Amic Line - Contabilitate, consultanta fiscala, servicii de personal, Bucuresti Afisari: 294
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 348
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Camil Ressu, Nr. 3, Sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0745533934
-------------------------
Web: Internet
  email: office@amicline.ro
  site: www.amicline.ro

 
Consultanta Impozite si Taxe  
Detalii  

Initierea unei afaceri presupune luarea unor decizii ireversibile care vor avea un impact semnificativ pe parcursul duratei de viata comerciale a societatii pe care o constituiti, si care pot avea implicati care nu au fost anticipate corect. Cateva din aceste decizii se refera la:

  • Forma de organizare juridica (societate cu raspundere limitata, persoana fizica autorizata, asociatie familiala, intreprindere individuala, societate pe actiuni, etc.)
  • Forma de impozitare a activitatii (impozit pe profit, impozit pe venit, impozit pe venitul microintreprinderilor)
  • Modul de finantare a activitatii de catre actionari (prin capital social in lei, prin capital social cu aport in natura, prin imprumuturi purtatoare de dobanda sau prin imprumuturi nepurtatoare de dobanda)
  • Modul de recompensare a efortului actionarilor/administratorilor (prin dividende, prin salariu, prin indemnizatii acordate administratorilor)
  • Modul de retribuire a salariatilor (prin salarii cu componenta fixa, variabila sau mixta, prin tichete de masa, prin tichete cadou, prin diurne, prin participare la profit, prin conventii civile, prin contracte de drepturi de autor, prin infiintare de PFA-uri sau alte SRL-uri)
  • Optiunea privind plata de TVA si estimarea volumului de activitate,
  • Alegerea corecta a codului de activitate (codul CAEN) in functie de obiectivele afacerii,
  • Modul de utilizare a bunurilor folosite in activitatea afacerii (prin achizitie in leasing, prin achizitie finantata prin credit bancar, prin aport la capital, prin contract de comodat, etc.)

Initierea unei afaceri presupune decizii ireversibile care vor avea un impact semnificativ pe parcursul duratei de viata comerciale a societatii pe care o constituiti, si care pot avea implicati care nu au fost anticipate corect. Cateva din aceste decizii se refera la 

Recomandam sa beneficiati de consultanta si asistenta de specialitate cand luati astfel de decizii si sa va asigurati ca ati ales optiunile care sunt cele mai adaptate speficificului activitatii dvs si strategiei dvs. Experienta in consultanta fiscala si contabila acordata unei palete largi de clienti ne recomanda pentru a va asigura ca veti beneficia in mod constant de solutii profesioniste.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
intreprindere individuala  |  Actiuni comerciale  |  Activitate principala  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati contabilitate  |  Alegerea formei societatii  |  Analiza afacerii  |  Analiza financiara  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Aporturi capital social  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asociatii si fundatii  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Capital social  |  Certificarea bilantului  |  Certificarea bilantului contabil   |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Codul fiscal  |  Completarea registrului inventar  |  Completarea registrului jurnal  |  Consecintele fiscale  |  Consultanta calitate  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta baza date  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta rezidenti  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea cheltuielilor  |  Contabilitatea stocurilor  |  Contabilitatea veniturilor  |  Contract leasing  |  Contracte civile  |  Contracte comodat  |  Contracte si conventii civile  |  Contractelor de munca  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Cursuri cod fiscal  |  Cursuri persoane juridice  |  Declaratie taxe si impozite   |  Declaratii conturi  |  Declaratii impozite si taxe   |  Declaratii venit  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Drepturi autor  |  Drepturi de autor   |  Echipa de profesionisti  |  Eficienta manageriala  |  Elaborarea actelor juridice  |  Evidenta date personal  |  Evidenta contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta stocurilor  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Firma contabilitate  |  Firme infiintare  |  Furnizori de servicii   |  Import export  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Infiintare asociatie  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Infiintari firme  |  Infiintari intreprindere individuala  |  Infiintari pfa  |  Infiintari srl  |  Inregistrarea de asociatii  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrarea unei organizatii   |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea fisei fiscale   |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Legislatia in vigoare  |  Management al mediului  |  Management al organizatiei  |  Mod de viata  |  Modalitati plata impozite persoane fizice  |  Modul contabilitate  |  Modul salarii  |  Natura juridica  |  Oportunitati afaceri  |  Ordine plata  |  Persoana juridica   |  Plata impozitelor  |  Plata impozitului pe dividende  |  Pontaj angajati  |  Protectia datelor   |  Rambursari tva  |  Recuperarea datelor  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Rezolvarea problemelor   |  Salarizare personal  |  Sediul social  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii personal  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Serviciul alocatii indemnizatii  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatii financiare semestriale  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Soft vanzari  |  Solutii domeniul it  |  Solutii finantare  |  Sprijinul fondurilor ue   |  Taxe si impozite  |  Tichete cadou  |  Tichete masa  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.