Contacons Active - Infiintari firme, contabilitate, resurse umane, Bucuresti Afisari: 140
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 74
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Trestiana , Nr.5, bl.9, ap.41, sc.1, Sector 4, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0745657887
-------------------------
Web: Internet
  email: office@consactiv.ro
  site: consactiv.ro
  facebook: consactive/

 
Contabilitate  
Detalii  

Contabilitatea este stiinta si arta stapânirii afacerilor, în care scop se ocupa cu “masurarea, evaluarea, cunoasterea, gestiunea si controlul activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, precum si a rezultatelor obtinute din activitatea persoanelor fizice si juridice”, în care scop “trebuie sa asigure înregistrarea cronologica si sistematica, prelucrarea, publicarea si pastrarea informatiilor cu privire la pozitia financiara, performanta financiara si fluxurile de trezorerie, atât pentru cerintele interne ale acestora, cât si în relatiile cu investitorii prezenti si potentiali, creditorii financiari si comerciali, clientii, institutiile publice si alti utilizatori” (Legea contabilitatii nr.82/1991).

Societatea noastra SC CONTACONS ACTIVE SRL va pune la dispozitie o echipa de profesionisti cu peste 10 ani experienta in domeniu , servicii sigure exacte fara erori si de calitate. Astfel serviciile noastre cuprind in primul rand inregistrarea in evidenta contabila prin intermediul programelor specializate a documentelor de evidenta primara (facturi, chitante, extrase de cont, ordine de plata, cecuri, bilete la ordin, bonuri fiscale, si alte documente necesare pentru desfasurarea activitatii,) avand ca rezultat obtinerea Registrelor Contabile (Registrul de casa, Registrul de Banca, Registrul Jurnal, Registrul inventar, Registrul Cartea Mare), a balantei, bilantului contabil, declaratiilor fiscale care vor fi transmise catre forumurile specializate respectiv Administratia Financiara in format electronic in baza semnaturii digitale pe care o detinem.

In acelas timp societatea noastra prin intermediul profesionistilor pusi la dispozitia dumneavoastra tine legatura cu Autoritatile Statului in vederea unei bune desfasurari a activitatii societatilor cu care colaboram. Astefl ne ocupam inclusiv de inregistrarea societatilor in scopuri de TVA, inscrierea acestora in ROI ( Registrul Operatorilor Intracomunitari) si alte servicii in functie de necesitatile clientilor ( intocmire contracte comerciale, obtinere certificate fiscale, etc). Pentru societatile cu gestiune la cererea clientilor punem la dispozitie si evidenta stocurilor dupa metoda FIFO ( primul intract primul iesti), intocmire niruri, situatie stocuri, productie.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
modificare de denumire societate  |  Acte firma  |  Afaceri de succes  |  Asistenta juridica  |  Autorizare sediu social  |  Bilete la ordin  |  Capital social  |  Certificat constatator registrul comertului  |  Certificate trezorerie  |  Cod caen  |  Consultanta financiara  |  Consultanta legislatia muncii  |  Contabila si de afaceri  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate primara  |  Contabilitatea capitalurilor  |  Contabilitatea stocurilor  |  Contracte de baza  |  Contractele de munca  |  Copii acte   |  Costuri aditionale  |  Cursuri sediul firmei  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea unei societati  |  Drept de proprietate  |  Echipa de profesionisti  |  Echipa specialisti  |  Evaluarea societatilor comerciale  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta stocurilor  |  Expertiza contabila  |  Format electronic   |  Identitate firma  |  Infiintari firme  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari srl  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Intocmire contracte  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare societate  |  Managementul documentelor  |  Manager de succes  |  Medicina muncii  |  Modificare de sediu  |  Modificare forma juridica   |  Modificari societati comerciale  |  Necesitatile companiei  |  Nu are sediul social  |  Ordine plata  |  Performante exploatare  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Preferintele clientilor  |  Prelucrarea informatiilor  |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Protectia muncii  |  Radieri puncte lucru  |  Registrul comertului  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul persoanei juridice  |  Sediul social  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de medicina muncii  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Serviciul roman informatii  |  Sistem informatii  |  Societate de avocatura  |  Societate de avocatura bucuresti  |  Societati cu raspundere limitata  |  Societati infiintari  |  Solutii domeniul it  |  Solutii finantare  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.