Acordam suport total pentru pregatirea companiei in vederea participarii la licitatiile publice organizate de catre institutiile de stat si nu numai, precum si pe parcursul activitatii efective de ofertare si derulare a proiectelor. Serviciile pe care le oferim urmaresc urmatoarele aspecte: - Identificare de licitatii noi, in domeniul de activitate vizat
- Imbunatatirea pozitiei companiei in raport cu procedurile de participare la licitatii
- Realizarea ofertei in vederea participarii la licitatiile publice
- Consultanta juridica in domeniul licitatiilor publice
1. Identificarea de licitatii noi Zilnic sunt publicate zeci sau chiar sute de anunturi cu privire la licitatiile publice organizate de catre diverse institutii ale statului. Bineinteles ca firma dvs. se adreseaza unui anumit segment de piata si doar o mica parte dintre aceste licitatii prezinta interes. Identificarea de licitatii reprezinta o componenta vitala in vederea participarii viitoare in cadrul acestor proceduri, si echipa noastra va poate ajuta sa gasiti proiecte de interes conform profilului dvs. de activitate. Cu fiecare zi care trece puteti pierde astfel de oportunitati fara a sti macar de existenta lor. Impreuna cu dvs. stabilim liniile de interes in privinta anunturilor de licitatie si in baza acestora va vom pune la dispozitie rapoarte zilnice, saptamanale sau cu o alta frecventa cu privire la aparitia acestor anunturi. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati. 2. Imbunatatirea pozitiei companiei Simplul fapt ca aveti capacitatea tehnica si logistica de a raspunde cerintelor tehnice pentru implementarea unor proiecte care fac obiectul licitatiilor publice nu este intotdeauna de ajuns. Este vitala si capacitatea de a raspunde conditiilor de eligibilitate in vederea participarii la aceste licitatii, de a putea prezenta certificarile si documentele care asigura aceste criterii de calificare. Va putem ajuta sa inbunatatiti pozitia firmei dvs. in raport cu aceste cerinte prin stabilirea masurilor care sunt necesare si acordarea suportului necesar in vederea implementarii acestor masuri. Echipa noastra va face o analiza a eligibilitatii firmei dvs. si va stabili ce puteti face pentru a inbunatati acest aspect. 3. Ofertare Odata identificata o oportunitate se demareaza procesul de pregatire a ofertei in vederea participarii la procesul de licitatie publica. Echipa noastra va oferi suport pentru a asigura raspunsul corect si complet la toate cerintele procesului de ofertare, indiferent ca vorbim de eligibilitate, oferta tehnica sua oferta financiara. Orice oferta urmareste trei componente dupa cum urmeaza: - Documentele de calificare - Primul pas atat in analizarea cerintelor unei licitatii cat si in evaluarea ofertelor depuse pentru participarea in cadrul procedurilor de achizitie publica il reprezinta documentele de calificare (numite generic eligibilitate). Daca firma participanta nu satisface integral conditiile de eligibilitate aceasta este cel mai adesea descalificata inca de la faza de analiza a acestor documente, fara a mai fi luata in calcul oferta tehnico-financiara. Chiar daca o firma nu indeplineste integral conditiile de calificare, exista modalitati prin care se pot depasi toate sau o parte dintre aceste restrictii. Echipa noastra va acorda suport la structurarea documentelor de calificare, editarea si completarea acestora conform cerintelor Documentatiei de Atribuire, astfel incat sa se ajunga la forma finala in vederea depunerii. - Oferta tehnica - In conditiile in care firma raspunde cerintelor cu privire la documentele de calificare, este analizata posibilitatea realizarii solutiei tehnice. Conditia de baza in astfel de situatii este aceea de a se putea raspunde integral cerintelor specificate in Caietul se Sarcini. Echipa noastra va acorda suport in vederea intocmirii memoriului tehnic, a fiselor tehnice de conformitate si a altor documente care trebuie generate ca parte a ofertei tehnice. - Oferta financiara - Nu in ultimul rand este necesara realizarea ofertei financiare. Echipa noastra va acorda suport in vederea intocmirii formularului de oferta, a ofertei financiare detaliate, a graficului de executie si a altor documente care pot fi solicitate ca parte a ofertei financiare. Fiecare dintre aceste componente este determinanta in privinta participarii la procesul de licitatie publica. Veti beneficia de suportul nostru pentru a putea intocmi oferta confrom cerintelor, pentru a solicita eventuale clarificari, astfel incat sa aveti oportunitatea de castiga astfel de proiecte. 4. Consultanta juridica In cazul in care in urma participarii la o procedura de achizitie publica nu sunteti multumiti de decizia luata de catre Autoritatea Contractanta si considerati ca ati fost nedreptatit, aveti la dispozitie o serie de instrumente prin care puteti atrage atentia asupra problemelor identificate, inclusiv contestarea procedurii de achizitie publica. |