  Personal ingrijire bolnavi  |  Personal ingrijire copii  |  Personal serviciu  |  Programe contabilitate  |  Programe salarizare  |  Programul zilnic  |  Protectia copilului adoptie  |  Protectia drepturilor copilului  |  Protectia muncii  |  Protectia persoane  |  Protectia persoanelor handicap  |  Protectia persoanelor singure sector  |  Protectia persoanelor varstnice sector  |  Protectia sanatatii publice  |  Protectie asistenta sociala copii  |  Protectie civila  |  Protectie copii  |  Protectie copii dizabilitati  |  Radiografie pulmonara  |  Raza de actiune   |  Recomandare medicala  |  Recuperare date  |  Recuperare medicala  |  Recuperare motorie  |  Recuperare neuropsihomotorie copii  |  Recuperare neuropsihomotorie dezna  |  Reintegrare familiala comunitara copii  |  Reintegrare sociala  |  Relatii de munca   |  Relatii media  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Ritm cardiac  |  Sanatate ocupationala  |  Sectorul public   |  Sediul social  |  Servicii resurse umane  |  Servicii asistenta sociala  |  Servicii birou  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de ingrijire personala  |  Servicii de salarizare  |  Servicii dgaspc sector  |  Servicii locale asistenta sociala  |  Servicii medicale  |  Servicii persoane dizabilitati  |  Servicii protectia copilului  |  Servicii salarizare  |  Serviciu medical   |  Serviciu protectie copil delincvent  |  Serviciul adoptii postadoptii  |  Serviciul familial persoane handicap grav  |  Serviciul juridic contencios  |  Serviciul medical  |  Socializare copii handicap  |  Societate in dificultate   |  Specialisti administratie publica  |  Standardele de calitate   |  Standardele de viata  |  Strategie si planificare  |  Terapie copii nevoi speciale  |  Terapie ocupationala  |  Tip de cultura  |  Viata de noapte  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.