Blomi Administrare Imobile Bucuresti Afisari: 1224
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Administrare imobile Vizitatori: 536
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Aleea Craiovita, Nr.1B Sector 5, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0788340973 ; 0788321097 ; 0314374129
-------------------------
Web: Internet
  email: blomi29@yahoo.com
  site: www.blomi-administrare-imobile.ro

 
Administrare Financiar - Contabila  
Detalii  

 Pachetul de administrare financiar – contabila cuprinde urmatoarele servicii:

  • organizarea contabilitatii în partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice (soft specializat BlocManager 2008);
  • gestiunea fondurilor banesti;
  • întocmirea listelor lunare de plata si afisarea acestora;
  • încasarea, în locul pus la dispozitie de catre Asociatie, conform programului stabilit cu asociatia de proprietari,  a cotelor de contributie ale proprietarilor la cheltuielile curente ale Asociatiei precum si a altor venituri cuvenite Asociatiei. În acest sens, Administratorul se obliga sa afiseze vizibil zilele si orele când se fac  aceste încasari. In zilele nelucratoare (sarbatori) nu se fac încasari; Plata se poate face si prin virament in contul bancar al asociatiei de proprietari.
  • efectuarea platilor în timpul scadent, în masura în care are la dispozitie sumele necesare efectuarii platilor. In situatia în care platile nu sunt achitate în termen, desi exista sumele disponibile, Administratorul va suporta penalizarile calculate de furnizori;
  • sesizarea comitetului executiv în vederea somarii restantierilor si aplicarea procedurii de recuperare a restantelor, cu penalizarile aferente;
  • calcularea si încasarea penalizarilor conform Legii 230/2007 privind înfiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari, a Hotarârii de Guvern nr. 1588/19.11.2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 230/2007 si a sistemului aprobat de adunarea generala;
  • actualizarea, daca este cazul, cu avizul comitetului executiv, a fondului de rulment si a celui de reparatii;
  • întocmirea si pastrarea evidentelor contabile ale asociatiei de proprietari, informatic, conform Anexei 2 a Ordinului Ministrului Economiei si Finantelor nr. 1969/19.11.2007 referitoare la  Reglementãrile contabile privind organizarea si conducerea contabilitãtii în partidã simplã de cãtre persoanele juridice fãrã scop patrimonial;
  • întocmirea si depunerea, semestrial, a Situatiei elementelor de activ si pasiv ale asociatiei la Prmaria de sector, conform Legii nr. 230/2007;
  • intocmirea si gestionarea contractelor privind raporturile de munca in baza hotararii asociatiei de proprietari;
  • întocmirea si depunerea declaratiilor fiscale necesare la Administratia financiara de care apartine beneficiarul;
  • plata impozitului si contributiilor datorate de asociatia de proprietari pentru remuneratiile personalului angajat;
  • asigurarea semnaturii digitale pentru raportarea on-line a declaratiilor fiscale;
  • prezentarea comitetului executiv sau cenzorului, lunar, a situatiei financiare a asociatiei (Situatia elementelor de activ si pasiv ale asociatiei);
  • întocmirea si prezentarea anuala, a raportului privind administrarea condominiului pentru anul precedent;
  • prezentarea, la solicitarea comitetului executiv a rapoartelor sau a documentelor necesare unor verificari financiar-contabile a asociatiei de proprietari.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Administrare apartamente  |  Administrare imobile  |  Administrare locuinte  |  Administrare personal  |  Administrare vile  |  Administratia finantelor  |  Apartamente bucuresti  |  Asociatii locatari  |  Asociatii proprietari  |  Avocat imobiliare  |  Conform contractului  |  Contract furnizare energie electrica  |  Contract intretinere  |  Contracte garantie imobiliara notar  |  Contracte inchirieri  |  Contractelor de munca  |  Curatenie periodica  |  Curatenie persoane fizice  |  Curatenie persoane juridice  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Detectiv verificare personal  |  Energie si bani  |  Furnizare energie electrica  |  Furnizori de servicii   |  Inchirieri apartamente  |  Inchirieri birouri  |  Inchirieri imobile  |  Inchirieri locuinte  |  Inchirieri spatii comerciale  |  Inchirieri vile  |  Inspectarea proprietatii  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intretinere apartamente  |  Intretinere locuinte  |  Intretinere vile  |  Locul de munca  |  Lucrari instalatii sanitare  |  Management asociatii proprietari  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management zone rezidentiale  |  Managementul documentelor  |  Materiale curatenie  |  Menaj servicii  |  Mentenanta instalatii sanitare  |  Mici reparatii  |  Modul de administrare  |  Normele metodologice   |  Obligatiilor fiscale  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Paza persoane  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal menaj  |  Plata impozitelor  |  Raporturile juridice  |  Recensamant regiuni zone defavorizate  |  Renovare imobile  |  Renovari apartamente  |  Reparatii electrice  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de reparatii  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii informatice  |  Servicii suplimentare  |  Soft financiar  |  Spatii comerciale inchirieri  |  Spatii de birouri  |  Urmarirea lucrarilor  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Valoarea taxelor si cheltuielilor  |  Verificare personal  |  Zugravi  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.