| În lumea afacerilor, oamenii sunt motorul care pun lucrurile în miscare. Însa, la fel ca niste puzzle-uri complexe, fiecare dintre noi are propriul mod de a gândi si de a actiona. Pentru a construi echipe eficiente si pentru a lua decizii în cunostinta de cauza, este esential sa întelegem anumite coordonate cheie pentru fiecare angajat sau potential candidat. O evaluare completa a unei persoane necesita o abordare multidimensionala. Îmbinam observarea comportamentelor în actiune, o caracteristica esentiala a acestui program, cu evaluari psihometrice (Harrison Assessments), pentru a întelege atât manifestarile exterioare, cât si tendintele interne ale persoanei, oferind astfel o imagine mai clara a potentialului sau. Cele doua seturi de informatii rezultate în urma acestor evaluari constituie o baza solida pentru a formula ipoteze valide despre modul în care competentele comportamentale ajuta persoana în rolul profesional pe care îl are, respectiv ce nu o ajuta si are nevoie sa dezvolte. Un centru de evaluare si dezvoltare faciliteaza observarea si evaluarea comportamentului în situatii practice, desprinse din viata efectiva a organizatiei (incluzând provocarile, dilemele si situatiile limita specifice), ceea ce ofera o mai buna predictibilitate asupra comportamentelor reale ale participantilor. Cum functioneaza acest proces? - Sisteme de referinta: Formulam un sistem de referinta pornind de la analiza sistemelor de competente interne ale companiei.
- Scenarii personalizate: Cream scenarii care reflecta exact provocarile si oportunitatile specifice respectivului rol.
- Evaluatori experimentati: Echipa noastra de evaluatori este specializata în observarea, întelegerea si interpretarea comportamentului uman.
- O abordare holistica: Cu ajutorul consultantilor cu background divers, combinam perspectivele psihologice cu cele ale mediului de business pentru a obtine o imagine completa a potentialului fiecarui participant.
- O metoda riguroasa: Utilizam si respectam principiile metodologiei ORCE (Observe, Record, Classify, Evaluate), best practice în evaluare: mai întâi observam si înregistram, iar interpretarea si scorarea se fac ulterior, într-o sesiune separata. Fiecare comportament este observat în minim 2 situatii diferite pentru a avea o imagine fidela a reactiilor reale. Fiecare scor este înregistrat doar în urma discutarii si notarii indicatorilor comportamentali observati. Fiecare punctaj este acordat de echipa de evaluatori doar prin consens.
- Feedback relevant: Oferim participantilor feedback detaliat si personalizat, încurajând astfel atât auto-analiza si constientizarea propriilor resurse si a zonelor de dezvoltare, cât si decizia asupra urmatorilor pasi.
|