Administrarea de personal nu inseamna doar angajarea unui salariat si incheierea unui contract de munca. Implica multe responsabilitati, drepturi si obligatii pentru ambele parti. Obliga la cunoasterea si aplicarea corecta si la timp a legislatiei in vigoare, respectarea ei incepand cu prevederile Codului Muncii, continuand cu asigurarile sociale de stat si de sanatate, securitatea si sanatatea in munca, s.a.m.d. Concret, administarea de personal cuprinde urmatoarele etape: - Intocmirea, incheierea si vizarea contractelor individuale de munca;
- Intocmirea dosarului de personal, obtinerea de la salariat a documentelor, actelor si
- declaratiilor necesare la dosar;
- Completarea carnetelor de munca ale salariatilor;
- Intocmirea adeverintelor de vechime pentru salariatii care nu au intocmit carnet de munca;
- Intocmirea si completarea adeverintelor solicitate de salariatii societatii;
- Intocmirea oricaror rapoarte de personal solicitate de client;
- Acordam suport in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii.
- Intocmirea documentelor ce produc modificari ale contractului individual de munca
- precum acte aditionale de modificare a functiei, salariului negociat, normei de lucru, decizii de suspendare a contractului individual de munca, decizii de incetarea a contractului individual de munca, semnarea si vizarea acestora la Inspectoratul Teritorial de Munca in termenele legal stabilite;
|