Consideram fiecare client cu alte nevoi , in functie de marimea acestuia , specificul activitatii, personalul incadrat etc Noi putem gasi solutia optima pentru a asigura , cu costuri minime, desfasurarea activitatii in una din urmatoarele variante : a) contabilitatea completa inclusiv cu evidenta primara - ce consta in preluarea zilnica a documentelor justificative privind operatiunile realizate de client , prelucrarea lor si obtinerea informatiei contabile in conformitate cu Legea contabilitatii si normele ei de aplicare; b) contabilizarea documentelor de evidenta primara intocmite de client - NIR, registru de casa, jurnale de vanzari si cumparari, documente de intrare si vanzare , de incasare si plata , orice document ce creeaza drepturi sau obligatii in firma client ; toate aceste documente vor fi obtinute de client sub indrumarea noastra, include instruirea personalului direct implicat . La oricare din variantele de mai sus se adauga fara onorariu suplimentar consultanta permanenta si coordonarea personalului angajat in intocmirea corecta a documentelor primare. Aceasta categorie de servicii contabile face parte din cele cu caracter permanent , in cadrul carora implicarea noastra este de 100% . Oferta noastra se adreseaza tuturor categoriilor de firme mici si mijlocii , IFN , IMM cu arie de activitate pe raza Municipiului Bucuresti si a judetului Ilfov. |