BRADIN INTERNATIONAL Afisari: 280
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 195
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Aleea Soldat Barbu Nicolae, nr. 17, sector 4, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0318001723; 0769297650; 0721895171
-------------------------
Web: Internet
  email:
  site: www.bradin.com;

 
Implementari ERP  
Detalii

Implementari ERP

 

In intreaga lume companiile cheltuiesc destul de mult pentru sisteme informatice ERP ca apoi sa observe ca performanta activitatii lor nu s-a imbunatatit deloc. In unele cazuri se s-a constatat chiar o ingreunare a activitatii. Aceasta a dus la o rata ROI (Return on investment) negative. Aceste intamplari nefericite trebuie sa fie evitate. Chiar daca numarul de implementari din Romania este mic s-au constatat destule astfel de cazuri. Nu se pot realiza implementari de success fara o riguroasa pregatire si planificare. In foarte multe din cazurile de proiecte ERP esuate se constata lipsa functionalitatilor necesare, operare greoaie si utilizatori reticenti la schimbare, etc.

Cele mai intalnite 5 motive de esuare a proiectelor de implementare ERP:

  • Activitatile premergatoare implementarii au fost facute prost sau n-au fost facute deloc; 
  • Utilizatorii n-au fost “pregatitiâ€� (psihologic) sa accepte un nou sistem; 
  • Strategia operationala a companiei nu sustine descrierea proceselor si implementarea;
  • Implementarea a durat mult mai mult decat se estimase;
  • Costul proiectului a deposit mult costul estimat initial.
  • Cum se pot evita aceste cauze de esuare?

    Cand vorbim despre ERP trebuie sa stim ca nu este vorba de un software care ne raspunde tuturor cerintelor fara ca noi sa facem nimic. Folosirea cu success a tuturor avantajelor unui ERP presupune atat o implemntare corecta cat si o folosire corecta. (nu poti avea rapoarte corecte rezultate din date eronate).

    Este foarte important sa achizitionam un sistem flexibil care sa se adapteze repede modificarilor aparute in procesele de business. Un alt aspect important pentru reusita unei implementari este stabilirea de la inceput in cadrul companiei a unui coordonator cu autoritate. Acesta trebuie sa poata lua decizii legate de implementarea sistemului, sa atribuie sarcini noilor utilizatori si sa raspunda cerintelor de informare a implementatorilor.

    Impreuna putem alege si implementa instrumentul ERP potrivit , luand asupra noastra rolul de coordonator al proiectului.

     
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
     
    inventar mijloace fixe  |  verificarea bilantului contabil   |  Activitatea societatii   |  Administrare imobile  |  Administrare retele  |  Administratia finantelor  |  Administratia finantelor publice sector  |  Afaceri de succes  |  Amenajari constructii  |  Analiza capitalurilor si a imobilizarilor   |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analiza fluxului informatic  |  Analiza fluxurilor financiare  |  Analiza rentabilitatii  |  Analiza structurilor financiare   |  Arbitraj in cauze civile  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta fiscala  |  Asociatii proprietari  |  Asociatii si fundatii  |  Atestare acte  |  Audit intern  |  Birou traduceri bucuresti  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul amortizarii  |  Certificarea bilantului  |  Certificarea bilantului contabil   |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Circuitul documentelor  |  Consolidarea balantelor de verificare  |  Constructii agricole  |  Consultanta calitate  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta arhitectura  |  Consultanta business  |  Consultanta constructii  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta impozite  |  Consultanta inceperea unei afaceri  |  Consultanta management  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate computerizata  |  Contabilitate financiara  |  Controlul intern  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Echipa tanara   |  Evaluarea patrimoniului societatii  |  Evidenta contabila  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila amiabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Expertize contabile  |  Expertize fiscale  |  Expertize juridice  |  Firma contabilitate  |  Furnizori de servicii   |  Implementare software  |  Implementarea unui sistem  |  Implementari erp  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrarea in contabilitate  |  Instruirea personalului  |  Instruirea personalului organizatiei  |  Internet reparatii  |  Internet telefonie  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fisei fiscale   |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Legislatia in vigoare  |  Lucrari agricole  |  Lucrari si servicii  |  Management al organizatiei  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management timp  |  Managementul vanzarilor  |  Mijloace fixe  |  Oameni de afaceri  |  Oportunitatea inceperii unei afaceri  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Organizarea fluxului informational  |  Patrimoniului societatii   |  Performanta companiei  |  Persoane juridice romane  |  Persoane juridice straine  |  Plasare personal  |  Procedurile de inregistrare fiscala a societatii  |  Promovare internet  |  Recrutare personal   |  Recrutare si selectie  |  Reparatii diverse  |  Rezultate de business  |  Salarizare personal  |  Selectie personal  |  Servicii personalizate  |  Servicii arhitectura  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de recrutare si selectie de personal  |  Servicii de reparatii  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Sisteme operare software  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatiilor financiare  |  Solicitarea organelor judecatoresti  |  Solutii dedicate  |  Solutii domeniul it  |  Tabloul ceccar   |  Taxe si impozite  |  Traduceri autorizate bucuresti  |  Vanzari imobile  |  Verificare contabilitate  |  Verificarea si certificarea bilantului   | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.