BMC Management & Consulting - Avize, acorduri, autorizatii Bucuresti Afisari: 142
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Autorizatii si avize de construire Vizitatori: 100
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Nicolae Filipescu, Nr.53, Sector 2, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0799393595
-------------------------
Web: Internet
  email: office@bmc-consulting.ro
  site: www.bmc-consulting.ro
  facebook: bmcmc19

 
Infiintare firme  
Detalii  

Înfiintare SRL/PFA/IF/II;

consultanta;
redactare documente;
întocmire dosar;
depunere dosar;
ridicare documente.
Obtinere avize si autorizatii de functionare;
Redactare documente;

Act Constitutiv;
Contract de comodat.
 

Dosarele se vor depune în termen de 24-48 de ore de la primirea completa a documentatiei necesara, în functie de complexitatea Actului Constitutiv si al documentelor aferente.

Taxele difera în functie de specificul firmei, numarul de asociati, numarul de administratori, etc.

Termenul de eliberare difera în functie de judetul în care se depune dosarul.

Termenul de ridicare al documentului este de maxim 24 de ore de la eliberarea de catre Oficiul National al Registrului Comertului.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Acte aditionale  |  Activitati comerciale  |  Actualizare site  |  Administrare retele  |  Aprovizionare consumabile  |  Arhitectura proiectare  |  Arhivare electronica  |  Arhivare electronica documente  |  Asistent manager   |  Autorizatii de construire   |  Autorizatii functionare  |  Autorizatii si avize de construire  |  Avize constructii  |  Avize pentru constructii  |  Avize, puz, pud, pug  |  Cadastru terenuri  |  Capital social  |  Cod caen  |  Consultanta business  |  Consultanta comerciala  |  Contabilitate primara  |  Erori de redactare  |  Erori materiale  |  Firme infiintare  |  Fiselor de post   |  Infiintare firme  |  Instalatii complete  |  Management proiect  |  Modificare a datelor  |  Modificare de sediu  |  Modul contabilitate  |  Modul de administrare  |  Modul online  |  Negocieri contracte  |  Numarul de asociati  |  Obtinere autorizatii construire  |  Oficiul registrului comertului  |  Organizare contabilitate  |  Pachet servicii  |  Proiect de cadastru  |  Proiect management  |  Proiectare urbanism  |  Pug, puz, pud  |  Radieri puncte lucru  |  Recrutare personal   |  Redactare acte   |  Redactare acte aditionale  |  Reducerea capitalului social  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Rezolvarea problemelor   |  Salarizare personal  |  Schimbare sediu social  |  Servicii resurse umane  |  Servicii arhitectura  |  Servicii cadastru  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii salarizare  |  Site industriale  |  Societate de consultanta  |  Spatii de birouri  |  Suspendarea activitatii   |  Taxa judiciara timbru  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.