ANEODEi - Cursuri de Specializare si Perfectionare Bucuresti Afisari: 252
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri alimentatie publica, turism Vizitatori: 191
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Nicolae Filimon, nr. 5, sector 6
-------------------------
Phone: Telefon
  0772028393
-------------------------
Web: Internet
  email: office@aneodei.ro
  site: www.aneodei.ro
  facebook: aneodei/

 
Curs Notiuni Fundamentale de Lucrator in Comert  
Detalii  

Cursul de  Notiuni Fundamentale de Lucrator în Comert ( “Customer Care” ) este dedicat celor care doresc sa îsi îmbunatateasca abilitatile de comunicare si relationare cu clientii, celor care doresc sa învete sa ofere servicii aproape de excelenta, prin rabdare, comunicare, socializare, bun simt si atitudine potrivita.


Obiectiv
Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si relationare cu clientii, pentru a putea oferi servicii de calitate si a avea clienti multumiti.

Beneficiile cursantilor la finalul cursului Customer Care:

Identifica stilurile comportamentale ale oamenilor
Afla cum pot sa ofere servicii de calitate
Au mai bune abilitati de comunicare si de relationare cu clientii
Stiu cum sa ofere feedback pozitiv
Înteleg importanta serviciilor de calitate si avantajul competitiv dat de acestea

Agenda propusa pentru training Notiuni Fundamentale de Lucrator în Comert
1) Imaginea de sine si publica

apartenenta la companie (nivelurile neurologice ale lui Robert Dilts)
beneficiile identificarii obiectivelor personale cu obiectivele companiei
2) Drepturile clientului

tratamentul nediferentiat
promptitudinea
calitatea asteptata
bonul de casa
3) Eticheta în relatia cu clientul

prima impresie
servirea
atitudinea – zâmbetul face diferenta
finalizarea comenzii
4) Crearea relatiei cu clientul

identificarea – client nou sau vechi
ancorarea
crearea raportului
retentia si fidelizarea
5) Elemente de vânzare

abordarea
identificarea nevoilor
prezentarea solutiei si a alternativelor
influentarea
închiderea vânzarii
up-selling
6) Tratarea reclamatiilor
7) Importanta contributiei personale la imaginea si succesul companiei

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Achizitii publice  |  Aplicatii internet  |  Circuitul documentelor  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate primara  |  Curs lucrator comert  |  Curs operator calculator  |  Cursul de operator calculator   |  Cursuri profesori   |  Cursuri autorizate   |  Cursuri perfectionare  |  Cursuri specializare  |  Introducere validare date  |  Locul de munca  |  Modul contabilitate  |  Modulul de curs  |  Power point   |  Prezentul simplu  |  Prima casa  |  Procedura de achizitie publica   |  Program contabilitate financiara  |  Program integritate publica  |  Relatii de munca   |  Relationare cu clientii   |  Servicii comunicare  |  Training comunicare  |  Training customer care  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.