Camera Deputatilor Afisari: 3708
Categorie: SERVICII PUBLICE >> Ministere si institutii de interes public Vizitatori: 1744
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str.Izvor, nr. 2-4, sector 5,
-------------------------
Phone: Telefon
  0213160300; 0214141111
-------------------------
Web: Internet
  email: presa@cdep.ro; infocdep@cdep.ro
  site: www.cdep.ro

 
Centrul de informare a cetateanului  
Detalii  

Activitatea centrului de informare a cetăţeanului

 

Centrul de Informare a Cetăţeanului - Registratura are următoarele atribuţii principale, potrivit art. 58 din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Serviciilor Camerei Deputaţilor:

  • primeşte, înregistrează şi asigură activitatea de soluţionare a petiţiilor adresate Camerei Deputatilor, primite electronic sau prin registratură;
  • întocmeşte şi redactează adresele de îndrumare a petiţiilor, în funcţie de obiectul acestora, către comisiile parlamentare, structurile de specialitate ale Camerei Deputaţilor ori către autorităţile şi instituţiile publice care au ca atribuţii rezolvarea problemelor sesizate, precum şi comunicările către petent;
  • întocmeşte evidenţa oficială a tuturor aspectelor rezultate din petiţii şi audienţe, precum şi a răspunsurilor autorităţilor abilitate de lege pentru soluţionare, materializată în Registrul unic pentru evidenţa petiţiilor;
  • urmăreşte modul de soluţionare al petiţiilor, precum şi respectarea termenului de soluţionare;
  • alcătuieşte şi actualizează baza de date în sistemul centralizat de urmărire a soluţionării petiţiilor;
  • întocmeşte rapoarte periodice cu privire la soluţionarea petiţiilor, prezentându-le conducerii instituţiei;
  • asigură păstrarea documentelor primite, în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare;
  • audiează cetăţenii care se prezintă la Biroul de audienţe;
  • primeşte şi înregistrează corespondenţa sosită prin curier, prin poşta specială şi civilă, de la autorităţi şi instituţii publice, de la persoane juridice şi de la persoane fizice;
  • înregistrează şi predă, pe baza de condică, corespondenţa adresată Preşedintelui Camerei Deputaţilor şi deputaţilor, precum şi pentru serviciile Camerei Deputaţilor;
  • primeşte de la serviciile Camerei Deputaţilor corespondenţa, pe baza unei condici de predare-primire, pentru a fi expediată prin poşta specială sau civilă, conform normelor tehnice privind împachetarea, coletarea şi transportul, mânuirea şi distribuirea acestora; asigură predarea telegramelor, coletelor, notelor telefonice, adresate membrilor Biroului permanent, deputaţilor, secretarului general sau serviciilor Camerei Deputaţilor, tinând seama de urgenţa acestora; ţine evidenţa adreselor poştale ale autorităţilor şi instituţiilor publice;
  • efectuează operaţiuni de gestiune privind corespondenţa civilă.
  •  
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
     
    Acord de mediere  |  Actiune in justitie  |  Amenajare teritoriu national  |  Camera tineret  |  Camere tineret  |  Curier electronic  |  Datele de identificare   |  Domeniul apararea drepturilor omului  |  Hotararile camerei deputatilor  |  Informatii de presa  |  Institutii de interes public  |  Ministere si institutii de interes public  |  Motive temeinice  |  Opinii juridice   |  Protectia drepturilor omului constitutie  |  Rezolvarea problemelor   |  Secretariatul   |  Sedinte de mediere  |  Servicii masa  |  Sistemul de gestiune  |  Structura secretariat general guvern  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.