All About Cont Eval - Expert contabil, cenzor evaluator autorizat ANEVAR, Bucuresti Afisari: 264
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 144
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Soseaua Odaii, Nr.81, Sector 1, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0745358263 ; 0746125266
-------------------------
Web: Internet
  email: cristina_cry1989@yahoo.com; rodica_stanica@yahoo.com
  site: facebook.com/all.about.conteval

 
Servicii de lichidare si dizolvare firme  
Detalii  
  • Desfiintarea unei societato (Dizolvare Firma, Lichidare, Radiere)
  • Falimentul sau Insolventa – cea mai frecventa situatie care conduce la dizolvarea si lichidarea unei firme
  • Salvarea unei firme (Reorganizarea Judiciara)
  • Suspendarea temporara a activitatii firmei

In functie de situatia firmei dvs.cu ajutorul nostru puteti alege calea cea mai sigura de urmat pentru firma dvs.

Contacteaza-ne pentru a beneficia de consultanta specializata in dizolvare si lichidare firma !

Daca ati optat pentru DIZOLVAREA si LICHIDAREA firmei dvs. trebuie sa cunoasteti procedura de urmat care consta in depunerea la Registrul Comertului a doua dosare , primul pentru dizolvare si lichidare si cel de radiere.

Etapa 1 – dizolvare firma si lichidare voluntara

  • Cerere de inregistrare a mentiunii
  • Hotararea AGA sau decizia asociatului unic – avem nevoie de copii de pe certificatul de inmatriculare (CUI) si cartile de identitate ale asociatilor;
  • Imputernicirea persoanei delegate care va depune mentiunea in Registru Comertului;
  • Dovada achitarii taxelor – chitantele care fac dovada achitarii taxelor la Registru Comertului si care se depun la dosar.

Etapa 2 – de radiere (voluntara)

  • Cerere tip – de radiere;
  • Certificatul de inregistrare si anexele – certificatul de inmatriculare (CUI) si certificatele constatatoare;
  • Situatia financiara de lichidare – Bilantul de lichidare;
  • Hotararea de repartizare a activelor – dupa caz;
  • Certificat fiscal de la Administratia Financiara din care rezulta ca societatea nu are datorii la bugetul de stat si la contributiile sociale;
  • Imputernicirea persoanei care depune mentiunea;
  • Dovada achitarii taxelor – chitantele care fac dovada achitarii taxelor la Registru Comertului si care se depun la dosar.

In cazul lichidarii voluntare, dupa stingerea datoriilor catre creditorii societatii, asociatii pot cadea de acord cu privire la repartizarea activelor ramase. In cazul in care nu ajung la acest acord, procedura de lichidare se deruleaza conform legii (cu numirea unui lichidator). Radierea decurge firesc dupa etapele amintite. Odata cu obtinerea certificatului de radiere, persoana juridica inceteaza sa mai existe.

Falimentul, sau procedura insolventei – pe scurt

Reglementarile legale specifice procedurii falimentului se gasesc in Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei, publicata in MO nr. 359 din 21.04. 2006, si Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 86/2006 privind organizarea activitatii practicienilor in insolventa, publicata in Monitorul Oficial nr. 944 din 22.11.2007. In cazul in care societatea se gaseste in insolventa vadita, sau in insolventa iminenta, incetarea existentei persoanei juridice se va face prin procedura numita faliment.

In situatia in care se declara falimentul unei societati comerciale si nu exista bunuri ale societatii care pot fi valorificate si nici garantii ale unor terti care pot acoperi datoriile fata de banca, datoriile respective nu pot fi acoperite.

Procedura de lichidare presupune constituirea unei Adunari a Creditorilor, care este convocata si prezidata, de cate ori este nevoie, de catre administratorul judiciar, sau dupa caz, de catre lichidator, daca legea, sau judecatorul sindic, nu dispune altfel.

Totodata, asociatii/ actionarii firmei aflate in lichidare pot desemna, pe cheltuiala lor, un administrator special, care sa participe la procedura falimentului si sa le reprezinte interesele.

Indiferent de tip, procedura poate fi declansata de catre: debitor , creditor sau orice alta persoana sau institutie prevazuta expres de lege.

 

Diferenta dintre insolventa si faliment

Prin procedura insolventei, debitorul are posibilitatea de a-si continua activitatea sub supravegherea unui administrator judiciar desemnat de catre instanta de judecata, trecând initial printr-o perioada de observatie. Daca  exista premise economice si situatia de fapt a debitorului permite, conform unui plan de reorganizare ce trebuie aprobat de catre creditori, se poate intra în procedura de reorganizare judiciara. Acest lucru presupune ca într-o perioada de la 1 la 3 ani, debitorul sa îsi acopere datoriile catre creditorii înscrisi la masa credala. Daca planul  de reorganizare s-a finalizat cu succes, firma va fi reinserata în circuitul economic printr-o sentinta pronuntata de catre tribunal. Prin procedura falimentului,  firma debitoare este dizolvata, nu mai poate efectua acte de comert, iar bunurile firmei sunt supuse lichidarii în vederea acoperirii datoriilor. Vânzarea bunurilor  se va face de catre lichidatorul judiciar desemnat de prin sentinta de deschidere a procedurii falimentului. Ulterior, firma este radiata din evidentele registrului comertului.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
certificatul fiscal  |  inventar mijloace fixe  |  Acte aditionale  |  Acte firma  |  Acte societati comerciale  |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Adeverinte medicale  |  Administrator judiciar,lichidator   |  Administratorul judiciar  |  Analiza de caz  |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Asociatii proprietari  |  Audit calitate  |  Audit extern  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Auditori calitate  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul amortizarii  |  Casa expeditie  |  Cenzor contabil  |  Certificare bilant  |  Certificare bilant contabil  |  Certificat fiscal   |  Certificat fiscal administratia financiara  |  Concedii medicale  |  Concedii medicale si adeverinte medicale  |  Consultanta contabila  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta insolventa firme  |  Consultanta juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate nir  |  Contabilitate primara  |  Contractelor de munca  |  Control si audit intern  |  Controlul intern  |  Copii acte   |  Creditorii debitorului   |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Dizolvare firma  |  Dizolvarea si lichidarea de societati  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea unei societati  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Echipa de profesionisti  |  Echipamente bancare  |  Echipamente industria alimentara  |  Echipamente industriale  |  Echipamente medicale  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Evidenta stocurilor  |  Expertiza contabila  |  Expertize contabile  |  Falimentul societatii  |  Firma specializata servicii   |  Firme certificare  |  Fiselor de post   |  Frecventa de lucru  |  Identitate firma  |  Impozit global persoane fizice  |  Impozit global persoane juridice  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Industria alimentara  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Insolventa debitorului  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Inspectorii de la itm   |  Instruirea personalului  |  Instruirea salariatilor  |  Intocmire acte  |  Intocmire bilant  |  Intocmire bilant contabil  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmire state plata  |  Judecatorul sindic   |  Lichidare firma  |  Lichidare judiciara  |  Lichidare voluntara  |  Lichidatorul judiciar  |  Lucrari industriale  |  Lucrari si servicii  |  Mijloace fixe  |  Mijloace juridice specifice  |  Numirea unui administrator judiciar  |  Obligatiile salariale  |  Ordine plata  |  Ordonanta de urgenta nr  |  Organizarea activitatii societatii  |  Persoana juridica   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Plata electronica  |  Plata impozitului pe dividende  |  Procedura de insolventa   |  Procedura falimentului  |  Procedura insolventei  |  Procedurii falimentului  |  Produse industriale  |  Produse solduri  |  Protectia muncii  |  Radiere firma  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Raportari contabile  |  Registrul comertului  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Reglementarile legii   |  Reorganizare judiciara  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Semnatura electronica  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii de lichidare  |  Servicii industriale  |  Servicii masa  |  Servicii medicale  |  Servicii specifice de lichidare  |  Servicii specifice insolventei  |  Situatii financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societatea debitoare   |  Societatea insolventa   |  Societati in insolventa  |  Stingerea datoriilor  |  Supravegherea activitatii societatii   |  Suspendarea activitatii   |  Transport echipamente  |  Verificare contabilitate  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.