Blomi Administrare Imobile Bucuresti Afisari: 1224
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Administrare imobile Vizitatori: 536
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Aleea Craiovita, Nr.1B Sector 5, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0788340973 ; 0788321097 ; 0314374129
-------------------------
Web: Internet
  email: blomi29@yahoo.com
  site: www.blomi-administrare-imobile.ro

 
Administrare Vile si Apartamente  
Detalii  

Această ofertă de servicii se adresează următoarelor categorii de proprietari:

  • investitori care au achiziţionat proprietăţi imobiliare ca plasamente financiare şi care nu doresc să se implice direct în administrarea acestora;
  • persoane care au plecat definitiv în străinătate şi care deţin proprietăţi în ţară;
  • persoane care au moştenit proprietăţi sau cărora li s-au retrocedat proprietăţi şi doresc administrarea acestora;
  • persoane care îşi părăsesc temporar domiciliul şi care, pe perioada cât lipsesc optează pentru o administrare profesionistă a proprietăţii;
  • societăţi comerciale care au în proprietate imobile cu destinaţia de birouri, locuinţe sau spaţii comerciale şi pentru care administrarea directă a acestora este dificilă sau nu face parte din obiectul propriu de activitate;
  • tuturor persoanelor fizice şi juridice care deţin proprietăţi imobiliare şi care doresc administrarea acestora prin servicii specializate;
  • proprietari care ar dori să ofere spre închiriere proprietăţile lor, pe perioade diferite;

SC BLOMI ADMINISTRARE IMOBILE SRL asigură pe bază de contract de administrare următoarele servicii:

  • administrarea documentelor proprietăţii (fotocopii);
  • administrarea contractelor de întreţinere pentru instalaţiile deţinute;
  • asigurarea de personal specializat (instalator, electrician, zidar, zugrav, administrator, contabil, avocat etc.);colectarea chiriilor;
  • gestionarea sumelor de bani încasate, efectuarea cheltuielilor necesare si raportarea corespunzătoare;
  • transferuri băneşti în ţară şi în străinătate;
  • verificarea şi plata facturilor (intreţinere, apă, energie electrică, telefon, TV, cablu), a impozitelor, taxelor etc.;
  • asigurarea proprietăţii şi urmărirea încasării despăgubirilor;
  • reprezentarea intereselor proprietarului faţă de terţi (autorităţi publice, societăţi de furnizare a utilităţilor, asociaţii de proprietari etc.);
  • reprezentarea fiscală ;
  • obţinerea de aprobări, modificări contracte utilităţi (telefon, energie electrica) la inchirieri către persoane juridice;
  • administrarea lucrărilor de renovare şi amenajare stabilite de proprietar;
  • vizitarea regulată a proprietăţii;
  • urmărirea comportării în timp a construcţiei, verificarea şi evaluarea stării generale a proprietăţii;
  • sprijin la închirierea proprietăţii;
  • încheierea de procese verbale de predare/preluare a proprietăţii;
  • inspectarea proprietăţii şi a stării acesteia la terminarea contractului de închiriere;
  • servicii suplimentare (curăţenie, menaj, pază etc.);

Valoarea contractelor se stabileşte în funcţie de serviciile contractate.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Administrare apartamente  |  Administrare imobile  |  Administrare locuinte  |  Administrare personal  |  Administrare vile  |  Administratia finantelor  |  Apartamente bucuresti  |  Asociatii locatari  |  Asociatii proprietari  |  Avocat imobiliare  |  Conform contractului  |  Contract furnizare energie electrica  |  Contract intretinere  |  Contracte garantie imobiliara notar  |  Contracte inchirieri  |  Contractelor de munca  |  Curatenie periodica  |  Curatenie persoane fizice  |  Curatenie persoane juridice  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Detectiv verificare personal  |  Energie si bani  |  Furnizare energie electrica  |  Furnizori de servicii   |  Inchirieri apartamente  |  Inchirieri birouri  |  Inchirieri imobile  |  Inchirieri locuinte  |  Inchirieri spatii comerciale  |  Inchirieri vile  |  Inspectarea proprietatii  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intretinere apartamente  |  Intretinere locuinte  |  Intretinere vile  |  Locul de munca  |  Lucrari instalatii sanitare  |  Management asociatii proprietari  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management zone rezidentiale  |  Managementul documentelor  |  Materiale curatenie  |  Menaj servicii  |  Mentenanta instalatii sanitare  |  Mici reparatii  |  Modul de administrare  |  Normele metodologice   |  Obligatiilor fiscale  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Paza persoane  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal menaj  |  Plata impozitelor  |  Raporturile juridice  |  Recensamant regiuni zone defavorizate  |  Renovare imobile  |  Renovari apartamente  |  Reparatii electrice  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de reparatii  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii informatice  |  Servicii suplimentare  |  Soft financiar  |  Spatii comerciale inchirieri  |  Spatii de birouri  |  Urmarirea lucrarilor  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Valoarea taxelor si cheltuielilor  |  Verificare personal  |  Zugravi  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.