Primsol Business - Contabilitate, resurse umane, infiintari firme, Bucuresti Afisari: 196
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 116
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Calea Plevnei, Nr 46-48, Sector 1, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0748034903
-------------------------
Web: Internet
  email: office@primsolconta.ro
  site: primsolconta.ro

 
Resurse Umane  
Detalii  

Societatea PRIMSOL BUSINESS SRL ofera servicii de resurse umane complete oricarei societati, indiferent de locatie.

Sectorul resurselor umane are un rol important pentru fiecare companie, deoarece el are grija de una dintre cele mai importante resurse ale fiecarei companii, angajatii sai.

Externalizarea serviciilor de resurse umane a devenit una dintre cele mai populare solutii pentru societatile care nu isi permit angajarea de personal specializat sau care doresc reducerea costurilor.

Complexitatea schimbarilor legislative a facut din ce in ce mai dificila gestionarea proceselor care deriva din raporturile de munca. Astfel, prin externalizarea proceselor de HR, firmele pot sa isi concentreze resursele pe aspectele care aduc plusvaloarea afacerii.

Un prestator de servicii resurse umane, trebuie sa aiba experienta si cunostintele necesare pentru a oferi clientului un serviciu calitativ.

 

 

 

Resurse Umane

  • Intocmire REVISAL, cf HG 500/2011.
  • Intocmirea, incheierea si declararea contractelor individuale de munca in REVISAL .
  • Intocmirea de documente care produc modificari la nivelul contractului individual de munca: actele aditionale de modificare functie, salariul negociat, norma de lucru, decizii de suspendare / incetarea a contractului individual de munca, declararea lor in noul REVISAL, conform HG 500/2011.
  • Intocmirea dosarului de personal, a documentelor, actelor si a declaratiilor necesare la dosar.
  • Intocmirea si completarea de adeverinte solicitate de salariati.
  • Consultanta in ce priveste intocmirea / modificarea contractelor individuale de munca.
  • Consultata in ce priveste redactarea fisei postului.
  • Consultanta in ce priveste intocmirea Regulamentului de Ordine Interioara.
  • Suport legislativ pentru orice problema ivita in relatiile. de munca.
  • Reprezentarea in relatia cu Administratia Financiara sau Inspectoratul Teritorial de Munca, etc.
  • Calculare sporuri si adaosuri la salariul de baza: ore suplimentare, spor de noapte, spor de repaus saptamanal, conditii grele, premii, s.a.
  • Calculare concedii de odihna, concedii medicale.
  • Verificarea pontajelor lunare.
  • Intocmire state de plata ale salariilor si a ordinelor de plata pentru impozitele pe salarii.
  • Calculare retineri si propriri salariale.
  • Suport legislativ pentru probleme de calcul salarial.
  • Intocmire si depunere declaratii lunare-sociale si fiscale(declaratia 112), formulare fiscale anuale, fise fiscale(declaratia 205).
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
corectitudine  |  intreprindere individuala  |  inventar mijloace fixe  |  Adeverinte medicale  |  Adeverinte pentru salariati  |  Administratia finantelor  |  Analiza afacerii  |  Analiza financiara  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta manageriala  |  Asistenta permanenta  |  Autorizare punct lucru  |  Autorizare sediu social  |  Balanta contabila  |  Balanta lunara  |  Balanta verificare  |  Calculul amortizarii  |  Capital social  |  Certificat fiscal   |  Cesiuni firme  |  Comunicarea cu clientii  |  Concedii medicale  |  Concedii medicale si adeverinte medicale  |  Conform contractului  |  Consultanta business  |  Consultanta credite  |  Consultanta financiara  |  Consultanta juridica  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta si asistenta manageriala  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabilitate financiara  |  Contractelor de munca  |  Control fiscal  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Declaratii fiscale anuale  |  Declaratii fiscale lunare  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Echipa de profesionisti  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Evidenta contabila  |  Externalizarea serviciilor   |  Firma contabilitate  |  Fise fiscale  |  Formulare fiscale  |  Incetarea contractelor de munca  |  Infiintari firme  |  Infiintari srl  |  Informatii clienti  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmire state plata  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea balantei de verificare lunara   |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea fisei fiscale   |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Legislatia in vigoare  |  Luarea deciziilor  |  Mijloace fixe  |  Modificare de sediu  |  Modificarea contractelor de munca  |  Obtinerea de credite   |  Ordine plata  |  Personal serviciu  |  Pontaj angajati  |  Radieri puncte lucru  |  Raportari contabile  |  Reducerea de personal  |  Registrul comertului  |  Reprezentarea clientului  |  Reprezentarea in fata organelor de control  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salariul de baza  |  Schimbare sediu social  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii medicale  |  Servicii medicale complete  |  Servicii personalizate  |  Servicii suplimentare  |  Situatiilor financiare  |  Suspendarea activitatii   |  Verificare balanta contabila  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.