Companiile Coral utilizeaza CAFM Explorer Software, un program eficient de Facility Management, ce ce consta in elaborarea unui help desk care sa monitorizeze cheltuielile si riscurile din cladire. Este de asemenea compatibil cu aplicatiile Microsoft astfel incat poate sa genereze rapoarte in programe folosite in operatiunile zilnice de operare. Beneficile principale ale acestui soft de Facility Management sunt: Urmarirea Bunurilor: Se pot obtine avantaje si din completarea cu date apartinand altor cladiri, de exemplu bunurile pot fi corelate cu intretinerea planificata/ceruta generand informatii despre istoricul de reparatii si financiar. Aceasta componenta serveste efectiv ca un Jurnal de intretinere. Help Desk si Centrul de Servicii: Ofera un call center reactiv si productiv unde apelurile sunt preluate si distribuite tehnicienilor, fiecarui apel atribuindui-se un cod unic prin care se va monitoriza procesul pana la final. Softul PPM (Intretinere Pre-stabilita): Aceasta componenta coordoneaza zilnic, saptamanal, lunar, semestrial munca pre-stabilita. Este de asemenea cunoscuta ca “Programul de Intretinere preventiva”. Analiza comparativa si Indicatori de Performanta: Pentru a imbunatati calitatea serviciilor este foarte importanta monitorizarea performantei si eficientei cladirii. Softul foloseste seturi de definitii general acceptate in raportarea performantei. Aceasta componenta, masoara, de asemenea, performanta echipei de Facility Management, conform prioritatilor prestabilite si nivelului de performanta agreat. Managementul Proprietatii: Softul detine toate detaliile legate de proprietate contractele de inchiriere, echipamentul de incendiu, sanatate si siguranta, etc. Imbunatatirea Comunicarii si Organizarii: Soft-ul CAFM ne ajuta, pe de o parte sa comunicam cu clientii nostri si pe de alta parte clientii nostri sunt informati, in timp real, despre progresul lucrarilor aflate in derulare. Aceasta componenta este un instrument de management eficient, care ne ajuta in lumea de astazi, sa crestem increderea pentru gestionarea fluxului de informatii, permitandu-ne sa oferim noi cunostinte clientilor nostri, astfel incat acestia sa poata lua cea mai buna decizie cu privire la bunurile lor. Companiile Coral utilizeaza CAFM Explorer Software, un program eficient de Facility Management, ce ce consta in elaborarea unui help desk care sa monitorizeze cheltuielile si riscurile din cladire. Este de asemenea compatibil cu aplicatiile Microsoft astfel incat poate sa genereze rapoarte in programe folosite in operatiunile zilnice de operare. Beneficile principale ale acestui soft de Facility Management sunt: Urmarirea Bunurilor: Se pot obtine avantaje si din completarea cu date apartinand altor cladiri, de exemplu bunurile pot fi corelate cu intretinerea planificata/ceruta generand informatii despre istoricul de reparatii si financiar. Aceasta componenta serveste efectiv ca un Jurnal de intretinere. Help Desk si Centrul de Servicii: Ofera un call center reactiv si productiv unde apelurile sunt preluate si distribuite tehnicienilor, fiecarui apel atribuindui-se un cod unic prin care se va monitoriza procesul pana la final. Softul PPM (Intretinere Pre-stabilita): Aceasta componenta coordoneaza zilnic, saptamanal, lunar, semestrial munca pre-stabilita. Este de asemenea cunoscuta ca “Programul de Intretinere preventiva”. Analiza comparativa si Indicatori de Performanta: Pentru a imbunatati calitatea serviciilor este foarte importanta monitorizarea performantei si eficientei cladirii. Softul foloseste seturi de definitii general acceptate in raportarea performantei. Aceasta componenta, masoara, de asemenea, performanta echipei de Facility Management, conform prioritatilor prestabilite si nivelului de performanta agreat. Managementul Proprietatii: Softul detine toate detaliile legate de proprietate contractele de inchiriere, echipamentul de incendiu, sanatate si siguranta, etc. Imbunatatirea Comunicarii si Organizarii: Soft-ul CAFM ne ajuta, pe de o parte sa comunicam cu clientii nostri si pe de alta parte clientii nostri sunt informati, in timp real, despre progresul lucrarilor aflate in derulare. Aceasta componenta este un instrument de management eficient, care ne ajuta in lumea de astazi, sa crestem increderea pentru gestionarea fluxului de informatii, permitandu-ne sa oferim noi cunostinte clientilor nostri, astfel incat acestia sa poata lua cea mai buna decizie cu privire la bunurile lor. |