Contacons Active - Infiintari firme, contabilitate, resurse umane, Bucuresti Afisari: 141
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 75
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Trestiana , Nr.5, bl.9, ap.41, sc.1, Sector 4, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0745657887
-------------------------
Web: Internet
  email: office@consactiv.ro
  site: consactiv.ro
  facebook: consactive/

 
Infiintari firme  
Detalii  

Înfiintari SRL

Pentru serviciul de înfiintare firma sau societate comerciala avem nevoie, pentru început, de copii ale documentelor de identitate ale asociatilor, dovada de proprietate unde urmeaza sa va stabiliti sediul social si de cel putin 3 variante de denumire.

Daca alegeti sa va gazduim noi sediul social nu mai este nevoie de dovada de proprietate, ci doar de buletine si de variantele de denumire. Este bine sa optati pentru nume cât mai complexe, întrucât rezervarea se face la nivel national si nu pot exista doua societati cu nume identic sau asemanator.

Termenul de înfiintare este de cca. 5-7 zile lucratoare din momentul în care dosarul este pregatit pentru ONRC. Un alt aspect bine de stiut este ca începând cu 19.04.2013 toate societatile se constituie neplatitoare de TVA, urmând ca cei care doresc sa devina platitori de TVA înainte de atingerea plafonului de 65.000 euro sa faca o cerere în acest sens la ANAF.

Înfiintari SRL-D

Pentru a putea înfiinta o firma / societate comerciala care sa beneficieze de reducerile oferite de stat asociatilor studenti, aveti nevoie de urmatoarele acte:

  • copie dupa actul de identitate (al asociatului si al administratorului, daca este vorba de o alta persoana)
  • copie a contractului de spatiu unde va fi sediul social
  • 3 variante de denumire a firmei
  • adeverinta din partea institutiei de învatamânt superior (acreditata de statul român) din care sa rezulte îndeplinirea simultana a urmatoarelor conditii: asociatul în cauza urmeaza cursuri de lunga sau scurta durata, se afla cel putin în anul II de studiu, nu are restante, nu are peste 30 de ani.

Înfiintari PFA, IF, II

Pentru serviciul de înfiintare PFA, IF sau II avem nevoie, pentru început, de copii ale documentelor de identitate, de dovada de proprietate unde urmeaza sa va stabiliti sediul profesional si de copii ale diplomelor de studii care sa ateste pregatirea dvs.

Numele PFA este dat în general de numele persoanei fizice care urmeaza sa se autorizeze ca PFA, existând cazuri în care numele persoanelor sunt des întâlnite si se utilizeaza în denumire initialele parintilor.

PFA-urile au doua variante de impozitare: în sistem real si pe norma de venit. Este indicat ca înainte de a demara procedura de înfiintare sa verificati daca activitatea dvs. este încadrata ca norma de venit, în cazul în care doriti sa optati pentru varianta de impozitare pe norma de venit.

Termenul de înfiintare pentru PFA este de cca. 5-7 zile lucratoare din momentul în care dosarul este pregatit pentru ONRC. Un alt aspect bine de stiut este ca începând cu 19.04.2013, toate PFA-urile se constituie neplatitoare de TVA, urmând ca cei care doresc sa devina platitori de TVA înainte de atingerea plafonului de 65.000 euro, sa faca o cerere în acest sens la ANAF.

Pentru alte informatii va asteptam la sediul nostru.Va garantam cel mai bun raport calitate-pret pentru înfiintare PFA, IF, II si alte personalitati juridice.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
modificare de denumire societate  |  Acte firma  |  Afaceri de succes  |  Asistenta juridica  |  Autorizare sediu social  |  Bilete la ordin  |  Capital social  |  Certificat constatator registrul comertului  |  Certificate trezorerie  |  Cod caen  |  Consultanta financiara  |  Consultanta legislatia muncii  |  Contabila si de afaceri  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate primara  |  Contabilitatea capitalurilor  |  Contabilitatea stocurilor  |  Contracte de baza  |  Contractele de munca  |  Copii acte   |  Costuri aditionale  |  Cursuri sediul firmei  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea unei societati  |  Drept de proprietate  |  Echipa de profesionisti  |  Echipa specialisti  |  Evaluarea societatilor comerciale  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta stocurilor  |  Expertiza contabila  |  Format electronic   |  Identitate firma  |  Infiintari firme  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari srl  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Intocmire contracte  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare societate  |  Managementul documentelor  |  Manager de succes  |  Medicina muncii  |  Modificare de sediu  |  Modificare forma juridica   |  Modificari societati comerciale  |  Necesitatile companiei  |  Nu are sediul social  |  Ordine plata  |  Performante exploatare  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Preferintele clientilor  |  Prelucrarea informatiilor  |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Protectia muncii  |  Radieri puncte lucru  |  Registrul comertului  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul persoanei juridice  |  Sediul social  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de medicina muncii  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Serviciul roman informatii  |  Sistem informatii  |  Societate de avocatura  |  Societate de avocatura bucuresti  |  Societati cu raspundere limitata  |  Societati infiintari  |  Solutii domeniul it  |  Solutii finantare  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.