PFA DUMITRESCU B. CRISTIAN Afisari: 482
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 256
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0744216674; 40736994011; 40767514460
-------------------------
Web: Internet
  email:
  site: www.cristiandumitrescu.ro

 
Servicii de administrare a personalului  
Detalii

Administrarea de personal nu inseamna doar angajarea unui salariat si incheierea unui contract de munca. Implica multe responsabilitati, drepturi si obligatii pentru ambele parti. Obliga la cunoasterea si aplicarea corecta si la timp a legislatiei in vigoare, respectarea ei incepand cu prevederile Codului Muncii, continuand cu asigurarile sociale de stat si de sanatate, securitatea si sanatatea in munca, s.a.m.d.

Concret, administarea de personal cuprinde urmatoarele etape:

  • Intocmirea, incheierea si vizarea contractelor individuale de munca;
  • Intocmirea dosarului de personal, obtinerea de la salariat a documentelor, actelor si
  • declaratiilor necesare la dosar;
  • Completarea carnetelor de munca ale salariatilor;
  • Intocmirea adeverintelor de vechime pentru salariatii care nu au intocmit carnet de munca;
  • Intocmirea si completarea adeverintelor solicitate de salariatii societatii;
  • Intocmirea oricaror rapoarte de personal solicitate de client;
  • Acordam suport in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii.
  • Intocmirea documentelor ce produc modificari ale contractului individual de munca
  • precum acte aditionale de modificare a functiei, salariului negociat, normei de lucru, decizii de suspendare a contractului individual de munca, decizii de incetarea a contractului individual de munca, semnarea si vizarea acestora la Inspectoratul Teritorial de Munca in termenele legal stabilite;
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Accidente de munca  |  Acte aditionale  |  Acte aditionale modificare  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Asigurarea constructiilor  |  Cass declaratii  |  Cerintele de transport  |  Completarea carnetelor de munca   |  Consultanta calitate  |  Consultanta calitate, mediu  |  Consultanta executie  |  Consultanta juridica  |  Consultanta proiect   |  Consultanta securitate  |  Consultanta ssm  |  Consultanta transport  |  Contractelor de munca  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Incetarea contractelor de munca  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Instruirea in domeniul calitatii  |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea rapoartelor  |  Legislatiei din domeniul sanatatii  |  Locul de munca  |  Parti sociale   |  Prevenirea imbolnavirilor  |  Proceduri securitate  |  Protectia constructiilor civile si industriale  |  Protectia muncii  |  Protectie situatii urgenta  |  Rapoarte inspectie fiscala  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salariul de baza  |  Salarizare personal  |  Sanctionare a salariatilor  |  Securitate si protectie  |  Securitatea muncii  |  Servicii resurse umane  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii depozitare  |  Servicii industriale  |  Servicii medicale  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Servicii suplimentare  |  Specialist resurse umane  |  Statistica mediu  |  Unitate interna  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.