Directia pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date - DEPABD Afisari: 11353
Categorie: SERVICII PUBLICE >> Ministere si institutii de interes public Vizitatori: 6526
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str.Obcina Mare, nr. 2, sector 6,
-------------------------
Phone: Telefon
  0214135649; 0214135049; 0214402770
-------------------------
Web: Internet
  email: depabd@mai.gov.ro
  site: depabd.mai.gov.ro/

 
Prezentare  
Detalii  

Directia pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date este organ de specialitate al Ministerului Administratiei si Internelor.

Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date si a serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, precum si solutionarea problemelor de competenta acestora:

1) Ordonanta nr.84/2001 privind înfiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, aprobata prin Legea nr. 372/2002, cu modificarile si completarile ulterioare;

2) OUG nr.97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 290/2005 cu modificarile si completarile ulterioare;

3) H.G. nr. 1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;  

Directia pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date este organ de specialitate al Ministerului Administratiei si Internelor.

Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date si a serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, precum si solutionarea problemelor de competenta acestora:

1) Ordonanta Guvernului nr. 84/2001 privind înfiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 372/2002, cu modificarile si completarile ulterioare;

2) Hotararea Guvernului nr. 2104/2004 pentru aprobarea Metodologiei privind criteriile de dimensionare a numarului de functii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, constituirea patrimoniului si managementul resurselor umane, financiare si materiale, cu modificarile si completarile ulterioare;

3) Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 290/2005 cu modificarile si completarile ulterioare;

4) Hotararea Guvernului nr. 1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;

5) Hotararea Guvernului nr. 839/2006 privind forma si continutul actelor de identitate, ale autocolantului, privind stabilirea resedintei si ale cartii de imobil, cu modificarile ulterioare;

6) Ordonanta Guvernului nr. 69/2002 privind regimul juridic al cartii electronice de identitate, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

7) Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila, republicata cu modificarile ulterioare;

8) Metodologia nr. 1/1997 pentru aplicarea unitara a dispozitiilor Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila;

9) Ordonanta Guvernului nr. 41 /2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice, aprobata cu modificari prin Legea nr. 323/2003, cu modificarile si completarile ulterioare;

10) H.G. nr. 220/2006 pentru aprobarea Normelor de lucru privind procurarea si transmiterea in strainatate a certificatelor si extraselor de pe actele de stare civila, precum si a datelor cu privire la domiciliul si resedinta unor persoane;

11)Legea nr. 105/1992 cu privire la reglementarea raporturilor de drept international privat, cu modificarile si completarile ulterioare;

12) Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare;

13) Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;

14) Hotararea Guvernului nr. 1723/2004 privind aprobareaProgramului de masuri pentru combaterea birocratiei in activitatea de relatii cu publicul;

15) Legea nr. 243/23.06.2009 pentru modificarea si completarea O.U.G. nr. 97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, pentru modificarea O.G. nr. 84/2001 privind înfiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, precum si pentru modificarea si completarea O.G. nr. 41/2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice;

16) Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autoritati si institutii publice, rationalizarea cheltuielilor publice, sustinerea mediului de afaceri si respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeana si Fondul Monetar International;

17) Hotararea Guvernului nr. 1367/2009 privind înfiintarea, organizarea si functionarea Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date;

18) Legea nr. 202/2010 privind unele masuri pentru accelerarea proceselor.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Acces informatii interes public  |  Acces informatii interes public lege  |  Act juridic  |  Actele stare civila cetatenilor romani strainatate  |  Administrarea bazelor date  |  Caracter juridic  |  Cercetare marketing  |  Cereri de chemare in judecata   |  Certificate stare civila straini  |  Cod postal  |  Colectarea de date   |  Confidentialitatea datelor   |  Datele de domiciliu   |  Directia evidenta persoanelor administrarea bazelor date  |  Directia generala evidenta persoanelor  |  Domeniul juridic  |  Dreptul viata familiala  |  Dreptul viata intima  |  Drobeta turnu severin  |  Efecte speciale   |  Evidenta date personal  |  Evidenta persoanelor administrarea bazelor date  |  Fondul monetar international  |  Institutii de interes public  |  Libera circulatie date personal  |  Liberul acces informatiile interes public  |  Marketing direct  |  Materiale de prezentare  |  Mijloace de supraveghere   |  Mijloace juridice specifice  |  Ministere si institutii de interes public  |  Ministerul administratiei internelor  |  Mod de viata  |  Modificari functii  |  Mure  |  Operator date caracter personal  |  Ordonanta de urgenta nr  |  Organizarea administrativa  |  Persoana fizice autorizata  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Piatra alba  |  Posta electronica  |  Prelucrarea datelor caracter personal  |  Procurarea certificatelor stare civila  |  Protectia datelor   |  Protectia datelor caracter personal  |  Protectia mediului  |  Protectia persoane  |  Protectie persoane fizice  |  Reglementarea serviciilor comunitare  |  Sectorul privat  |  Sectorul public   |  Serviciu gratuit  |  Serviciu medical   |  Serviciu special   |  Sistem informatii  |  Straini stabilirea domiciliului romania  |  Supraveghere persoane  |  Supravegherea prelucrarii datelor caracter personal  |  Transmiterea patrimoniului  |  Transmiterea strainatate certificatelor stare civila  |  Utilizarea datelor statistice  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.