Eurosol Consulting - Infiintari Firme Bucuresti Afisari: 243
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 162
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Marasesti, nr. 42,,
-------------------------
Phone: Telefon
  0771443422
-------------------------
Web: Internet
  email: office@eurosol.ro
  site: www.infiintare-firma.net

 
Gazduire Sediu Social in Cladire de Birouri  
Detalii  

Gazduire sediu social este serviciul care te scuteste de formalitatile pentru obtinerea acordului Asociatiei de Proprietari si a vecinilor, precum si de formalitatile pe langa Administratia Financiara pentru obtinerea certificatului privind unicitatea sediului.

Exista situatii in care un antreprenor intampina dificultati in gasirea unui sediu social. Pentru eliminarea acestei probleme, Eurosol Consulting vine in sprijinul clientilor oferind serviciul ” gazduire sediu social”. Acesta presupune stabilirea sediului socialal al firmei dvs, la sediul cabinetului nostru de avocatura, in cladirea de birouri in care functionam.

Oferta “gazduire sediu social” include un pachet de servicii conexe: Secretariat Basic. Acesta cuprinde: primirea corespondentei si notificarea primiri corespondentei catre client.

Onorarii incepand de la 159 euro AFLA COSTURILE       Gazduire Sediu Social – Servicii  Incluse:

  • Stabilirea sediului social intr-o cladire de birouri;
  • Primirea corespondentei la sediul gazduit;
  • Notificarea clientilor cu privire la corespondenta primita;
  • Predarea corespondentei catre clienti la sediul nostru, sau,
  • Re-transmiterea corespondentei prin intermediul serviciilor de curierat.
  • Pachet promotional la infiintarea firmei sau schimbarea sediului social

      Avantajele serviciului Gazduire Sediu Social:

  • Adresa ta va fi office, nu va include cuvântul “apartament”
  • Vei elimina cheltuielile cu chiria si intretinerea sediului conventional;
  • Se va reduce durata de infiintare a societatii de la 7 zile la 3 zile;
  • Se va elimina verificarea unicitatii sediului (efectuata de catre ANAF);
  • Nu mai este necesara obtinerea acordul asociatiei de proprietari;
  • Nu mai este necesara obtinerea acordul vecinilor direct afectati.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Acte firma  |  Actele de proprietate ale imobilului  |  Actele juridice intocmite   |  Activitati practice  |  Actul constitutiv al societatii  |  Actul de proprietate al imobilului  |  Asigurari angajati  |  Asigurari pentru angajati  |  Asigurari sociale   |  Asociatii proprietari  |  Atestate asigurari  |  Avocati juristi  |  Carte funciara  |  Consultanta business  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta insolventa firme  |  Consultanta taxe  |  Costuri ascunse  |  Declaratii cont  |  Domeniul insolventei  |  Durata societatii  |  Extras de carte funciara   |  Extras de cont  |  Firme infiintare  |  Identitate firma  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare carte funciara  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Infiintari asociatii  |  Infiintari firme  |  Infiintari srl  |  Inregistrare de marci  |  Inregistrare marci  |  Oficiul registrului comertului  |  Ordonanta de urgenta nr  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Pachet servicii  |  Parti sociale   |  Persoana juridica   |  Plan afaceri  |  Registrul comertului  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Reprezentare in litigii   |  Reprezentarea societatii   |  Rezervare denumire societate  |  Sediul social  |  Semnatura personala  |  Servicii conexe  |  Serviciul alocatii indemnizatii  |  Societate de consultanta  |  Specimen semnatura  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.