Blomi Administrare Imobile Bucuresti Afisari: 1224
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Administrare imobile Vizitatori: 536
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Aleea Craiovita, Nr.1B Sector 5, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0788340973 ; 0788321097 ; 0314374129
-------------------------
Web: Internet
  email: blomi29@yahoo.com
  site: www.blomi-administrare-imobile.ro

 
Administrare Zone Rezidentiale  
Detalii  

SC BLOMI ADMINISTRARE IMOBILE SRL asigură pe bază de contract de administrare managementul financiar şi managementul de proprietate al Asociaţiei de Proprietari prin:

  • pentru administrare financiară:
    • organizarea contabilităţii în partidă simplă cu ajutorul mijloacelor informatice;
    • gestionarea bunurilor materiale şi fondurilor băneşti;
    • întocmirea listelor lunare de plată şi afişarea acestora;
    • încasarea, în locul pus la dispoziţie de către asociaţie a cotelor de contribuţie a proprietarilor la cheltuielile curente ale asociaţiei precum şi a altor venituri cuvenite Asociaţiei;
    • calcularea şi încasarea penalizărilor conform Legii 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari, a Hotărârii de Guvern nr. 1588/19.11.2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 230/2007 şi a sistemului aprobat de adunarea generală;
    • întocmirea şi păstrarea evidenţelor contabile şi a registrelor asociaţiei de proprietari conform Anexei 2 a Ordinului Ministrului Economiei şi Finanţelor nr. 1969/19.11.2007 referitoare la Reglementãrile contabile privind organizarea şi conducerea contabilitãţii în partidã simplã de cãtre persoanele juridice fãrã scop patrimonial;
    • întocmirea şi depunerea, semestrial, a Situaţia elementelor de activ şi pasiv ale asociaţiei la Prmăria de sector, conform Legii nr. 230/2007;
    • întocmirea şi depunerea declaraţiilor fiscale necesare la Administraţia financiară de care aparţine beneficiarul;
    • întocmirea şi depunerea declaraţiilor privind contribuţiile la asigurările sociale pentru remuneraţiile personalului angajat;
    • plata impozitului şi contribuţiilor datorate de asociaţia de proprietari pentru remuneraţiile personalului angajat;
    • prezentarea, la solicitarea comitetului executiv a rapoartelor sau a documentelor necesare unor verificări financiar-contabile a asociaţiei de proprietari;
    • întocmirea şi prezentarea anuală, în adunarea generală a asociaţiei de proprietari, a raportului privind administrarea condominiului pentru anul precedent.
  • pentru administrare tehnică:
    • verificarea sau avizarea, dacă este cazul, a indexului contoarelor de reţea;
    • controlul îndeplinirii obligaţiilor contractuale ale personalului angajat de asociaţia de proprietari pentru diverse activităţi, şi în caz de încălcare a acestora, sesizarea comitetului executiv;
    • asigurarea cunoaşterii şi respectării regulilor de locuit în zona rezidenţială;
    • asigurarea consumabilelor de birou necesare desfăşurării activităţilor prevăzute în contractul de administrare.

Valoarea contractelor de administrare este stabilită în funcţie de numărul de vile şi apartamente şi de serviciile contractate. Valoarea reală a contractului se va stabili prin negociere cu reprezentanţii proprietarilor.Firma noastră oferă reducere de 10% pentru pensionarii care au venituri mici, familii cu probleme sociale si alte categorii sociale defavorizate.

CautaContactTel/Fax:   031 437 41 29 Mobil:   +4 0788 340 973                +4 0788 321 097 E-mail:   blomi29@yahoo.comMay 2019MTWTFSS    12345678910111213141516171819202122232425262728293031 Meta

  • Log in
  • Entries RSS
  • Comments RSS
  • WordPress.org

 Mediafax

  • CARAMBOL pe Autostrada Bucureşti- Piteşti: Nouă maşini, implicate. Traficul este restricţionat
  • CCR dezbate pe 28 mai sesizarea lui Iohannis în legătură cu modificarea codurilor penale
  • Meleşcanu: Sesizarea consulului din Madagascar se referă la mandatul de arestare, nu la procedura de extrădare a lui Mazăre
  • Îngrijitoarele de la creşa din Năvodari, acuzate că au agresat copiii, au fost date afară
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Administrare apartamente  |  Administrare imobile  |  Administrare locuinte  |  Administrare personal  |  Administrare vile  |  Administratia finantelor  |  Apartamente bucuresti  |  Asociatii locatari  |  Asociatii proprietari  |  Avocat imobiliare  |  Conform contractului  |  Contract furnizare energie electrica  |  Contract intretinere  |  Contracte garantie imobiliara notar  |  Contracte inchirieri  |  Contractelor de munca  |  Curatenie periodica  |  Curatenie persoane fizice  |  Curatenie persoane juridice  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Detectiv verificare personal  |  Energie si bani  |  Furnizare energie electrica  |  Furnizori de servicii   |  Inchirieri apartamente  |  Inchirieri birouri  |  Inchirieri imobile  |  Inchirieri locuinte  |  Inchirieri spatii comerciale  |  Inchirieri vile  |  Inspectarea proprietatii  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intretinere apartamente  |  Intretinere locuinte  |  Intretinere vile  |  Locul de munca  |  Lucrari instalatii sanitare  |  Management asociatii proprietari  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management zone rezidentiale  |  Managementul documentelor  |  Materiale curatenie  |  Menaj servicii  |  Mentenanta instalatii sanitare  |  Mici reparatii  |  Modul de administrare  |  Normele metodologice   |  Obligatiilor fiscale  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Paza persoane  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal menaj  |  Plata impozitelor  |  Raporturile juridice  |  Recensamant regiuni zone defavorizate  |  Renovare imobile  |  Renovari apartamente  |  Reparatii electrice  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de reparatii  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii informatice  |  Servicii suplimentare  |  Soft financiar  |  Spatii comerciale inchirieri  |  Spatii de birouri  |  Urmarirea lucrarilor  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Valoarea taxelor si cheltuielilor  |  Verificare personal  |  Zugravi  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.