Confidence Accounting Solutions - Contabilitate si consultanta financiara, Bucuresti Afisari: 173
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 92
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Domnita Anastasia, nr. 10, Ap. 3, Sector 5, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0314373607; 0721877150
-------------------------
Web: Internet
  email: office@confidence.ro
  site: www.confidence.ro
  facebook: ConfidenceAccounting/

 
Servicii administrare personal  
Detalii  

Relatii de munca – Intocmire si transmitere revisal, intocmire documentatie pentru angajare, pentru modificarea sau incetarea contractelor individuale de munca

Confidence Accounting Solutions SRL

este societate membra C.E.C.C.A.R.

 

The confidence experts of your business.

?

 

Confidence Accounting Solutions sustine si usureaza munca angajatorului oferind suport pentru transmiterea revisal, intocmire acte aditionale, contracte de munca si administrare personal.

 

Administrarea de personal nu inseamna doar angajarea unui salariat si intocmirea unui contract de munca. Aceasta etapa implica multe responsabilitati, drepturi si obligatii atat pentru salariat cat si pentru angajator. Legislatia privind administrarea personalului salariat este foarte stufoasa si uneori greu de inteles cu multe spete pentru fiecare obiect de activitate in parte.Gestionarea defectuasa a relatiei cu angajatii precum si aplicarea eronata a prevederilor legislatiei in vigoare ii pot produce angajatorului pierderi substantiale, atat materiale cat si de imagine. Pentru a evita aparitia acestor situatii venim in sprijinul dumneavoastra cu specialisti in domeniul relatiilor de munca pregatiti pentru a va oferi cele mai avantajoase solutii si suport pentru punerea lor in prectica.Compania noastra va ofera suport si consultanta pentru a reduce atat timpul alocat si costurile aferente administrarii de personal cat si informarea dumneavoastra cu privire la corectitudinea intocmirii dosarelor de personal venind in intampinarea dumneavoastra cu urmatoarele servicii de administrare personal:

 

  • Consultanta cu privire la angajare, avand in vedere nevoile angajatorului dar si legislatia in vigoare;
  • Intocmirea contractelor individuale de munca si raportarea lor in revisal conform HG 500;
  • Intocmirea dosarului de personal, obtinerea  de la salariat a documentelor si declaratiilor necesare pentru completarea dosarului de personal; 
  • Intocmirea documentelor ce produc modificari ale contractului individual de munca precum: acte aditionale de modificare a functiei, a salariului negociat, a normei de lucru, a locului de munca s.a.;
  • Intocmirea deciziilor de suspendare a contractului individual de munca si raportarea suspendarii in revisal;
  • Intocmirea preavizelor, notificarilor, deciziilor, notelor de lichidare necesare pentru incetarea contractelor individual de munca precum si declararea incetarii in noul revisal conform HG 500;
  • Auditul dosarelor de personal si suport in completarea lor;
  • Intocmirea si completarea adeverintelor solicitate de salariatii societatii;
  • Intocmirea oricaror rapoarte de personal solicitate de client;
  • Intocmirea si negocierea Contractului Colectiv de Munca pentru societati cu un numar mai mare de 20 salariati;
  • Solutii pentru a eficientiza munca salariatilor din subordine si a diminua cheltuielile cu personalul;
  • Informari periodice cu privire la modificarea legislatiei si asistenta pentru aplicarea corecta a modificarilor;
  • Consultari periodice cu privire la evolutia societatii dumneavoastra, necesarul de personal si optimizarea relatiilor de munca;
  • Suport legislativ pentru orice problema aparuta in domeniul relatiilor de munca;   
  • Suport in cazul controalelor efectuate de organele abilitate. 

Prin externalizarea activitatilor administrative de personal catre societatea noastra, beneficiati de suportul echipei noastre de specialisti cu expertiza in legislatia muncii si salarizare, fiscalitate, managementul resurselor umane, precum si de o experienta bogata in proiectarea si administrarea structurilor de salarii si beneficii, in companii din diferite domenii de activitate.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
inventarierea patrimoniului  |  verificarea bilantului contabil   |  Acte aditionale  |  Acte aditionale modificare  |  Activitatile conexe  |  Administrare personal  |  Administrare salarizare  |  Administrarea dosarelor individuale  |  Analiza diagnostic   |  Analiza financiara  |  Asistenta fiscala  |  Auditul dosarelor de personal  |  Balanta clientilor  |  Balanta contabila  |  Bilanturi anuale  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Certificarea bilantului  |  Certificarea bilantului contabil   |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Completarea registrului jurnal  |  Conform contractului  |  Consiliere credit  |  Consultanta calitate  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta auto  |  Consultanta business  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fonduri nerambursabile  |  Consultanta imagine  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Contabila si de afaceri  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea cheltuielilor  |  Contabilitatea notelor intrare receptie  |  Contabilitatea veniturilor  |  Contract colectiv de munca  |  Contracte individuale de munca  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Control personal  |  Creante comerciale  |  Curs managementul timpului  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Declararea impozitelor si taxelor  |  Declaratii fiscale anuale  |  Declaratii fiscale semestriale  |  Declaratii fiscale trimestriale  |  Declaratii venit  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Detectiv verificare personal  |  Diagnostic financiar  |  Domeniul muncii si salarizarii  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Domeniul resurselor umane  |  Dosare cerere plata  |  Drepturi autor  |  Drepturi de autor   |  Echipa de profesionisti  |  Echipa specialisti  |  Evidenta contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Fiscalitate consultanta  |  Fonduri financiare  |  Fonduri nerambursabile  |  Furnizori de servicii   |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Import export  |  Impozit profit  |  Impozitarea nerezidentilor  |  Impozitul pe venit   |  Incetarea contractelor de munca  |  Informatii clienti  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrarea unei organizatii   |  Inregistrari contabile  |  Intocmire acte  |  Intocmire balanta contabila  |  Intocmire bilant  |  Intocmire bilant contabil  |  Intocmire buget cheltuieli  |  Intocmire buget venituri  |  Intocmire contracte  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea fisei fiscale   |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  Intocmirea notelor lichidare  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Leasing financiar  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare companii   |  Lichidare societate  |  Lichidari voluntare  |  Lucrari si servicii  |  Managementul documentelor  |  Modificare acte societati  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificari societati comerciale  |  Modul contabilitate  |  Natura juridica  |  Normele europene in vigoare  |  Obligatiilor fiscale  |  Organele competente  |  Organizare contabilitate  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Patrimoniului societatii   |  Plan afaceri  |  Plan de recuperare   |  Plata impozitelor  |  Pontaj angajati  |  Rapid service  |  Rapoarte de expertiza  |  Raportare contabila  |  Raportari contabile  |  Recuperare creante comerciale  |  Reglementarile internationale  |  Relatii de munca   |  Reprezentare control  |  Reprezentare juridica  |  Reprezentarea in fata organelor de control  |  Salariul de baza  |  Salarizare personal  |  Servicii personalizate  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii leasing  |  Servicii medicale  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii suplimentare  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatii financiare semestriale  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Solutii domeniul it  |  Transmiterea patrimoniului  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  |  Verificarea si certificarea bilantului   | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.