AD ASTRA LEGAL Afisari: 606
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 376
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Mladinovici Dragos, nr. 1, sector 4,
-------------------------
Phone: Telefon
  0318013528
-------------------------
Web: Internet
  email: office@contabilnet.ro
  site: www.contabilnet.ro

 
Despre noi  
Detalii  

AdAstra Legal functioneaza sub indrumarea unui corp profesionist cu mai mult de 30 de ani de experienta in consultanta financiara si management al afacerilor, asadar are o foarte buna reprezentare a mediului de afaceri romanesc, in special cel de dupa anul 1990. Cunoasterea sectorului de afaceri romanesc in continua expansiune precum si intelegerea clara a conditiilor impuse de legislatia romana in vigoare constituie fundamentul serviciilor pe care le promovam.

In relatiile cu clientii nostri ne recomanda capacitatea de a oferi servicii profesionale personalizate pentru a servi celui mai bun interes al clientului in diverse domenii -financiar, fiscal, juridic-. Aceasta flexibilitate de a oferi consultanta adaptata mai multor domenii ne este oferita de echipa noastra si de colaboratorii nostri -economisti, contabili, avocati si auditori -veritabili consilieri specializati. Datorita mediului de afaceri romanesc, strain pentru clientii nostri din alte tari ale Uniunii Europene si datorita particularitatilor legislatiei romane si in scopul de a promova o consultanta integrala si in perfecta concordanta cu legalitatea cooperam cu avocati romani specializati in domenii ca dreptul afacerilor, drept fiscal si drept international privat. Acest lucru face ca disfunctionalitatile in afacerile clientilor nostri sa fie eliminate.

Pentru ca investitiile in Romania sunt in contiuna crestere si tocmai pentru ca Romania ofera un mediu propice afacerilor, mediu in plina dezvoltare si extindere, creand in acest sens oportunitati uriase de extindere a activitatilor clientelei noastre, AdAstra Legal le ofera acestora posibilitatea de a gasi in noi un partener constant si de incredere pentru care profesionalismul si confidentialitatea vin pe primul loc.

Firma noastra va ofera consultanta de la momentul initial al implementarii afacerii, al organizarii si mai apoi al dezvoltarii acesteia. Serviciile pe care le promovam se adreseaza in special intreprinderilor mici si mijlocii cu diferite obiecte de activitate din cele mai diverse: comert, prestari servicii, productie si constructii, precum si organizatiilor non-profit (asociatii, fundatii). Serviciile sunt armonizate cu standardele internationale de contabilitate si contabilitatea simplificata pentru microintreprinderi.

In situatia intreprinderilor mici si mijlocii si in special in cazul firmelor aflate la inceput de drum departamentul de contabilitate reprezinta suportul deciziilor economice si financiare luate pentru desfasurarea optima a activitatilor specifice. Functionalitatea deplina a acestui departament poate fi asigurata prin colaborarea cu o firma externa pentru sustinerea completa a operatiunilor financiare si de contabilitate, avantajul fiind beneficiul experientei unui corp de profesionisti la costuri mai mici.

In situatia intreprinderilor mici si mijlocii si in special in cazul firmelor aflate la inceput de drum departamentul de contabilitate reprezinta suportul deciziilor economice si financiare luate pentru desfasurarea optima a activitatilor specifice. Functionalitatea deplina a acestui departament poate fi asigurata prin colaborarea cu o firma externa pentru sustinerea completa a operatiunilor financiare si de contabilitate, avantajul fiind beneficiul experientei unui corp de profesionisti la costuri mai mici.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
litigii comerciale   |  verificarea bilantului contabil   |  Analiza capitalurilor si a imobilizarilor   |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza economica, financiara si fiscala   |  Analiza financiara  |  Analiza fluxurilor financiare  |  Analiza piata  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Asigurari sociale   |  Asistenta contribuabilului   |  Asistenta fiscala  |  Asistenta hardware  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta manageriala  |  Asociatii fundatii diverse  |  Asociatii si fundatii  |  Audit intern  |  Auditori mediu  |  Casa de pensii   |  Cass declaratii  |  Certificarea bilantului  |  Certificarea bilantului contabil   |  Cifra de afaceri   |  Circuitul documentelor  |  Colaborare afaceri  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta constructii  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta impozite  |  Consultanta inceperea unei afaceri  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta si asistenta manageriala  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabila si de afaceri  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate si management al afacerilor   |  Control cv angajati  |  Control personal  |  Creante comerciale  |  Cunoasterea mediului  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Dizolvarea societatii  |  Drept financiar   |  Drept financiar si fiscal  |  Drept fiscal  |  Dreptul afacerilor  |  Dreptul de autor  |  Dreptul mediului  |  Echipa de profesionisti  |  Evaluarea patrimoniului societatii  |  Firma contabilitate  |  Fiscalitatea la nivelul societatii   |  Format electronic   |  Fundatii diverse  |  Impozitul pe profit   |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrarea cronologica a articolelor contabile  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Instruirea personalului  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea balantei de verificare lunara   |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea registrului casa  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia romana  |  Legislatia romana in vigoare  |  Litigii comerciale  |  Management al afacerilor  |  Management al mediului  |  Management financiar  |  Modificari societati comerciale  |  Obiecte personalizate  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea de credite sau leasing   |  Oficiul registrului comertului  |  Oportunitatea inceperii unei afaceri  |  Oportunitati afaceri  |  Optimizarea impozitelor  |  Optimizarea impozitelor de plata   |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Patrimoniului societatii   |  Planul control  |  Plata impozitelor  |  Rapoarte financiare  |  Recuperari creante  |  Reducerea capitalului social  |  Registrul comertului  |  Relatia cu itm  |  Relatiile de afaceri   |  Reprezentarea societatii   |  Salarizare personal  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Servicii personalizate  |  Servicii bancare  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii hardware  |  Servicii leasing  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Serviciu gratuit  |  Software contabilitate  |  Standardele internationale  |  Standardele internationale in vigoare  |  Taxa valoarea adaugata  |  Taxe si impozite  |  Tipizate  |  Verificare contabilitate  |  Verificarea si certificarea bilantului   |  Vin romanesc  |  Vin romania  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.