Printre serviciile de facility management/ administrare clădiri pe care le oferă compania noastră, se numără şi servicii de secretariat şi suport intern. Serviciile interne pe care le punem la dispoziţia dumneavoastră sunt următoarele: RECEPŢIE – SECRETARIAT, compus din următoarele activităţi: - asigurarea serviciului de secretariat la recepţie; - direcţionarea către destinatari a corespondenţei (poşta internă şi externă); - preluarea apelurilor telefonice şi transmiterea acestora; - întâmpinarea vizitatorilor. POŞTA INTERNÃ reprezintă serviciul de primire şi transmitere a corespondenţei, coletelor etc. către toate departamentele din cadrul unei instituţii de către secretare, care pot efectua acest serviciu alături de cel de recepţie – secretariat. CALL CENTER reprezintă serviciul de preluare a tuturor apelurilor şi redirecţionarea acestora către departamentele aferente în vederea soluţionării problemelor. Acest serviciu poate fi utilizat pentru rezolvarea problemelor interne ( să se semnaleze de către angajaţi problemele tehnice din companie) , dar şi extern pentru o îmbunătăţire a reputaţiei companiei şi a relaţiei cu clienţii (relaţii cu publicul prin telefon). Compania noastră vă oferă un serviciu de call center eficient, profesionist, prestat de personal calificat, adaptat nevoilor companiei dumneavoastră. |