MC Administrator Pajura - servicii profesionale administrare imobile Bucuresti Afisari: 41
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Administrare imobile Vizitatori: 27
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Maica Teofana, nr. 17, sector 1
-------------------------
Phone: Telefon
  0730604012; 0730604014; 0751143176
-------------------------
Web: Internet
  email: mc_adm_pajura@yahoo.com
  site: www.admin-imobiliare.ro

 
Administrare Imobile  
Detalii  

Administrare  Imobile – Administrare financiar-contabila.

Organizarea si efectuarea contabilitatii în partida simpla, pentru asociatiile de
proprietari, ansambluri rezidentiale, cu ajutorul mijloacelor informatice , în
conformitate cu reglementarile legale în vigoare;
Calculul listelor de plata lunare si a facturilor individuale de cheltuieli pentru
fiecare proprietar (sub forma unei Note de plata, distribuita fiecarui proprietar în
format electronic sau pe suport de hârtie);
Acces online proprietari prin interfata www.e-bloc.ro :
? avizier virtual în care pot fi afisate oricare din cele peste 60 de
rapoarte;
? fiecare luna de întretinere poate cuprinde diferite rapoarte sau
anunturi;
? separarea avizierului în: documente globale (vizibile tot timpul si de
membrii din asociatia de proprietari) rapoarte specifice unei scari de
bloc (ex: lista de plata) si rapoarte specifice unui apartament
(ex: nota de plata sau factura)
? interfata interactiva prin care se pot vedea: lista facturilor, modul în
care au fost repartizate si platile efectuate;
? posibilitatea de a introduce indecsii contoarelor de apartament
(ex: apometre) si preluarea lor direct în program
Posibilitatea proprietarilor de a plati prin OP/ online direct în
contul bancar a asociatiei de proprietari pâna la termenul scadent
afisat în lista de plata lunara;
? Plata facturilor (din cont sau cu numerar) furnizorilor de
utilitati pastrând în casierie un plafon de casa stabilit de
comun acord cu reprezentantii legali, pentru situatii de
urgenta;
? Calcularea si încasarea penalizarilor în conformitate cu
reglementarile legale în vigoare Legea 196/2018 privind
înfiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de
proprietari.
? Sesizarea comitetului executiv în vederea somarii
restantierilor si aplicarea procedurilor de recuperare a
restantelor, cu penalizarile aferente;
? Prezentarea, la solicitarea comitetului executiv a rapoartelor
sau a documentelor necesare unor verificari financiarcontabile a asociatiei de proprietari;

Întocmirea si depunerea semestriala situatiei elementelor de activ si pasiv ale
asociatiei de proprietari la consiliile locale, în conformitate cu reglementarile
legale in vigoare (Legea 196/2018);
Întocmirea fiselor fiscale anuale si depunerea acestora la unitatea fiscala în a
carei raza teritoriala îsi are sediul asociatia de proprietari;
Întocmirea statelor de salarii lunare pentru personalul angajat de catre asociatia
de proprietari;
Întocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la asigurarile sociale
pentru remuneratiile personalului angajat de catre asociatia de proprietari;
Plata impozitului si contributiilor datorate de asociatia de proprietari pentru
remuneratiile personalului angajat;
Întocmirea si afisarea si prezentarea trimestriala a raportului privind situatia
financiara a condominiului (în format electronic sau pe suport de hârtie);
Consultanta si asistenta de specialitate cu privire la diferitele activitati din
cadrul asociatiei de proprietari;
Gestiunea contractelor existente (state de plata, declaratii obligatorii, ordine de
plata pentru taxe si impozite): contract de mandat (presedinte, alt membru
C.Ex), contracte de munca ( îngrijitor cladire, responsabil bloc/scara, mecanic,
fochist etc.)
Servicii de casierie: incasarea cotelor de contributie .

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Administrare imobile  |  Administrare personal  |  Ansambluri rezidentiale  |  Asistenta fiscala  |  Calitatea de administrator  |  Cheltuieli cu personalul  |  Consultanta contabila  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta taxe  |  Contracte individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Contributiile la asigurarile sociale  |  Declaratii cont  |  Declaratii fiscale anuale  |  Declaratii fiscale lunare  |  Declaratii impozite si taxe   |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Factura fiscala  |  Format electronic   |  Inspectarea proprietatii  |  Modul de administrare  |  Modul online  |  Modul salarii  |  Normele metodologice   |  Note plata  |  Ordine plata  |  Plati taxe  |  Reparatii instalatii comune  |  Reprezentantii legali  |  Service instalatii a/c  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii de reparatii  |  Servicii informatice  |  Situatie online taxe impozite  |  Taxe si impozite  |  Urmarirea lucrarilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.