a) Datele primare se introduc pe machetele informatizate ale documentelor registru de casă, extras de cont (jurnal de bancă), facturi, chitanţe, deconturi, note contabile. Se pot emite facturi pentru servicii. b) După verificarea datelor se pot obţine: - Balanţe de verificare sintetice şi analitice (lunare, trimestriale, anuale) cu trei, patru sau cinci egalităţi
- Registrul jurnal al operaţiilor lunare
- Carte mare-şah (ambele formate prevăzute in “Normele metodologice pentru întocmirea şi utilizarea formularelor comune pe economie privind activitatea financiară şi contabilă şi modelele acestora”)
- Situaţia încasărilor/plăţilor prin casă şi bancă, lunare şi anuale cu evidențierea soldului zilnic
- Fişe de cont lunare/anuale (analitice şi sintetice)
- Fişe şah lunare şi anuale.
c) Prelucrări simultane pe mai multe luni în funcţie de necesităţi. d) Evidenţa înregistrărilor concomitent în lei si valută, unde este cazul. e) Vizualizarea rapoartelor şi a datelor existente în bazele de date. Majoritatea rapoartelor au ieșire in EXCEL. |