Avem o intreaga echipa de profesionisti, gata sa iti vina in ajutor in privinta oricaror dificultati pe care le poti intampina. Contacteaza departamentul nostru de Service si vei beneficia de intreg suportul necesar pentru produsele tale. Pentru toate produsele vandute de catre Altex beneficiezi de garantie conform legislatiei in vigoare Daca produsul tau se afla in perioada de garantie si prezinta un defect, il poti aduce in orice magazin Altex pentru a fi trimis catre service. Solutionarea garantiei pentru consumatorii persoane fizice se face in maxim 15 zile calendaristice. Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie al fiecarui produs. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (seria produsului), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara solutionarea garantiei. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service). Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu numarul de zile in care produsul s-a aflat in service. Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile calendaristice de solutionare. SERVICE PENTRU PRODUSELE DIN CATEGORIA IT SI COMUNICATII Inainte de a trimite un produs catre departamentul de Service, te rugam sa te asiguri ca ai dezactivat codul de siguranta/parola si de asemenea contul de securitate(acolo unde este cazul), si ca acesta nu prezinta lovituri, crapaturi, componente arse sau plesnite, etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produse utilizate in conditii neadecvate (tensiune de alimentare necorespunzatoare, maipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice). CONDITII DE ACCEPTARE PENTRU PLACILE DE BAZA Acestea trebuie livrate catre departamentul Service in cutie alaturi de toate accesoriile initiale (placuta I/O, cabluri, manuale, CD-uri cu drivere etc.). De asemenea, nu trebuie sa prezinte chipset ars/strapuns/explodat si sa nu aiba piese lipsa sau schimbate. CONDITII DE ACCEPTARE PENTRU PLACILE VIDEO Te rugam sa verifici, inainte de a trimite catre departamentul Service, ca placile video sa nu aiba chipset ars/strapuns/explodat, cooler rupt sau lipsa, contacte lipite sau topite, (recomandare: la placile cu TV-OUT trebuie neaparat ca in momentul conexiunii dintre calculator si televizor acestea sa fie oprite si scoase de sub tensiune), sa nu aiba piese lipsa sau schimbate. CONDITII DE ACCEPTARE PENTRU MEMORII Acestea nu trebuie sa prezinte contacte lipsa sau defecte fizice. CONDITII DE ACCEPTARE PENTRU UNITATILE OPTICE Sa nu prezinte CD/DVD spart in interior sau urme de fortare care sa fi afectat functionalitatea aparatului sau sa aiba trapa blocata in pozitia deschis-acest fapt atrage anualarea garantiei unitatii optice. Altex Service asigura garantie pentru brand-urile: |