Matexina Good 365 - Administrare imobile si asociatii de proprietari Afisari: 147
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Administrare imobile Vizitatori: 87
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Sector 2
-------------------------
Phone: Telefon
  0736365365
-------------------------
Web: Internet
  email: florin.matei@administrare365.ro
  site: https://www.administrare365.ro/web/

 
Servicii de administrare financiara  
Detalii  

- organizarea contabilitatii în partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice;

 

- gestionarea bunurilor materiale si fondurilor banesti;

 

- intocmirea listelor lunare de plata si afisarea acestora;

 

- incasarea, in locul pus la dispozitie de catre asociatia de proprietari a cotelor de contributie a proprietarilor la cheltuielile curente ale asocia?iei precum si a altor venituri cuvenite Asociatiei;

 

- calcularea si incasarea penalizarilor conform Legii 230/2007 privind infiintarea,organizarea si functionarea de asociatii de proprietari, a Hotararii de Guvern nr. 1588/19.11.2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 230/2007 si a sistemului aprobat de adunarea generala a asociatiei de proprietari;

 

- intocmirea si pastrarea evidentelor contabile si a registrelor specifice pentru asociatia de proprietari conform Anexei 2 a Ordinului Ministrului Economiei si Finantelor nr. 1969/19.11.2007 referitoare la Reglementarile contabile privind organizarea si conducerea contabilitatii în partida simpla de catre persoanele juridice fara scop patrimonial;

 

- intocmirea si depunerea, semestrial, a situatiei elementelor de activ si pasiv ale asociatiei la Primaria de sector, conform Legii nr. 230/2007;

 

- intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale necesare la Administratia financiara de care apartine asociatia de proprietari;

 

- intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la asigurarile sociale pentru remuneratiile personalului angajat;

 

- plata impozitului si contributiilor datorate de asociatia de proprietari pentru remuneratiile personalului angajat;

 

- prezentarea, la solicitarea comitetului executiv a rapoartelor sau a documentelor necesare unor verificari financiar-contabile la asociatia de proprietari;

 

- intocmirea si prezentarea anuala, in adunarea generala a asociatia de proprietari , a raportului privind administrarea condominiului pentru anul precedent.

 
Galerie foto (0)
 
 
Administrare apartamente  |  Administrare imobile  |  Administrare locuinte  |  Administratia finantelor  |  Asociatii proprietari  |  Completarea registrului inventar  |  Completarea registrului jurnal  |  Contabilitate financiara  |  Contract intretinere  |  Contributiile la asigurarile sociale  |  Curatenie intretinere  |  Curatenie imobil  |  Curatenie intretinere  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Elemente retea  |  Inspectarea proprietatii  |  Instalatiile aferente  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intretinere locuinte  |  Mici reparatii  |  Pachet servicii  |  Pret promotional  |  Reglementarile legii   |  Servicii de reparatii  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii informatice  |  Servicii suplimentare  |  Servicii web  |  Supravegherea verificarea tehnica   |  Urmarirea lucrarilor  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Verificarea proprietatii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.