SWS International Bucuresti - Comercializare si service cantare si balante Afisari: 2702
Categorie: REPARATII, SERVICE, INTRETINERE >> Cantare si balante Vizitatori: 1136
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Elev Stefanescu Stefan, Nr. 2, Bl. 462, Parter, Ap.3 ,Sector 2, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0212502090; 0722275386; 0212504629
-------------------------
Web: Internet
  email: office@sws.ro
  site: www.sws.ro

 
Despre noi  
Detalii  video  

Compania SWS International a fost infiintata in anul 2001si isi desfasoara activitatea in urmatoarele domenii: productie de sisteme de cantarit, import si comercializare a unei game foarte largi de sisteme de cantarit, service in perioada de garantie, post-garantie si reparatii la diverse tipuri de aparate de cantarit.

Principalul nostru obiectiv este sa gasim cea mai buna cale pentru a va ajuta in a conduce cu usurinta si siguranta, activitatile dumneavoastra tehnologice sau comerciale.

Politica in domeniul calitatii S.C. S.W.S. INTERNATIONAL S.R.L. este de a realiza produse· si de a furniza servicii de calitate, pentru a satisface necesitatile explicite si implicite ale clientilor, in conditiile respectarii cerintelor legale si realizarii de profit. Politica în domeniul calitatii se aplica pentru:

·  Productie, verificare si service, aparate de cantarit (cu functionare automata/neautomata)

· Comercializare si inchiriere de aparate de cantarit si greutati etalon 

Pentru a pune in practica aceastã politica, conducerea S.C. S.W.S. INTERNATIONAL S.R.L. a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008 si Directiva 90/384/EEC completata cu Directiva 93/68/EEC, inlocuita cu 2009/23/EC privind introducerea pe piata a aparatelor de cantarit cu functionare neautomata.

Obiectivele principale in domeniul calitatii ale organizatiei noastre sunt urmatoarele:

· livrarea de produse si furnizarea de servicii conforme conditiilor specificate, la termenele stabilite, in scopul cresterii satisfactiei clientilor;

 

· prevenirea neconformitatilor in toate fazele de realizare a produsului sau de furnizarea serviciului, ceea ce va conferi incredere clientilor si va aduce beneficii organizatiei si angajatilor;

 

· mentinerea si largirea sectorului de piata;

 

· mentinerea si imbunatatirea sistemului de management al calitatii.

 
Galerie foto (2)
[Image #1] [Image #2]
Prezentare video