Accounting Studio - Servicii contabile, Bucuresti Afisari: 196
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 121
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Piata Unirii, Nr. 1, Sector 4, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0737431252
-------------------------
Web: Internet
  email: office@accountingstudio.ro
  site: www.accountingstudio.ro
  facebook: accountingstudio.ro/?ref=page_internal

 
Servicii conexe  
Detalii  

1. Servicii ANAF

  • Achizitie Registru Unic de Control
  • Intocmire si depunere dosar in vederea inregistrarii in scopuri de TVA;
  • Obtinere cod special de TVA pentru operatiuni intracomunitare;
  • Modificare Vector Fiscal (Declaratia 010)
  • Declarare / Inchidere punct de lucru la ANAF (cu sau fara atribuire CIF);
  • Inrolare in Spatiul Privat Virtual;
  • Reactivare societate inactiva ANAF
  • Asistenta in cadrul controalelor ANAF.
  • Servicii Taxe locale – inregistrare cladire/masina.

2. Servicii Vama

Intocmirea si depunerea documentatiei necesare obtinerii codului EORI.

Suport in relatia cu vama pentru activitatile de import si export. EORI este  un numar unic în Comunitatea Europeana pe care autoritatile vamale il atribuie operatorilor economici.

Persoanele care sunt obligate sa solicite atribuirea unui numar EORI sunt:

  • operatorii economici (persoanele care, în cadrul activitatilor lor profesionale, exercita activitati reglementate de legislatia vamala, cum ar fi operatiunile de import, export, tranzit, depozitare, reprezentare, precum si operatiuni prealabile sosirii/plecarii marfurilor care se introduc/scot de pe teritoriul Comunitatii);
  • persoanele, altele decât operatorii economici, care introduc/scot marfuri în/din Uniunea Europeana.

3. Servicii CNAS

Intocmirea si depunerea documentatiei la FNUASS pentru recuperarea sumelor aferente concediilor medicale;

Potrivit legii, societatea are obligatia de a vira catre angajati indemnizatia pentru concediile medicale de care acestia au beneficiat, urmand ca ulterior angajatorul sa isi recupereze sumele care depasesc obligatia sa lunara, din bugetul FNUASS.

Pentru recuperarea acestor sume, trebuie depusa documentatia necesara la CNAS de care apartine societatea dumneavoastra.

4. Raportari catre BNR si Institutul National de Statistica5. Raportari catre Agentia Fondului Pentru Mediu

 
Galerie foto (2)
[Image #1] [Image #2]
 
Acte aditionale  |  Activitati conexe  |  Activitatile conexe  |  Administrare imobile  |  Afaceri imobiliare  |  Asistenta fiscala  |  Calcul salarii contabilitate  |  Casa expeditie  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Contabila si de afaceri  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate nir  |  Contabilitate primara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea notelor intrare receptie  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea stocurilor  |  Contracte garantie imobiliara notar  |  Contractelor de munca  |  Control cv angajati  |  Control fiscal  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Evidenta economica  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta pontajului  |  Evidenta stocurilor  |  Externalizarea serviciilor   |  Firma contabilitate  |  Fuziuni si achizitii   |  Gestiune declaratii  |  Import export  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Inregistrarea in contabilitate  |  Institutul national de statistica  |  Intocmire acte  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea deconturilor cheltuieli  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea registrului casa  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatie fiscala  |  Note contabile  |  Operatiuni depozitare  |  Operatorii economici   |  Plata impozitului pe dividende  |  Pontaj angajati  |  Rapoarte financiare  |  Raportari contabile  |  Reprezentare control  |  Reprezentarea in fata organelor de control  |  Reprezentarea societatii   |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii depozitare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii leasing  |  Servicii masa  |  Servicii medicale  |  Servicii medicale complete  |  Servicii salarizare  |  Situatii financiare  |  Statistica mediu  |  Taxa valoarea adaugata  |  Vama servicii  |  Verificarea angajatilor  |  Verificarea registrului casa  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.